[G1]Nowy czar przyzwania 1252 2

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 20.12.2016 roku

Wyświetleń 1252

Odpowiedzi 2

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Napisałem nowy czar przyzwania na podstawie armii ciemności, wygląda tak:
Spoiler
func int Spell_Logic_ForestFury(var int manaInvested)
{
   PrintDebugNpc      (PD_MAGIC,   "Spell_Logic_ForestFury");
   
   if (manaInvested >= SPL_SENDCAST_ForestFury)    
   {
      if (Npc_IsPlayer(self))
      {
          Wld_SpawnNpcRange   (self,   SummonedByPC_Molerat,         1,   100);
         Wld_SpawnNpcRange   (self,   SummonedByPC_Wolf,            1,   100);
         Wld_SpawnNpcRange   (self,   SummonedByPC_Waran,            1,   100);
         Wld_SpawnNpcRange   (self,   SummonedByPC_Scavenger,         1,   100);
         Wld_SpawnNpcRange   (self,   SummonedByPC_Lurker,         1,   100);
         Wld_SpawnNpcRange   (self,   SummonedByPC_Bloodfly,         1,   100);
         Wld_SpawnNpcRange   (self,   SummonedByPC_Gobbo,            1,   100);
      }
      else
      {
          Wld_SpawnNpcRange   (self,   SummonedByPC_Molerat,         1,   100);
         Wld_SpawnNpcRange   (self,   SummonedByPC_Wolf,            1,   100);
         Wld_SpawnNpcRange   (self,   SummonedByPC_Waran,            1,   100);
         Wld_SpawnNpcRange   (self,   SummonedByPC_Scavenger,         1,   100);
         Wld_SpawnNpcRange   (self,   SummonedByPC_Lurker,         1,   100);
         Wld_SpawnNpcRange   (self,   SummonedByPC_Bloodfly,         1,   100);
         Wld_SpawnNpcRange   (self,   SummonedByPC_Gobbo,            1,   100);
      };
      
      return SPL_SENDCAST;
   }
   else
   {
      return SPL_NEXTLEVEL;   
   };
};
I zrobiłem nową runę tego czaru żeby mieć jak go użyć:
Spoiler
INSTANCE ForestFury (C_Item)
{
   name             =   NAME_Rune;

   mainflag          =   ITEM_KAT_RUNE;
   flags             =   0;

   value             =   1100;

   visual            =   "ItAr_Rune_15.3ds";
   material         =   MAT_STONE;

   spell            =    SPL_FORESTFURY;
   mag_circle          =   1;

   description         =   "Furia Lasu";
   TEXT   
  •          =   NAME_Mag_Circle;         COUNT   
  •       =   mag_circle;

   TEXT   [1]         =   NAME_Manakosten;         COUNT   [1]      =   SPL_SENDCAST_FORESTFURY;
   //TEXT   [3]       =   "";                     COUNT   [3]      =   ;
   //TEXT   [4]         =   "";
   TEXT   [5]         =   NAME_Value;               COUNT   [5]      =   value;
};
I przy kompilowaniu wyskakuje error o tym że w pliku z runami źle jest w pisane
Spoiler
spell = SPL_FORSTFURY
A przecież jest taki spell w folderze z czarami.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
A zmienne porobiłeś? Text.d oraz SpellProcess-cośtam.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
text.d
Spoiler
   "Furia Lasu",            // SPL_FORESTFURY   =   18;
spells_process_mana
Spoiler
if (Npc_GetActiveSpell(self) == SPL_FORESTFURY      )   {   return   Spell_Logic_ForestFury       (manaInvested);   };
spells_process_mana_released
Spoiler
if (Npc_GetActiveSpell(self) == SPL_ForestFury      )   {   return   SPL_SENDSTOP;   };
Tak to u mnie wygląda, dalej wyskakuje error.
EDIT: A jeszcze chciałem zapytać po co w skrypcie czaru (tego gdzie jest napisane np. jakie potwory mają być przyzwane jest jeszcze pod tym "else", oraz o co chodzi z "SPL_SENDSTOP"?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry