[W1] problem ze skyboxem 330 2

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 6.01.2017 roku

Wyświetleń 330

Odpowiedzi 2

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty327
Propsy23
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Do nowo stworzonej arei dodałem skyboxa (po którym woda zaczęła wariować, przyspieszyła) oraz użyłem opcji render -> ambient -> max ambient, Geralt stoi z rozłożonymi rękoma w pustce:
Spoiler
 
"Zło jest złem. Mniejsze czy większe - nie ma różnicy. Jak to ocenić? Czy to w ogóle możliwe? Jeśli mam wybierać między złem, a złem... Wolę nie wybierać wcale."

Maciejk

Maciejk

Użytkownicy
posty124
Propsy111
  • Użytkownicy
Ktoś jeszcze zajmuje się moddingiem Wieśka 1? :O

Efekt wirowania wody w Djinni po dodaniu Skyboxa jest rzeczą zupełnie naturalną i nie należy się nią przyjmować, problemem może być fakt, że nie dodałeś Start Pointa do gry (Miejsce, w którym zaczynamy akcję Przygody), albo dodałeś go w niewłaściwym miejscu.
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty327
Propsy23
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Można zamknąć :D
 
"Zło jest złem. Mniejsze czy większe - nie ma różnicy. Jak to ocenić? Czy to w ogóle możliwe? Jeśli mam wybierać między złem, a złem... Wolę nie wybierać wcale."


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry