Substance Designer - temat dla uczących się 4014 1

O temacie

Autor Wowoz

Zaczęty 30.06.2016 roku

Wyświetleń 4014

Odpowiedzi 1

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny


Substance Designer is a node-based non-destructive application for creating materials. Edit complete texture sets fast with the non-linear workflow and see your changes apply simultaneously to all your outputs. Unleash the power of Substance Designer and focus on what really matters: your art.






Witam.
Jest tu ktoś kto również planuje bądź uczy się Substance Designera?
Temat ma za zadanie samopomoc dla takich osób oraz prezentacje naszych prac.

Na zachęte moja druga proceduralna tekstura (pierwsza byla z tutka Gnomona, dawno i nie prawda :D)


O ile z nomalki jestem w miare zadowolony, tak albedo i reszte tekstur zmascilem i poszedlem na latwizne (po prostu juz wymiekalem). Sam ksztalt nie byl trudny do uzyskania, nalezalo tylko nauczyc sie jednego algorytmu, reszta detalu to metoda prob i bledow. Tekstura nie jest zbyt ladna, ani nie da sie jej kontrolowac, poniewaz jeszcze nie ogarnalem za dobrze wartosci wyjsciowych.
Jesli macie jakies fajne tutoriale to chetnie przyjme :)
Co wy na to @Jedairusz @Lotnik @Adanos @Leinnan @Damian94

PS. jesli zbierze sie minimum 3-4 osoby, mozna by robic weekly challenge :)
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny


Chcialem zrobic plytki z proceduralnymi ubytkami i detalami. Mozna powiedziec, ze mi wyszlo bo dziala, natomiast nie wyglada :F
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry