Prefixy animacji 158 4

O temacie

Autor Toworish

Zaczęty 29.12.2016 roku

Wyświetleń 158

Odpowiedzi 4

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1480
Propsy207
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Prefixy animacji
2016-12-29, 19:41(Ostatnia zmiana: 2016-12-30, 05:36)
Witam, chciałem się dowiedzieć co oznaczają te przedrostki w mds'ah jak:
T_blabla
S_blabla

ma to jakieś znaczenie?

mianowicie mój problem polega na tym że kiedyś z nudów zacząłem sobie przeskalowywać cały humans

Ostatnio znalazłem te pliki i postanowiłem dokończyć dzieła, gdy wszystko zaczęło zbliżać sie ku końcowi, podczas testów okazało się że chcąc nauczyć drugi humans walki bronią zacząłem od 1h gothic zczytuje że:
ani already defined: T_RUN_2_1H

wnioskuję że to wina tego że standardowy humans taką posiada?

@gothic1210 Jakoś zawsze zapominam że każdy temat może kiedyś kogoś na coś naprowadzić i powinien mieć intuicyjną nazwę.
 
Siedzę tutaj x lat. Cego się nauczyłem? niczego, Jestem pierdolonym leniem :)

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Suck my dick.
posty1500
Propsy374
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • online
  • Suck my dick.
T_* - zaczyna lub kończy animację
S_* zapętlona animacja
Jest jeszcze R_* ale nie wiem co to znaczy.

Samo kopiowanie humans nic Ci nie da. Musisz zmienić nazwy i nazwy animacji (kopiujesz wszystkie które mają w nazwie humans i zmieniasz na swoją nazwę). Nazwy animacji (tzn. nazwy wywoływania) nie mają znaczenia, mogą być dwie te same w innych plikach, nowszy włączony MDS nadpisze starą animację.

W skrócie: Jeśli chcesz zrobić drugi MDS ze wszystkimi animacjami, musisz zmienić wszystkie nazwy Humans na swoją unikalną.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Użytkownicy
Szlachcic
posty1382
Propsy319
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Szlachcic
R_* to chyba losowa od słowa Random.
 
Jeżeli masz z czymś problem pisz na PW. Postaram się pomóc :)

Moje skrypty:
Dwa ostrza |Unbalance 1.2

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1480
Propsy207
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Taki tam projekcik
#3 2016-12-29, 20:12(Ostatnia zmiana: 2016-12-29, 20:52)
@Bogdan Zwei Zrobiłem to heh no ale właśnie w mds'ah mam te same nazwy jak np t_run_2_1h i gdy ucze się walki np bronią 1h to raz 20 jest ok a za drugim gdzie chyba zmienia mds wywala że jest już zdefiniowana

tzn załóżmy kid

Zmieniłem humans na kids a hum na kid i to w każdym mds związanym z npc każda animacja z innym przedrostkiem jak plik asc tak w mds'ah pozmieniane sam mięknę :D

ed2 znczy zmieniłem w nowych plikach, bo jeżeli bym, zastąpił orginały to błędów brak tylko kopia robi problem.
 
Siedzę tutaj x lat. Cego się nauczyłem? niczego, Jestem pierdolonym leniem :)

gothic1210

gothic1210

Moderator działu
posty3269
Propsy2421
ProfesjaGrafik 2D
  • Moderator działu
@Toworish użytkownik z twoim stażem powinien się posilić o poprawne nazwanie tematu. Popraw pierwszy post.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry