Nagroda za save z poprzedniego moda i/lub przeniesienie postaci 3849 7

O temacie

Autor kageyoshi

Zaczęty 7.08.2016 roku

Wyświetleń 3849

Odpowiedzi 7

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pytanie teoretyczne. Mamy dwa mody połączone fabularnie. Gramy w jednego i super hipcio mamy fajna postać ale zaczynamy drugiego no to tracimy tą postać. Ale czy w Gothicu dałoby się zastosować jakoś system że gra ogarnie iż mamy save z poprzedniego moda i da nam jakieś bonusy (zależne od naszej postaci w tamtym modzie) czy nawet przeniesie taka postać. Oczywiście automatycznie. Z góry dziękuję za odpowiedź
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
I co zaczynasz 2 moda jako kozak? bez sensu to tak jakby ci w g3 dali staty z zakończenia g2 i miałbyś na starcie orki na hita
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Wszystko zależy od balansu tego drugiego moda @Toworish
Zawsze można zastosować dwa starty: pierwszy - bez używania żadnych zapisów gry gdzie np pierwszy przeciwnik ma 1 lvl oraz drugi, z użyciem zapisu gdzie pierwszy przeciwnik ma np. 30 lvl. Niestety nie pomogę autorowi tematu bo się na tym aż tak nie znam, dodaję ten komentarz żeby nikt się nie zniechęcił do zrobienia tego przez komentarz Toworisha.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

kageyoshi

kageyoshi

Użytkownicy
posty173
Propsy36
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Toworish ja pytam teoretycznie czy w ogóle da się to zrobić więc nie wiem po co takie komentarze. Jak nie znasz odpowiedzi to się nie udzielaj
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
W sumie można było by zrobić coś takiego jak nowa gra plus w wiedźminie 3, ale zapomnij o przenoszeniu postaci, może jej jedynie za pomocą kodów coś dodać i podobny ekwipunek :p
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Kiedyś w DK był CHYBA pomysł, żeby rozdzielić to na dwie części. I w pierwszej na Vaduz, a w drugiej na Khorinis. No i chyba byłoby takie przeniesienie sejwa czy coś :P
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Zwyczajnie, trzebaby było połączyć mody w jeden mod dając skryptowo możliwość dalszej gry jakby w drugiego moda :D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Lehona

Lehona

Użytkownicy
posty196
Propsy190
  • Użytkownicy
Zwyczajnie, trzebaby było połączyć mody w jeden mod dając skryptowo możliwość dalszej gry jakby w drugiego moda :D
No, that's not necessary. LeGo can read and write files with the BinaryMachines: http://lego.worldofplayers.de/?BinaryMachines

You have to options: You can simply read in a savegame and try to parse that (although there's an example in form of the "Gothic Variable Editor", this is probably quite hard).

The alternative requires access to the first mod: When you're saving*, "just" create a file with all the necessary information, e.g. it could look like this:

hasKilledBadGuy=1; savedMaiden=0; lootedTreasure=1; gold=1352;Then you read in that file in the second mod (this would probably require the player to put the file into a special folder/path).

*Use Gamestate (http://lego.worldofplayers.de/?Gamestate) to have your function called when the game is being saved
 
Unless specified otherwise, my posts are always about Gothic 2 Night of the Raven.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry