System budowy budynków w G1 jak w modzie Bitwa Królów 2732 12

O temacie

Autor Xankir

Zaczęty 24.06.2016 roku

Wyświetleń 2732

Odpowiedzi 12

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
Witam.
Czy dałoby radę zrobić w Gothic 1 system budowy budynków jak Bitwie Królów. Jeśli tak to jakich opcji najlepiej użyć?
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Nie mozesz podejrzeć jak zostalo to zrobione w Battle of the Kings? :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
Mogę to zrobić, ale Bitwa Królów jest do G2NK, a mi chodzi do G1. Nie będzie wtedy dużo nie zgodności jeśli chodzi o to, że jakby nie patrzeć są chyba różnice pomiędzy silnikiem i budową skryptów w tych dwóch częściach.
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
No to moim zdaniem sprobuj przenieść skrypt z 2 do 1 i w wypadku bledow probuj je naprawiac, ewentualnie wtedy pytaj co robisz źle a nie prosisz o gotową pomoc tu :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
Mogę spróbować, tylko muszę go najpierw przyjrzeć się porządnie skryptom, aby wiedzieć co zmienić, żeby pojawiły się te rzeczy, które chce.
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Nie będę ci szukał, ale kiedyś jak przeglądałem samouczki to był tam taki tutek o stawianiu voba i przemiesczaniu go strzałkami, z odrobiną chęci rozbudowałbyś to xd
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
Mi nie chodzi o wstawienie zwykłego voba w spacerze, tylko pojawienie się budynku ze wszystkimi mobami, lightami itp. po dialogu. Tyle, że mają one działać, a nie po prostu być ozdobnikiem.
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Łoo kurwa, to nie mam pojęcia. wyłączam się.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
Okay, ja już jedno ogarnąłem, że moby zostały ukryte gdzieś poza światem i są też przypisane jako movery, które mają się wyłonić po dialogu.
Edit:
Sorry, mała pomyłka moby są podczepione do budynków, które są moverami i się po prostu przesuwają razem z nimi po odpowiednim dialogu. Teraz tylko napisać do tego skrypt i powinno być git.
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Zrobienie pustego movera i dodawanie mobinterów jako "dzieci" tego pustego movera (stworzenie vobtree). Potem, jak wywołujesz trigger w dialogu, to wywołujesz trigger do movera.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
@Zucklov Wygląda na to, że nie wyświetliło mi twojego postu i sam na to wpadłem, ale już dzięki za pomoc.

Post połączony: 2016-06-25, 10:27
Powiecie mi co w tym skrypcie jest nie tak? Wywala mi błąd w miejscu gdzie jest wszystko okay. Chyba, że ja czegoś nie zauważam.
Spoiler
i
instance NON_2001_Rod_EXIT(C_Info)
{
npc = NON_2001_Rod;
condition = NON_2001_Rod_exit_condition;
information = NON_2001_Rod_exit_info;
important = FALSE;
permanent = TRUE;
nr = 999;
description = "Koniec";
};


func int NON_2001_Rod_exit_condition()
{
return TRUE;
};

func void NON_2001_Rod_exit_info()
{
AI_StopProcessInfos(self);
};


instance NON_2001_Rod_Hello(C_Info)
{
npc = NON_2001_Rod;
condition = NON_2001_Rod_Hello_condition;
information = NON_2001_Rod_Hello_info;
important = FALSE;
permanent = TRUE;
description = "Zbuduj kuźnię";
};


func int NON_2001_Rod_Hello_condition()
{
if(kowadlo != TRUE)
{
return TRUE;
};
};


func void NON_2001_Rod_Hello_info()
{
if(Npc_HasItems(hero,ItMiNugget) >= 50)
{
B_GiveInvItems(other,self,ItMiNugget,50);
Npc_RemoveInvItems(self,ItMiNugget,Npc_HasItems(self,ItMiNugget));
kowadlo = TRUE;
self.aivar[91] = FALSE;
AI_StopProcessInfos(self);
}
else
{
AI_Output(self,other,"NON_2001_Rod_Hello_Info_06_03"); //Nie masz wystarczająco złota.
};
};


instance NON_2001_Rod_kowadlo(C_Info)
{
npc = NON_2001_Rod;
condition = NON_2001_Rod_kowadlo_condition;
information = NON_2001_Rod_kowadlo_info;
important = TRUE;
permanent = TRUE;
};


func int NON_2001_Rod_kowadlo_condition()
{
if((kowadlo == TRUE) && Npc_IsInState(self,ZS_Talk))
{
return TRUE;
};
};

func void NON_2001_Rod_kowadlo_info()
{
AI_StopProcessInfos(self);
};


 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie będziemy patrzeć do całego skryptu, bo Ty tak chcesz. Podaj nam jaki błąd i jaka linia, bo inaczej nikt Ci nie pomoże.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Xankir

Xankir

Złote Wrota
posty255
Propsy85
Profesjabrak
  • Złote Wrota
Już nie trzeba sam znalazłem ten błąd, który sprytnie się ukrył, więc temat zamykam.
 
,,Miecz przeznaczenia ma dwa ostrza. Jednym jesteś ty. Drugim zaś śmierć."
A.Sapkowski


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry