Czas gry 1114 2

O temacie

Autor Konsyliarz

Zaczęty 20.10.2016 roku

Wyświetleń 1114

Odpowiedzi 2

Konsyliarz

Konsyliarz

Użytkownicy
posty39
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Otóż zastanawiałem się ostatnio czy można by było konkretny czas gry wpisać do zmiennej, a później wykonać obliczenie z tą zmienną. Najlepiej by było bez użycia ikarusa.

Żeby było to bardziej zrozumiale:

Mamy czas w grze załóżmy 12:20
Rozmawiamy z postacią, godzina 12:24 zostaje zapisana w zmiennej (czas = 5040;)
W skrypcie gry wykonuje się obliczenie czas2 = czas+3600; (5040+3600=8640)
Następnie w warunek if odblokowuje opcję dialogową o czas2. (if czas == czas2)

Krótko mówiąc rozmawiamy i za godzinę możemy coś dopowiedzieć.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Na wogu był skrypt od Milky way, który obliczał czas bez Ikarusa, lecz polegał on na loopach i przicinał troszkę grę (w zasadzie to spadało około 2 - 10 fps).

http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/752130-TIPP-Diverse-Zeit-Skripte?p=11760314&viewfull=1#post11760314
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
Na wogu był skrypt od Milky way, który obliczał czas bez Ikarusa, lecz polegał on na loopach i przicinał troszkę grę (w zasadzie to spadało około 2 - 10 fps).

http://forum.worldofplayers.de/forum/threads/752130-TIPP-Diverse-Zeit-Skripte?p=11760314&viewfull=1#post11760314

I'm really curious where you get these absurd statements from. Neither do those scripts use a loop nor do they impact fps in any meaningful way.
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry