Pasek LeGo nie ukrywa się. 2998 10

O temacie

Autor _Karol_

Zaczęty 23.06.2016 roku

Wyświetleń 2998

Odpowiedzi 10

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Witam.
Mam problem ponieważ stworzyłem pasek doświadczenia za pomocą LeGo.
W funkcji ZS_Talk dodałem
Bar_Hide(PasekDoswiadczenia);Ale podczas dialogu pasek nie znika :/

Skrypt paska:
Spoiler
instance PasekDoswiadczenia(GothicBar) {
    x = Print_Screen[PS_X] / 12;
    y = Print_Screen[PS_Y] - 95;
    barTex = "BAR_EXP.TGA";
};

func void PasekDoswiadczeniaFunkcja()
{
    var int PasekDoswiadczeniaX;
    if(!Hlp_IsValidHandle(PasekDoswiadczeniaX)) {
        PasekDoswiadczeniaX = Bar_Create(PasekDoswiadczenia);
    };

    Bar_SetMax(PasekDoswiadczeniaX, hero.exp_next);
    Bar_SetValue(PasekDoswiadczeniaX, hero.exp);
};

Gdzie zrobiłem błąd i jak go naprawić ?

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Polecam zrobić zmienną i co klatkę wywoływać:
if (!MEM_InformationMan.IsDone) && (displayed) { Bar_Hide (StamBar); displayed = false; };
if (MEM_InformationMan.IsDone) && (!displayed) { Bar_Show (StamBar); displayed = true; };
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Dalej się nie ukrywa :/

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ciekawe, bo mnie działa. Zapewne masz ustawione Bar_Show co klatkę.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany

K4R0L111

Pasek LeGo nie ukrywa się.
#4 2016-06-23, 14:50(Ostatnia zmiana: 2016-06-23, 15:31)
Mam ustawione Bar_Create ale to wywołuję tylko raz w Init_Global.
Wywołuję
FF_ApplyOnce(PasekDoswiadczeniaFunkcja);
Post połączony: 2016-06-23, 15:31
Dziwne jest to że nawet coś takiego nie działa.
if (hero.attribute[ATR_MANA_MAX] == 100)
{
Bar_Hide(PasekDoswiadczenia);
};

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Frame functions i Bars? Really? Tego się nie wywołuje co klatkę ...
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Ale ja nie wywołuję tego co klatkę.
Zobaczyłem że jak dam Bar_Hide to pasek się nie ukrywa tylko nie działa(nie zwiększa się lub zmniejsza)

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Mam ustawione Bar_Create ale to wywołuję tylko raz w Init_Global.
Wywołuję
FF_ApplyOnce(PasekDoswiadczeniaFunkcja);


 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
A FF_AplyOnce nie wywołuje tylko raz ?

Wywołując bez FF pasek się nie odświeża. I używając Bar_Hide w drugiej funkcji pasek i tak nie znika.
Wywołując z FF pasek nie chce się ukrywać.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Tak zrobiłem jak w tym poradniku tylko Bar_Hide muszę przypisać do instance paska a nie zmiennej.
Gdy przypiszę do zmiennej to zSPY wywala Unkown Identifier

Edit: Dałem to zmienną do globalnych i działa ale zaraz sprawdzę czy ukryje pasek.

Edit2: Dobra, działa idealnie, dzięki za pomoc.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry