Zablokowanie zakładania przedmiotów 164 8

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 11.01.2017 roku

Wyświetleń 164

Odpowiedzi 8

Siemekk

Siemekk

Użytkownicy
Szlachcic
posty1382
Propsy319
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Szlachcic
Tak jak w temacie... Jak czegoś takiego dokonać  :hmmm: Przypisywanie zaklęć do magbook'a można wyłączyć za pomocą MemoryProtectionOverride i MEM_WriteByte. Ale co z zakładaniem kuszy i miecza? Ktoś mógłby podpowiedzieć gdzie szukać?
 
Jeżeli masz z czymś problem pisz na PW. Postaram się pomóc :)

Moje skrypty:
Dwa ostrza |Unbalance 1.2

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1578
Propsy1690
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
spróbuj w on_equip, zmienić condition (wymagania) na niemożliwe (9999) ?  :F
ale pewnie on_equip jest wykonane dopiero po założeniu... 
 


Siemekk

Siemekk

Użytkownicy
Szlachcic
posty1382
Propsy319
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Szlachcic
To nie zadziała :F bo jest wykonywane dopiero po założeniu tak jak mówisz.
Chodzi mi o coś takiego jak to:
http://www.youtube.com/watch?v=hR6sKgLzxyI

Kliknął przycisk 1, przedmiot nie został wyekwipowany(nie zmienił flagi) ale został przypisany do QuickSlota. O taki sam efekt mi chodzi (brak reakcji z tym przedmiotem nic, zero)
 
Jeżeli masz z czymś problem pisz na PW. Postaram się pomóc :)

Moje skrypty:
Dwa ostrza |Unbalance 1.2

Szmyk

Szmyk

SoulFire
posty48
Propsy7
ProfesjaProgramista
  • SoulFire
Możesz spróbować ustawiać wymagania na, jak to Mark określił, niemożliwe w momencie, kiedy najechałeś na przedmiot w ekwipunku (tę funkcję wykorzystuje QuickSlots z LeGo).
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Suck my dick.
posty1500
Propsy374
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • online
  • Suck my dick.
Jedyne, co LeGo quickslots robi to kasuje magię runiczną.

        // Neue Quest: Vernichte die Runenmagie
        MemoryProtectionOverride(7577148, 5);
        MEM_WriteByte(7577148+0, 233/*E9*/);
        MEM_WriteByte(7577148+1, 229/*E5*/);
        MEM_WriteByte(7577148+2, 001/*01*/);
        MEM_WriteByte(7577148+3, 000/*00*/);
        MEM_WriteByte(7577148+4, 000/*00*/);
        // Quest Erfolg: Vernichte die Runenmagie

Nie ma tam nic o broni na slotach 1 i 2. Te dwa zostają bez zmian (Arcania-like).
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

The Modders
And i said...
posty3340
Propsy2266
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
  • online
  • And i said...
Nie kasuje, tylko blokuje przypisywanie runy/zwoju do tablicy w mag booku. Aby to zrobić, nie trzeba kombinować na nie wiadomo jakie sposoby. Jeden HookEngine, parę linijek i zrobione.
 
Bardzo bym prosił o niezawracanie mi głowy na PW problemami dotyczącymi podstaw w moddingu. Nie jestem tu jedyną osobą, która potrafi pomóc.

Siemekk

Siemekk

Użytkownicy
Szlachcic
posty1382
Propsy319
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Szlachcic
Pod jaką klasę byłby ten Hook ? zCInput, Inventory czy co? Z resztą bym już sobie poradził.
 
Jeżeli masz z czymś problem pisz na PW. Postaram się pomóc :)

Moje skrypty:
Dwa ostrza |Unbalance 1.2

Splash

Splash

The Modders
And i said...
posty3340
Propsy2266
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
  • online
  • And i said...
Ot i cała filozofia:
func void DontEquipWeapon ()
{
if (MEM_InstToPtr (hero) != ECX)
{
return;
};

var c_item itm; itm = _^ (MEM_ReadInt (ESP+4));

if (itm.mainflag == ITEM_KAT_NF || itm.mainflag == ITEM_KAT_FF)
{
MEM_WriteInt (ESP+4, 0);
};
};

HookEngineF (7545792, 7, DontEquipWeapon);
 
Bardzo bym prosił o niezawracanie mi głowy na PW problemami dotyczącymi podstaw w moddingu. Nie jestem tu jedyną osobą, która potrafi pomóc.

Siemekk

Siemekk

Użytkownicy
Szlachcic
posty1382
Propsy319
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Szlachcic
Dzięki, ale dalej jest tak, że jak kliknę jeden lub 2 to ekwipunek się wyłącza... Jest na to jakiś sposób? (aby temu zaradzić)
 
Jeżeli masz z czymś problem pisz na PW. Postaram się pomóc :)

Moje skrypty:
Dwa ostrza |Unbalance 1.2


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry