Jak dekompilowac pliki animacji .man? 2276 4

O temacie

Autor edixd

Zaczęty 24.10.2016 roku

Wyświetleń 2276

Odpowiedzi 4

edixd

edixd

Użytkownicy
posty37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Na rzecz machinimy potrzebuje wyciagnac pewne 2 animacje. Jedna z moda - Z Zycia Zlodzieja, a druga z Returning 2.0. Pliki tych animacji sa skompilowane jako .man. Jest mozliwosc zdekompilowania ich, abym mogl zapisac jako asc i dodac do normalnego gothica? Prosze o pomoc. W Sourcerze nie ma nic o .man, w Blenderze z kerraxem równierz.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
potrzebna jest dekompilacja .mds(gothic1) albo .mdm (gothic2a) pliku który używa owa animacje. On zawiera informacje o klatkach, szybkości, nazwie,.... sama animacja .man nie wiele o sobie wypowiada.

 


Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Jeżeli dla gothic 2 to potrzebujesz jedynie skrypt i nazwę animacji.
 

edixd

edixd

Użytkownicy
posty37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hmm wychodzi na to, że jestem kompletnie nieogarnięty. Może zacznę od początku.
Tak jak napisałem chciałbym wyciągnąć pewne animacje z modów Z Życia Złodzieja i The Returning 2.0.
Po rozpakowaniu .mod jedyne pliki, z animacji, których szukam to wszystkie humans_ osobno jako .man. Jedynie pod nimi są 2 pliki po prostu Humans. Jeden .MDH, drugi MSB.
Z .MDH chyba nic nie mogę zrobić, a .MSB po zdekompilowaniu Sourcerem nie dzieje się nic. 0 errors, 0 warings i po prostu nie ma nic we wskazanym przeze mnie folderze.
Proszę o pomoc. Co powinienem zrobić, jeśli chce wyciągnąć animację z moda i dać ją do gry?
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Wrzuć pliki man do Anims/_compiled i też działać będzie ;)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry