Prefixy animacji 302 6

O temacie

Autor Toworish

Zaczęty 29.12.2016 roku

Wyświetleń 302

Odpowiedzi 6

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1561
Propsy220
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Prefixy animacji
2016-12-29, 19:41(Ostatnia zmiana: 2016-12-30, 05:36)
Witam, chciałem się dowiedzieć co oznaczają te przedrostki w mds'ah jak:
T_blabla
S_blabla

ma to jakieś znaczenie?

mianowicie mój problem polega na tym że kiedyś z nudów zacząłem sobie przeskalowywać cały humans

Ostatnio znalazłem te pliki i postanowiłem dokończyć dzieła, gdy wszystko zaczęło zbliżać sie ku końcowi, podczas testów okazało się że chcąc nauczyć drugi humans walki bronią zacząłem od 1h gothic zczytuje że:
ani already defined: T_RUN_2_1H

wnioskuję że to wina tego że standardowy humans taką posiada?

@gothic1210 Jakoś zawsze zapominam że każdy temat może kiedyś kogoś na coś naprowadzić i powinien mieć intuicyjną nazwę.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1653
Propsy430
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • online
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
T_* - zaczyna lub kończy animację
S_* zapętlona animacja
Jest jeszcze R_* ale nie wiem co to znaczy.

Samo kopiowanie humans nic Ci nie da. Musisz zmienić nazwy i nazwy animacji (kopiujesz wszystkie które mają w nazwie humans i zmieniasz na swoją nazwę). Nazwy animacji (tzn. nazwy wywoływania) nie mają znaczenia, mogą być dwie te same w innych plikach, nowszy włączony MDS nadpisze starą animację.

W skrócie: Jeśli chcesz zrobić drugi MDS ze wszystkimi animacjami, musisz zmienić wszystkie nazwy Humans na swoją unikalną.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Szlachcic
posty1643
Propsy457
ProfesjaSkrypter
  • Złote Wrota
  • Szlachcic
R_* to chyba losowa od słowa Random.
 
Nie mam nic przeciwko jeśli poprosisz o pomoc...
Tylko jak już prosisz to nie proś o podstawy lub Ikarusa & LeGo gdy nie znasz nawet podstaw.
Moje skrypty:
Dwa ostrza

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1561
Propsy220
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Taki tam projekcik
#3 2016-12-29, 20:12(Ostatnia zmiana: 2016-12-29, 20:52)
@Bogdan Zwei Zrobiłem to heh no ale właśnie w mds'ah mam te same nazwy jak np t_run_2_1h i gdy ucze się walki np bronią 1h to raz 20 jest ok a za drugim gdzie chyba zmienia mds wywala że jest już zdefiniowana

tzn załóżmy kid

Zmieniłem humans na kids a hum na kid i to w każdym mds związanym z npc każda animacja z innym przedrostkiem jak plik asc tak w mds'ah pozmieniane sam mięknę :D

ed2 znczy zmieniłem w nowych plikach, bo jeżeli bym, zastąpił orginały to błędów brak tylko kopia robi problem.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka.

gothic1210

gothic1210

Moderator działu
posty3287
Propsy2479
ProfesjaGrafik 2D
  • Moderator działu
@Toworish użytkownik z twoim stażem powinien się posilić o poprawne nazwanie tematu. Popraw pierwszy post.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1591
Propsy1722
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
@Bogdan Zwei  NIE. :D

https://www.worldofgothic.de/modifikation/index.php?go=animationen

Prefix S_AnimationNameX, S_AnimationNameY - Oznacza animacje, która zarówno jest state modelu - stan w jakim się znajduje postać.

Prefix T_AnimtionNameX_2_AnimaionNameY Oznacza przejście między tymi dwiema animacjami. (czytaj transition AnimtionNameXto AnimaionNameY)

Loop nie ma z tym nic wspólnego. Loop tworzy się, jak animacja ma jako następna animacje, sama siebie

ani (ANI_NAME LAYER NEXT_ANI BLEND_IN BLEND_OUT FLAGS ASC_NAME ANI_DIR START_FRAME END_FRAME)
ANI_NAME == NEXT_ANI  => LOOP
Prefix S_ z Loopem nie ma nic wolnego


@Toworish  Ten sam mds nie może mieć animacje o tej samej nazwie. MDS,który jest przeznaczony jako ovelay je "zamieni"
 


Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1561
Propsy220
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Rzuciłem to wtedy gdy napisałem temat i okazało się że muszę przepisywać od nowa cały mds, ale fajnie że napisałeś, gdy znów po czasie do tego wrócę przyda mi się ta wiedza. :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry