Stworzenie nowej rutyny 2962 2

O temacie

Autor

Zaczęty 16.07.2008 roku

Wyświetleń 2962

Odpowiedzi 2

pawbuj
  • Gość

pawbuj
Gość

Stworzenie nowej rutyny
2008-07-16, 18:40(Ostatnia zmiana: 2008-07-17, 20:57)
witam
mam pomysła na stworzenie nowej rutyny składającej się z kilka funkcji.

zamiast standardowego TA_Sleep chciałbym zrobić , aby NPC przed pójsciem spać zrzucał ekwipunek przy łóżku a po wstaniu automatycznie nakładał.

trochę zwariowane, ale przydałoby się coś takiego w g1.

wie ktoś jak zacząć z czymś takim?

dodam że funkcje na zrzucanie ekwipunku i ponowne nałożenie mam opanowane. :rofl:

udało mi sie stworzyć rutynę, że NPc przy kładzeniu sie do łóżka ściąga cały oręż i zbroję, jak wstaje to automatycznie zakłada. ;)
 

Keretsel

Keretsel

Użytkownicy
posty312
Propsy10
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
No więc po co temat?
 

pawbuj
  • Gość

pawbuj
Gość

Stworzenie nowej rutyny
#2 2008-07-21, 11:00(Ostatnia zmiana: 2008-07-23, 22:55)
Cytat: Lesterek link=topic=2705.msg23844#msg23844 date=Jul 21 2008, 10:05\'
No więc po co temat?
zanim ty napisałeś, zdążyłem sam rozwiązać temat :P

skoro już  zacząłem dokładnie napiszę co zrobić aby nową rutynę stworzyć .

w pliku Ta.d dodajemy linijkę odnośnie nowej rutyny np.

func void TA_GuardNight         (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint)   {TA_Min      (self,  start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_GuardNight,            waypoint);};

plik ta.d kopiujemy do katalogu Story

a w katalogu ZS tworzymy plik ZS_nazwa rutyny.d no i ją tam definiujemy.

//Edit by Bula: No czyli problem rozwiązany. Kolzet.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry