Gothic II [View] Płynne przesuwanie 213 6

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 12.09.2016 roku

Wyświetleń 213

Odpowiedzi 6

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Szlachcic
posty1482
Propsy370
ProfesjaSkrypter
  • Złote Wrota
  • Szlachcic
Otóż mam taki problem. Mianowicie jak zrobić płynną animacje przesuwania się tekstury ? Chciałbym aby mój "View" przesunął się z punktu y1 do punktu y2. Anim8 pozwala na płynne animacje, problemem jest jedna rzecz. View nie chce się przesunąć ! Aby się przesunął potrzebny jest CALL do adresu:
const int zCView__Move                              = 8025824; //0x7A76E0
I tu zwracam się z prośbą. Czy jest jakiś sposób aby tego cholernego View'a przesunąć za pomocą pakietu Anim8? W funkcji(Anim8) kiedyś próbowałem podczepić się Callem ale kończyło się Crashem :/
Pomysły już mi się skończyły więc piszę tutaj.
 
Nie mam nic przeciwko jeśli poprosisz o pomoc...
Tylko jak już prosisz to nie proś o podstawy lub Ikarusa & LeGo gdy nie znasz nawet podstaw.
Moje skrypty:
Dwa ostrza |Unbalance 1.2

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty172
Propsy166
  • Użytkownicy
Guys, get used to reading documentation.

There is http://lego.worldofplayers.de/?View#View_MoveTo

Which does exactly what  you need (and yes, it does so by calling the mentioned address).
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Szlachcic
posty1482
Propsy370
ProfesjaSkrypter
  • Złote Wrota
  • Szlachcic
Jak sprawić by View napisany za pomocą View_Create zmienił pozycję? View_MoveTo. Odpada, jak to rozwiązać :/
(Mam 10 obrazów i każdemu muszę zmienić pozycję Y w danym momencie)
 
Nie mam nic przeciwko jeśli poprosisz o pomoc...
Tylko jak już prosisz to nie proś o podstawy lub Ikarusa & LeGo gdy nie znasz nawet podstaw.
Moje skrypty:
Dwa ostrza |Unbalance 1.2

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Suck my dick.
posty1563
Propsy396
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Suck my dick.
Czemu niby View_MoveTo odpada?

View_MoveTo(handle, x, y) gdzie X nie zmieniasz, jeśli nie chcesz go ruszyć. Innego sposobu nie ma.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Szlachcic
posty1482
Propsy370
ProfesjaSkrypter
  • Złote Wrota
  • Szlachcic
Nie działa :/ Próbowałem zmienić pozycję przy otwarciu ekwipunku
View_MoveTo(QS_View[0],Calculate_ViewPosX(0),7000);
View_MoveTo(QS_View[1],Calculate_ViewPosX(1),7000);
View_MoveTo(QS_View[2],Calculate_ViewPosX(2),7000);
View_MoveTo(QS_View[3],Calculate_ViewPosX(3),7000);
View_MoveTo(QS_View[4],Calculate_ViewPosX(4),7000);
View_MoveTo(QS_View[5],Calculate_ViewPosX(5),7000);
View_MoveTo(QS_View[6],Calculate_ViewPosX(6),7000);
View_MoveTo(QS_View[7],Calculate_ViewPosX(7),7000);
View_MoveTo(QS_View[8],Calculate_ViewPosX(8),7000);
View_MoveTo(QS_View[9],Calculate_ViewPosX(9),7000);

Jednak View ciągle zostaje na górze :/
 
Nie mam nic przeciwko jeśli poprosisz o pomoc...
Tylko jak już prosisz to nie proś o podstawy lub Ikarusa & LeGo gdy nie znasz nawet podstaw.
Moje skrypty:
Dwa ostrza |Unbalance 1.2

Splash

Splash

The Modders
And i said...
posty3384
Propsy2340
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
  • And i said...
Pierwszym argumentem ma być handle, a nie pointer. Więc jeśli podałeś pointer, użyj funkcji ViewPtr_MoveTo. Natomiast jeśli nie chcesz żeby przemieszczał się względem osi X, to w drugim argumencie wpisz po prostu -1. No i czemu robisz tyle linijek zamiast zrobić pętlę?
 
Bardzo bym prosił o niezawracanie mi głowy na PW problemami dotyczącymi podstaw w moddingu. Nie jestem tu jedyną osobą, która potrafi pomóc.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Szlachcic
posty1482
Propsy370
ProfesjaSkrypter
  • Złote Wrota
  • Szlachcic
Dalej nie działa :/ Tak jest tworzony View:
View_Create(Calculate_ViewPosX(0),Calculate_ViewPosY(),Calculate_ViewPosX(0)+512,Calculate_ViewPosY()+512);
P.S Render też można przesunąć?
 
Nie mam nic przeciwko jeśli poprosisz o pomoc...
Tylko jak już prosisz to nie proś o podstawy lub Ikarusa & LeGo gdy nie znasz nawet podstaw.
Moje skrypty:
Dwa ostrza |Unbalance 1.2


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry