Wyciąganie modeli/tekstur z modów 207 10

O temacie

Autor Kempix

Zaczęty 11.01.2017 roku

Wyświetleń 207

Odpowiedzi 10

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty25
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Hej mam pytanko. Nie raz widze jak ludzie mają powyciągane modele z dark sagi, returninga 2.0 itp. I tu nasuwa się moje pytanie: Jak się wyciąga modele i tekstury broni i zbroi z tych modów? Szczególnie zależy mi na kosturach z returninga :hmmm: :hmmm: :hmmm:
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1464
Propsy207
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Modele Broni, oraz tekstury wyciągniesz w skompilowanym formacie z paczki za pomocą programu vdfs, tekstury możesz potem zdekompilować pojedynczo programem GoMan lub grupowo dzieki programowi ztex.

Ogólnie najlepiej rozpakować całą paczkę programem gothicVDFS

Noo ze zbrojami będzie większy problem, po wypakowaniu paczki dostaniesz folder Anims w którym będzie folder _Compiled a tam wszystkie animacje w formacie dla gry, Jeżeli twórcy wpisali zbroje do humans.mds to wystarczy że zdekompilujesz  Programem Gothic Soucer plik Humans.msb

w przeciwnym przypadku pozostaje ci odnaleźć po nazwach wszystkie aniacje zbroi i napisać dla nich mds za pomocą którego możesz zdekompilować te pliki :)

Obawiam się jednak e cię to przerośnie, no nic kluczowe programy masz, szukaj tutków na temat poslugiwania się nimi.
 

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty25
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Hmm po wypakowaniu vdfs modele mam w formacie mrm. A tekstury w tex jak rozumiem je zdekompilować gomanem a co z modelem?
 

Pan.L

Pan.L

Użytkownicy
posty59
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wystarczy Ci Kerrax do programu 3D aby móc wczytać model i następnie go eksportować w 3DS.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1464
Propsy207
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Dokładnie, jednak pamiętaj że modele zbroi mrm to tylko widok broi wyrzuconej lub w eq, model na ciele to animacje.
 

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty25
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Z animacją tak samo jak z mrm?
 

Splash

Splash

The Modders
And i said...
posty3325
Propsy2258
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
  • And i said...
Nie trzeba dekompilować jeśli chcesz ich użyć w tej części Gothica, do której był mod, z którego je wyciągnąłeś. Pliki umieszczasz w folderach _compiled, a w skryptach wpisujesz nazwę pliku z rozszerzeniem zdekompilowanego pliku. 
 
Bardzo bym prosił o niezawracanie mi głowy na PW problemami dotyczącymi podstaw w moddingu. Od tego jest forum.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1464
Propsy207
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
A no racja, jeżeli tylko chcesz użyć sobie forfun to tak.

Jeżeli jednak chcesz dekompilować to jak pisałem wyżej, już niema tak łatwo jak z modelami, jest gdzieś chyba nawet tutek na forum, słaby ale jest.
 

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty25
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
A jeśli chce je dodać do moda to trzeba dekompilowac?

Post połączony: 2017-01-11, 23:22
tzn do paczki z modem
 

Splash

Splash

The Modders
And i said...
posty3325
Propsy2258
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
  • And i said...
Jeśli w paczce z modem były skompilowane, to chyba logiczne, że nie trzeba ich dekompilować. Ba, w paczce muszą być skompilowane.
 
Bardzo bym prosił o niezawracanie mi głowy na PW problemami dotyczącymi podstaw w moddingu. Od tego jest forum.

Kempix

Kempix

Użytkownicy
posty25
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Hmm jak mam skompilowane dodane w formacie mdm to jak dodac to do paczki z modem? mojej

Post połączony: 2017-01-12, 13:51
Dobra już wszystko ogarnąłem
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry