Undefinded function (czy coś w tym stylu) 3479 5

O temacie

Autor Leiwark

Zaczęty 18.09.2016 roku

Wyświetleń 3479

Odpowiedzi 5

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
Stworzyłem swoją własną funkcję:

FUNC INT NPCHPDEAD (var C_NPC self)
{
     if (self.attribute[ATR_HITPOINTS] == 0)
      {
       return TRUE;
      };
};

Kiedy w dialogu wpisze np:
if (NPCHPDEAD (NONE_100_XARDAS))
{
};

To wyskakuje mi po reprasowaniu Undefinded function: NPCHPDEAD
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
*Undefined function.
Z angielskiego - nie definiowana funkcja.
Pewnie funckja się parsuje później niż ja używasz.
 


Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie lepiej użyć istniejącej funkcji Npc_IsDead?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
Gorzej, bo planuje zrobić że jak PC_HERO wyniesie 0 HP to się wyświetla napis że nie żyjesz :D
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
:|
if (Npc_IsDead (hero))
{
PrintScreen ("Nie żyjesz", -1, YPOS_LevelUp, FONT_Screen, 2);
};
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Leiwark

Leiwark

Użytkownicy
Kapitan Itharu Team
posty228
Propsy38
ProfesjaAktor głosowy
  • Zbanowany
  • Kapitan Itharu Team
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry