Wideo poradniki Edycja Rozszerzona 1430 5

O temacie

Autor Pawlak673

Zaczęty 18.08.2016 roku

Wyświetleń 1430

Odpowiedzi 5

Pawlak673

Pawlak673

Użytkownicy
Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe
posty215
Propsy20
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe
Siema, nie widzę aby był tutaj jeszcze taki temat, więc bd wrzucał tu filmiki z poradami dotyczącymi Edycji Rozszerzonej. Każdy oczywiście może podzielić się swoim, jeżeli jakiś nagrał ^^

Droga do Łowców Orków
http://www.youtube.com/watch?v=fMmOabrQhvM


Łuk Davora
http://www.youtube.com/watch?v=TyK5Itx2nEU


Gdzie jest Vart ?
http://www.youtube.com/watch?v=nLbm2pNPIjA


Trzej Lordowie
http://www.youtube.com/watch?v=Lu-jdKdsKO0


Pozdrawiam! xd
 

Smutek z dymem wylewam z płuc na zewnątrz .. <3

Pawlak673

Pawlak673

Użytkownicy
Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe
posty215
Propsy20
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe
Odświeżam ! Nowy filmik !
 

Smutek z dymem wylewam z płuc na zewnątrz .. <3

Pawlak673

Pawlak673

Użytkownicy
Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe
posty215
Propsy20
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Wyrwę wam języki i wytrę se nimi dupe
 

Smutek z dymem wylewam z płuc na zewnątrz .. <3

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1596
Propsy1730
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Props za Waldusia.
Ej czemu wykańczasz npc kusza ?
 


gothic1210

gothic1210

Moderator działu
posty3329
Propsy2512
ProfesjaGrafik 2D
  • Moderator działu
Dwa razy XP zebrał. Bug gry. @Splash coś?
A ja im pisałem dialogi....
 

Splash

Splash

Użytkownicy
And i said...
posty3511
Propsy2489
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • And i said...
Winowajcą jest brak jednego warunku w funkcji B_DeathXP w pliku B_GiveXp. Teraz nie powinno się tak dziać.
func void B_DeathXP()
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_FRAME, "B_DeathXP");
PrintGlobals (PD_ZS_CHECK);

if C_NpcIsHuman(self)
&& Npc_WasInState(self, ZS_Unconscious)
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_CHECK, "...Opfer ist bewußtloser Mensch!");
// SN: keine XP für Finishing-Move!!!
}
else if (!self.aivar[AIV_WASDEFEATEDBYSC])
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_CHECK, "...Opfer ist entweder nicht bewußtlos oder kein Mensch!");
B_GiveXP (self.level * XP_PER_LEVEL_DEAD);
};
};
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry