[G1] Dolina Zombie v1.5 30623 45

O temacie

Autor OrtegaX

Zaczęty 24.12.2016 roku

Wyświetleń 30623

Odpowiedzi 45

diegomez

diegomez

Labirynt
posty452
Propsy63
  • Labirynt
Propsik za mod  :ok:
Fajnie mi się grało.
Jeśli chodzi o poważniejsze bugi to tylko jeden do którego mógłbyś zajrzeć:

Spoiler
Mianowicie miałem problem ze zwojem do teleportacji "Do Komnaty" na cmentarzysku. Nic się nie działo. Może tylko u mnie, ale jeśli nie to mógłbyś poprawić ;) (W razie gdybym chciał zagrał kiedyś ponownie :D )

Poza tym mógłbyś podrzucić tytuł muzyki, która występuje przy ostatniej walce? Podobała mi się  :lol: :ok:
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Cholera, kompletnie nie mam pojęcia o co chodzi z tą komnatą. Mi działała :/ Nie wiem czy mogę Ci pomóc z tą muzyką bo sam nie wiem, pamiętam, że była w jakimś modzie, wyciągnij ją sobie z moda bo tam ona jest cała.

wiwi

wiwi

Użytkownicy
posty152
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy

wiwi

Gothic: Dolina Zombie 1.5
#22 2017-01-09, 15:15(Ostatnia zmiana: 2017-01-12, 17:30)
Drago mag ognia leży martwy - Dzisiaj Milten  też leży martwy.
Nic zostawiłem zadanie SPOTKANIE PRZYJACIÓŁ.
W cmentarzysku orków zdobyłem zwój teleportacji  " DO KOMNATY " - gdzie go użyć bo próbowałem
w kilkunastu miejscach ale nie działa .
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Jeżeli komuś nie działa ten zwój to jedynym rozwiązaniem tego jest użycie kodu i przeniknięcie przez ścianę do komnaty. Nie mam pojęcia o co może chodzić bo mi ten zwój działa bez problemów, próbowałem masę razy i za każdym się udało.

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica

OrtegaX

Gothic: Dolina Zombie 1.5
#24 2017-01-28, 17:54(Ostatnia zmiana: 2017-01-28, 18:03)
Witam! Zrobiłem ostatnią już wersję Doliny Zombie  oznaczoną jako 1.5.2. Naprawia ona przede wszystkim błąd w Cmentarzysku orków oraz inne poboczne bugi ze wcześniejszej wersji. Dodaje też jedną ciekawą misję. Zapraszam do zapoznania się z nową wersją. Linki zostały zaktualizowane.


PATH 1.5.2
- Poprawiono błędy skryptowe w zadaniach
- Dodano nową misję
- Dodano możliwość posiadania ciężkiej zbroi strażnika
- Naprawioną błąd ze zwojem w Cmentarzysku orków ( Teraz przejście jest otwarte, nie trzeba używać kodów )
- I zaimplementowano parę innych pomniejszych zmian

Lojras

Lojras

Użytkownicy
posty152
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Lojras

Gothic: Dolina Zombie 1.5
#25 2017-02-16, 20:35(Ostatnia zmiana: 2017-02-16, 20:42)
Mam problem, jestem na momencie walki z trollem, mam wrzask berserkera, 76 siły chyba? I nic mu nie robie, ani ja, ani myśliwy, pomocy, wgl jak na razie sztos mod :)
 

gothic1210
  • Gość
@Ortega The modder Pograłem chwilę w modyfikację. Ma duży potencjał do rozwoju. Wciąż jednak jest dużo błędów ortograficznych. Powinieneś sobie pobrać Notepada++ i plugin sprawdzający błędy. Duże pole do popisu widać też przy dialogach. Jest ich nie wiele, a może i powinno być więcej. Np. kucharze, którzy na początku gry nic nie mówią. A kuchnia była właśnie pierwszym miejscem do którego się udałem na zamku. Jak się podszkolisz w skryptach to można by zmienić kolor światła za dnia na delikatnie czerwonawy aby pasował do nieba. To nadałoby klimatu. Do tego jakieś mroczne teksturki dla kolonii i byłoby elegancko (może jak mi coś się uda stworzyć to ci podeślę).
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
O! Dzięki bardzo. Nie wiem czy jest jeszcze sens rozwijać ten projekt, ale zobaczę jeszcze. Ale jeżeli już miałbym się za to zabrać to rzeczywiście potrzebował bym pomocy kogoś bardziej ogarniętego niż ja, gdyż moje umiejętności nie są jakoś bardzo wielkie, z tym światłem to nie dał bym rady przypuszczam. Przemyślę to i być może skuszę się na podjęcie dalszych kroków w poszerzaniu horyzontów tego projektu. No i chętnie przyjmę takie teksturki od ciebie  :ok:

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja też pograłem trochę. Nie wiem czemu mod zaczyna się intrem z oryginalnego Gothica. Można by zrobić intro dając chociażby ten wstęp co w opisie i jakieś screeny do prezentacji. Póki co zadania są jedynie poprawne i nie wyłamują się ze schematu przynieś/wynieś/pozamiataj. Postacie też nieszczególne, nie mają charakterów z oryginału. Bloodwyn jest dobrym kolegą, a Rączka zrobił się jakiś chamski. Jako, że startujemy wysokolevelową postacią to raczej nie ma szans na to byśmy w ciągu tych ponad dwudziestu zadań zdobyli chociaż jeden poziom? Teraz próbuję przebrnąć przez zadanie zebrania żywności, a to wiąże się z łażeniem po obozie, wybijaniem zombie i otwieraniem skrzyń. Jak rozumiem nie ma tutaj handlarza? A przynajmniej na takiego się nie natknąłem. Skoro mam otwierać dziesiątki skrzyń to chyba przydałby się spory zapas wytrychów, bo ciągłe wczytywanie gry nie jest fajne, tak jak i zresztą samo zadanie nie jest zbyt ciekawe. Tak jakby część tych rzeczy nie mogła leżeć na stołach w chatach.
 

gothic1210
  • Gość
Dokładnie. Sebogothic ma dużo racji. Ciągłe otwieranie tych skrzyń jest męczące. Powinno być więcej rzeczy na stołach.
 

Lojras

Lojras

Użytkownicy
posty152
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Powiem tak, właśnie skończyłem moda, walka z ostatnim bossem była za ciężka, z wytrychami jakiegoś większego problemu nie miałem f5 i f9 się dobrze sprawdza, moja recenzja w skrócie - zajebisty mod, a tak rozszerzając... Zmiana postaci niektórych charakterów na minus i troszeczkę na plus, rażące w oczy błędy w dialogach, no ale cóż, bugów nie doświadczyłem, exploring zacząłem dopiero w momencie gdy miałem zebrać 7 ekhm, no... Myślę że gdybyś wydał wersję 2.0 bo jakiejś dłuższej "przerwie" gdzie dodałbyś dużo pomniejszych zadań, by rozszerzyć motyw prawdziwej apokalipsy i klimat ciężkiego życia a nie od razu ZABIĆ NEKROMANTE, nie wykonałem tylko questa z zbieraniem ziółek u pewnego maga, zaś quest z Rodriguezem za znalezienie mu nowego domu, sam nie wiem, powiedziałem mu że ma nowy dom, a ten nie mógł wyjść z zamku bo próbował wyjść przez zamkniętą bramę, i znalazłem jego zwłoki przy niej po pewnym czasie, a i bardzo proszę byś rozszerzył początek gry, bardzo podobało mi się szybkie wbicie do chaty Snafa a potem uciekanie bo było tam zombie od cholery a mi się walczyć nie chciało, zebranie szynek i innych i ucieczka... Piękne... Zajebiste nowe dodane itemy, muaa, całuje po dłoniach za nowe itemy, czekam na kontynuacje i dla kolegów wyżej:

TAK DA SIĘ WBIĆ LVL I TO BEZ PROBLEMU SAM ICH WBIŁEM CONAJMNIEJ 3 A WGL LVL TYLKO HP BO NIE MA NAUCZYCIELI <3  I NIE ZABIJAŁEM WSZYSTKIEGO LENIEM JESTEM
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Dobra, będę zaczynał pracę nad kolejnym dużym patchem. Biorę sobie do serca waszą krytykę. Muszę teraz wszystko przemyśleć, co dodać, co usunąć. Myślę, że pomysłów znajdę masę, pewnie jeszcze popytam o takowe ludzi. No.i oczywiście będę też potrzebował pomocy.

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skoro element rozwoju postaci jest wyeliminowany, nawet jeśli da się wbić level, to mógłbyś skupić się bardziej na segmencie survivalowym. Zombie w nocy mogłyby być agresywniejsze i silniejsze od tych za dnia, choć nie wiem czy coś takiego w Gothicu dałoby się zrobić. Może możliwość omijania zombiaków poprzez skradanie się? Na pewno zamiast 70 pkt. zręczności mogło by być jej 50, a zamiast tego powinniśmy mieć 20PN za które Rączka mógłby nas nauczyć mistrzowskiego poziomu otwierania zamków. Albo po prostu ustalić nieco niższy limit doświadczenia do zdobycia kolejnego poziomu. Bo limit doświadczenia do następnego poziomu jest ustalony bodajże na 50000, a w puli mamy 0.  W Gothicach to tak nie działało. Limit się zwiększał, ale pula się nie zerowała, więc moglibyśmy mieć na starcie 49500 doświadczenia i do kolejnego poziomu pozostałoby tylko 500 expa. Jakiś handlarz też by się przydał.
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
No dobra, dziś już bardzo dużo przemyślałem. Rączka będzie nas mógł nauczyć mistrzowskiego otwierania zamków. Następny lvl będzie za 10000 expa, startujemy z 15. Skorpion może nas nauczyć mistrzowskiej walki i strzelania z kuszy, Cavalorn z łuku. Gdyż zaczynamy jako adept wszystkiego. Misja z przestraszonym magiem będzie całkowicie usunięta. Dodam parę nowych postaci i obóz bandytów Quentina, co jak co ale oni mają najlepszą sytuacje do obrony przed zombie. Jeszcze mam masę innych pomysłów, ale teraz nie czas gadać o nich. @gothic1210 Mógłbyś mi pomóc z tym mrocznym tekstur packiem do moda?

Góral Żywiec

Góral Żywiec

Użytkownicy
Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
posty153
Propsy42
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Krew odporna na mrozy,chłody,wiatry i lód "Błkitna krew"
Moim zdaniem powinieneś dać jakiś miecz runiczny zadający wysokie obrażenia nieumarłym, bo to jest monotonne kiedy jest tylu zombi do likwidacji, przydał by się jakiś quest poboczny do zdobycia takiej broni lub coś w tym stylu.

Po za tym myślę że powinieneś po pracować trochę nad urozmaiceniem zwierząt, w końcu one jako organizm żywy też zostały zarażone epidemią może zrobił byś jakieś odmiany nieumarłych, nie zapominając też o zielony skórnych ;)

Według mnie rozsądnie było by jak byś dodał jakieś mroczne dźwięki w okolicach obozu taka jak z kamiennego kręgu by budowało to mroczny klimat, ponad to można też pomyśleć nad zmianą sondtracku w środku pierścienia na jakąś przerażająca. Co jeszcze mogę dodać od siebie można by też dodać jakieś jednostki nieumarłe dystansowe by gracz miał trudności z dobiegnięciem do zameczku... 


 

Duch

Duch

Użytkownicy
posty68
Propsy111
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Ortega - witaj. Bardzo fajna modyfikacja. Życzę dalszych sukcesów w tworzeniu.
Co do twojego obozu Quentina. Nie wiem czy wiesz ale w G1 była taka postać-bandyty Calash. Dało się go przyzwać tylko kodem. W ER był to myśliwy który znajdował się w Starej Kopalni. Może warto byłoby go dodać?
Dobry pomysł jest też, aby było jakieś intro - w formie screenów z lektorem. To by ładnie zbudowało klimacik moda.
Pozdrawiam ;)
 

Fayors

Fayors

Użytkownicy
posty259
Propsy34
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Już pracuję nad wideo recenzją tego moda. Będę miał o czym się wypowiadać ;)
 

bojka222

bojka222

Użytkownicy
posty138
Propsy5
  • Użytkownicy
Wrzuci ktoś na jakieś inne hostingi bo download nie działa :) . Przy 3 mb z pierwszego linku przerywa za to drugi wgl nie działa :)
 

Crossmate

Crossmate

Użytkownicy
posty10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Spoiler alert.

Natrafiłem na pewien kłopot. W zadaniu polegającym na sprawdzeniu lochów, postanowiłem wywlec wszystkie zombiaki na powierzchnie i pozwolić NPC się z nimi rozprawić. Następnie opróżniłem skrzynkę oraz powybijałem szczury. Problem tkwi w rozmowie z Gomezem-żadnej opcji dialogowej. Jak temu zaradzić ?
 

OrtegaX

OrtegaX

Użytkownicy
Bractwo Gothica
posty362
Propsy304
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothica
Musisz pogadać z bullitem o ile tego nie zrobiłeś. Po tym jak ci powie, że ma dość tych lochów czy coś, pojawi się opcja u Gomeza


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry