Unity 3d system automatycznego aktualizowania 3052 1

O temacie

Autor alistarek1234

Zaczęty 17.08.2016 roku

Wyświetleń 3052

Odpowiedzi 1

alistarek1234

alistarek1234

Użytkownicy
posty1
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Tak jak w temacie umie ktoś ogarnąć skrypt, albo nwm program w Visual Basic, który będzie robił automatyczne aktualizacje? Jest mi to potrzebne dlatego, iż robię grę testową i chciałbym, aby każdy był na bieżąco. Z tutoriali nie mogę nic znaleźć, bo są nieprzydatne.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Przy uruchomieniu aplikacji wysyłaj zapytanie do serwera czy jest nowsza wersja, jeśli jest to pobierz. To chcesz osiągnąć, po rozbiciu tego na takie kroki wujek google zna odpowiedź. Patch wystawiaj w formacie .exe, będziesz uruchamiał program przed zamknięciem aplikacji.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry