Gothic 2 Bariera 111 1

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 1.01.2017 roku

Wyświetleń 111

Odpowiedzi 1

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Szlachcic
posty1679
Propsy469
ProfesjaSkrypter
  • Złote Wrota
  • Szlachcic
Szperając w klasach zEngine znalazłem tę dotyczącą bariery.
class oCBarrier
{
public:
zCMesh* m_pMesh; //0x0
int myPolyList; //0x4
myVert* m_pVert; //0x8
int m_nSizeVert; //0xC
int m_nSizePoly; //0x10
void* m_pThunder; //0x14
int m_nMaxThunders; //0x18
int m_nNumThunders; //0x1C
int actualIndex; //0x1D
int rootBoltIndex;       
int m_nIndexThunder1[10];
int m_nSizeThunder1;
int m_nIndexThunder2[10];
int m_nSizeThunder2;
int m_nIndexThunder3[10];
int m_nSizeThunder3;
int m_nIndexThunder4[10];
int m_nSizeThunder4;     
int m_nCurrentIndex;     
int m_bFadeCycle;   
int m_nAlphaFade;
int m_bUpFade;     
int m_bDownFade;     
int bFlashing; 
int fFlashTime;
void* m_pSfxThunder1;
int m_nHandleThunder1;
void* m_pSfxThunder2;
int m_nHandleThunder2;
void* m_pSfxThunder3;
int m_nHandleThunder3;
void* m_pSfxThunder4;
int m_nHandleThunder4;
void* m_pDecal;
BOOL m_bThunder1;
BOOL m_bThunder2;
BOOL m_bThunder3;
BOOL m_bThunder4;    
zVEC2* m_pTexUVs;
oCBarrier(void)
{
XCALL(0x006B8FC0);
};

~oCBarrier(void)
{
XCALL(0x006B9190);
};

void Init(void)
{
XCALL(0x006B9440);
};

void Initialise(int)
{
XCALL(0x006B9BF0);
};

void AddTremor( zTRenderContext&)
{
XCALL(0x006B9CE0);
};

void RenderLayer( zTRenderContext&,int,int&)
{
XCALL(0x006B9CF0);
};

int Render( zTRenderContext&,int,int)
{
XCALL(0x006B9F30);
};

void InitThunder( myThunder*)
{
XCALL(0x006BA9C0);
};

void RemoveThunder( myThunder*)
{
XCALL(0x006BA9F0);
};

int AddThunderSub( myThunder*,int,int,int,int)
{
XCALL(0x006BAAA0);
};

int AddThunder(int,int,float,zTThunderSector)
{
XCALL(0x006BADE0);
};

int RenderThunder( myThunder*, zTRenderContext&)
{
XCALL(0x006BB4B0);
};

void RenderThunderList( zTRenderContext&)
{
XCALL(0x006BB770);
};
};
Cóż, czy więc jest możliwe stworzenie bariery w G2? Co by było do tego potrzebne (poza: PFX, Tekstury, dźwięki).
Z góry dzięki za pomoc  :ok:
 
Nie mam nic przeciwko jeśli poprosisz o pomoc...
Tylko jak już prosisz to nie proś o podstawy lub Ikarusa & LeGo gdy nie znasz nawet podstaw.
Moje skrypty:
Dwa ostrza

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1674
Propsy440
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ta klasa jest w Ikarusie, oraz jest używana tylko do renderowania piorunów.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry