Cześć,
Od jakiegoś czasu staram się w niektórych stylach chodzenia blokować animacje. Np. jeśli mam styl chodzenia pijaka, jak w g1 czyt. Humans_drunken.mds to tam są blokady. Na ich przykładzie udało mi się zablokować skoki, wspinaczkę, bieganie, skradanie itd. Gra wywalała podczas próby "strejfowania" (walksfrafeR-L) ale na przykładzie pochodni zwyczajnie podmieniłem na powolne i nieinwazyjne. Problem jest z walką, jeśli zablokuje animacje:
AniDisable ("t_run_2_2h")
AniDisable ("t_run_2_1h")
AniDisable ("t_run_2_fist")
AniDisable ("t_run_2_mag")
To po wciśnięciu od 1 do 9 gdy jest podpisane coś pod ten klawisz, postać zastyga bez ruchu. Gra wywołuje funkcję "EV_DRAWWEAPON", myślałem że nadpisanie animacji na zasadzie play ani jakiejś randomowej pod F2 załatwi sprawę, ale nie, dopiero F8 ratuje sytuacje. Mam dylemat, czy idzie wyłączyć ten "event" za pomocą mds'a? i czy w ogóle jest to możliwe.
Dzięki
PS: Blokada animacji "s_mag, s_fist itd" nie pomaga.