Gothic II [View] Płynne przesuwanie 1333 6

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 12.09.2016 roku

Wyświetleń 1333

Odpowiedzi 6

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Otóż mam taki problem. Mianowicie jak zrobić płynną animacje przesuwania się tekstury ? Chciałbym aby mój "View" przesunął się z punktu y1 do punktu y2. Anim8 pozwala na płynne animacje, problemem jest jedna rzecz. View nie chce się przesunąć ! Aby się przesunął potrzebny jest CALL do adresu:
const int zCView__Move                              = 8025824; //0x7A76E0
I tu zwracam się z prośbą. Czy jest jakiś sposób aby tego cholernego View'a przesunąć za pomocą pakietu Anim8? W funkcji(Anim8) kiedyś próbowałem podczepić się Callem ale kończyło się Crashem :/
Pomysły już mi się skończyły więc piszę tutaj.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
Guys, get used to reading documentation.

There is http://lego.worldofplayers.de/?View#View_MoveTo

Which does exactly what  you need (and yes, it does so by calling the mentioned address).
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Jak sprawić by View napisany za pomocą View_Create zmienił pozycję? View_MoveTo. Odpada, jak to rozwiązać :/
(Mam 10 obrazów i każdemu muszę zmienić pozycję Y w danym momencie)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Czemu niby View_MoveTo odpada?

View_MoveTo(handle, x, y) gdzie X nie zmieniasz, jeśli nie chcesz go ruszyć. Innego sposobu nie ma.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Nie działa :/ Próbowałem zmienić pozycję przy otwarciu ekwipunku
View_MoveTo(QS_View[0],Calculate_ViewPosX(0),7000);
View_MoveTo(QS_View[1],Calculate_ViewPosX(1),7000);
View_MoveTo(QS_View[2],Calculate_ViewPosX(2),7000);
View_MoveTo(QS_View[3],Calculate_ViewPosX(3),7000);
View_MoveTo(QS_View[4],Calculate_ViewPosX(4),7000);
View_MoveTo(QS_View[5],Calculate_ViewPosX(5),7000);
View_MoveTo(QS_View[6],Calculate_ViewPosX(6),7000);
View_MoveTo(QS_View[7],Calculate_ViewPosX(7),7000);
View_MoveTo(QS_View[8],Calculate_ViewPosX(8),7000);
View_MoveTo(QS_View[9],Calculate_ViewPosX(9),7000);

Jednak View ciągle zostaje na górze :/
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Splash

Splash

Moderator
posty4207
Propsy3403
ProfesjaNierób
  • Moderator
Pierwszym argumentem ma być handle, a nie pointer. Więc jeśli podałeś pointer, użyj funkcji ViewPtr_MoveTo. Natomiast jeśli nie chcesz żeby przemieszczał się względem osi X, to w drugim argumencie wpisz po prostu -1. No i czemu robisz tyle linijek zamiast zrobić pętlę?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
Untersturmfuhrer
posty2143
Propsy1151
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
  • Untersturmfuhrer
Dalej nie działa :/ Tak jest tworzony View:
View_Create(Calculate_ViewPosX(0),Calculate_ViewPosY(),Calculate_ViewPosX(0)+512,Calculate_ViewPosY()+512);
P.S Render też można przesunąć?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry