[G1] Nie wyświetla się dodany dialog. 2834 8

O temacie

Autor Draquer

Zaczęty 14.08.2016 roku

Wyświetleń 2834

Odpowiedzi 8

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Napisałem dialog (Na podstawie dialogu Wilka) do NPC, ale dialog się nie wyświetla, jedyne co mam z opcji dialogowych mojego dodanego NPC to "Ende" kończące rozmowę, a w skrypcie dialogu jeszcze są dwie opcje: Hallo i Trade.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
A sprasowałeś dialogi ?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Tak, GothicStarterem.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Redefixem jeszcze dialogi sprasuj a potem w gothicgame.ini zmień vdf=gothicgame.mod na vdf=
Trzeba wkońcu to dopisać do "Rozwiązane problemy".
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Darkmodders

Darkmodders

DarkModders Team
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • DarkModders Team
  • Mistrz mrocznych sztuk
Zawsze można jeszcze spacerem sparsować dialogi a potem spakować je za pomocą okienka Output-Units.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Z tego co wiem to nie da się parsować dialogów GothicStarterem :trollface:

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Myślałem że jak skrypty, to wszystkie :F
A Redefix nie jest przypadkiem tylko do G2NK?
EDIT: Zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją Redefixa w poście Sawika, po za jednym. Sawik napisał żeby usunąć stary plik, ale który? Zostawiłem to vdf= bez wartości po "=" tak jak napisał mi SiemaczyS, jednak dialogu dalej nie ma, zostaje mi Spacer :F
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Stary plik to pewnie OU.bin

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Nope, Redefix nie pomógł.
EDIT: Jednak jestem głupi, bo sprawdzałem wszystko na wczytanej grze :V
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry