[G2NK] Potion_alchemy - prośba o wyjaśnienie. 740 0

O temacie

Autor Graveir

Zaczęty 18.12.2016 roku

Wyświetleń 740

Odpowiedzi 0

Graveir

Graveir

Użytkownicy
Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
posty1275
Propsy235
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Avatar Twilight Sparkle / Pożeracz serc
Witam. Mógłby mi ktoś w prosty sposób wyjaśnić, jak poprawnie dodawać nowe opcje monologowe(na chwilę obecną do stołu alchemicznego)? Bo od zawsze mam z tym problem(obstawiam, że jak zwykle zje*ałem warunki) i teraz próbuję coś dodać do gry, ale mam taki problem, że są powielone opcje monologowe. Tutaj skrypt:
//*******************************************************
//Wyciągi z serc
//*******************************************************
INSTANCE PC_wyciagi_Start (C_Info)
{
npc = PC_Hero;
nr = 49;
condition = PC_wyciagi_Start_Condition;
information = PC_wyciagi_Start_Info;
permanent = TRUE;
description = "Wyciągnij składnik alchemiczny z serca";
};

FUNC INT PC_wyciagi_Start_Condition ()
{
if (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_POTIONALCHEMY)
&& (MojaAlchemia == FALSE)
&& (wyciagi == FALSE)
&& (BoozeStart == FALSE)
&& (TabakStart == FALSE)
&& (HealthStart == FALSE)
&& (ManaStart == FALSE)
&& (SpecialStart == FALSE)
&& (MojaAlchemia == FALSE)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_wyciagi_Start_Info()
{
wyciagi = TRUE;
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_wyciagi_Stop (C_Info)
{
npc = PC_Hero;
nr = 50;
condition = PC_wyciagi_Stop_Condition;
information = PC_wyciagi_Stop_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_BACK;
};

FUNC INT PC_wyciagi_Stop_Condition ()
{
if (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_POTIONALCHEMY)
&& (wyciagi == TRUE)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_wyciagi_Stop_Info()
{
wyciagi = FALSE;
};
//*******************************************************
INSTANCE PC_wyciagi_wilk (C_Info)
{
npc = PC_Hero;
nr = 51;
condition = PC_wyciagi_wilk_Condition;
information = PC_wyciagi_wilk_Info;
permanent = TRUE;
description = "Serce wilka";
};

FUNC INT PC_wyciagi_wilk_Condition ()
{
if (PLAYER_MOBSI_PRODUCTION == MOBSI_POTIONALCHEMY)
&& (wyciagi == TRUE)
&& (MojaAlchemia == FALSE)
{
return TRUE;
};
};

FUNC VOID PC_wyciagi_wilk_Info()
{
wilkwyciag = Hlp_Random (5);

if (Npc_HasItems (self, ItAt_wolfheart) >= 1)
&& (wilkwyciag < 3)
{
Npc_RemoveInvItems (self, ItAt_wolfheart,1);
PrintScreen("Zdobyto niebieski bez",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
CreateInvItems (self, itpl_blueplant,1);
}
else if (Npc_HasItems (self, ItAt_wolfheart) >= 1)
&& (wilkwyciag == 4)
{
Npc_RemoveInvItems (self, ItAt_wolfheart,1);
PrintScreen("Zdobyto rdest polny",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
CreateInvItems (self, itpl_temp_herb,1);
}
else
{
PrintScreen("Nie udało się nic zdobyć",-1,-1,"font_old_20_white.tga",3);
CreateInvItems (self, ItMi_Flask,1);
Npc_RemoveInvItems (self, ItAt_wolfheart,1);
B_GivePlayerXP (5);
};
B_ENDPRODUCTIONDIALOG ();
};
A jaki jest problem? Ano taki, że po kliknięciu opcji "Wyciągnij składnik alchemiczny z serca" powinno pokazywać wyłącznie napis "Wróć" oraz "Serce wilka", a pokazuje mi wszystkie pozostałe(czyli tworzenie mikstur leczniczych, koniec itp). Problem występuje tylko i wyłącznie w dodanej opcji. Pozostałe działają bez żadnych dodatkowych tekstów.
 
Mój obecny sprzęt PC:
Intel core i5-4590
8 gb ram
Geforce GTX 1050Ti


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry