[G1] NPC i hero nie mówią swoich kwestii dialogowych. 3189 9

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 15.08.2016 roku

Wyświetleń 3189

Odpowiedzi 9

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Tym razem mam problem z dialogiem z poprzedniego problemu, NPC ma opcje dialogowe i tak jakby można z nim o czymś pogadać, wpis w dzienniku jest, ale teksty się nie wyświetlają, po prostu przelatuje np. opcja Hallo i tyle.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Sparsuj skrypty i dialogi a później uruchom bez Reparse Scripts.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
A więc tak:
-sparsowałem jeszcze raz dialogi redefixem
-wywaliłem oba pliki OU
-Uruchomiłem Gothica gothicstarterem bez parsowania skryptów
Dalej postacie nic nie mówią.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Dalej nic, może podam skrypt dialogu, może w nim coś źle napisałem
Spoiler
//****************************************
//               Hallo
//****************************************

INSTANCE DIA_ADDON_Hello (C_INFO)
{
   npc         = PC_ADDON;
   nr         = 1;
   condition   = DIA_Addon_Hello_Condition;
   information   = DIA_Addon_Hello_Info;
   permanent   = 0;
   description = "Kim jesteś?";
};                       

FUNC INT DIA_Addon_Hello_Condition()
{
   return 1;
};

FUNC VOID DIA_Addon_Hello_Info()
{
   AI_Output         (other, self,"DIA_Addon_Hello_15_00"); //Kim jesteś?
   AI_Output         (self, other,"DIA_Addon_Hello_09_01"); //Jestem Addonem.
};
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Rozpoczynasz nową grę?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Tak.
Jeszcze mam pytanie, od czego są numery po słowie "Hello" tutaj:
 AI_Output         (other, self,"DIA_Addon_Hello_15_00"); //Kim jesteś?
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Plik .WAV z dialogiem. Możesz zmienić nazwę na np.  AI_Output         (other, self,"Kanarek_Lubi_Spiewac"); //Kim jesteś?
Służy to tylko do przejrzystości (tzn. nazwa).
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Pierwszy numer oznacza ID głosu postaci mówiącej w dialogu. W tym przypadku 15 to głos Bezimiennego. Drugi numer oznacza, do której kwestii dialogowej dubbing należy. Nie jest to konieczne, ale dzięki temu łatwiej jest pisać dialogi z dubbingiem, bez konieczności co chwilowego odtwarzania ich w celu sprawdzenia.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry