Kalkulacja pozycji zCView 902 2

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 7.01.2017 roku

Wyświetleń 902

Odpowiedzi 2

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Tak jak w temacie... Chciałbym się dowiedzieć jak najefektywniej ustawiać pozycje zCView dla tekstury.
Na przykład mam teksturę o rozmiarze: 256x256.
I teraz jak to przekalkulować na pozycję wirtualną?
Max. liczba w pozycji wirtualnej x-y wynosi 2^13 = 8192;
Jeżeli dam takie coś:
zCView(0,0,512,512);
To będzie za mały... Więc czy jest jakiś fajny sposób by przeliczyć ile trzeba dodać w pozycji x oraz y aby tekstura dobrze pasowała?
Z góry dzięki za odp ;)
P.S
zCView = C++: zCView* v = new zCView(x,y,x1,y2);
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
What about x = Print_ToVirtual(256, PS_X) for a 256px wide view? To compute y just use PS_Y instead of PS_X.

Or use View_CreatePxl() to use coordinates in real pixels (e.g. 0,0,512,512).
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Thank you Lehona :) Now I have another problem, i try make QuickSlot in C++. I have a rendering functions:
QS_vptr[FlagID] = new zCView(Calculate_ViewPos(FlagID),256,Calculate_ViewPos(FlagID)+512,768);
QS_vptr[FlagID] -> InsertBack("AQUICKSLOT_L.tga");
QS_vptr[FlagID] -> Open();
View has been open, but i dont know how delete this :/
I try this all:
QS_vptr[4]->~zCView();
//or
QS_vptr[4]->Close();
QS_vptr[4] = NULL;
But this is not work :/ How i can destroy this view?
QS_vptr is this: zCView* QS_vptr[10];
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry