Siema, mam nadzieję że piesze w dobrym dziale, jeśli nie to przepraszam. Otóż mam problem z jedną zbroją, a polega on na tym że:
Raz kraszuje gre przy pierwszym założeniu, raz po założeniu, zdjęciu i założeniu jeszcze raz, a czasem zakłądam zdejmuje, przekładam z niej na inną z innej na nią i też skraszuje, po prostu różnie jej się to widzi, dodam że z problemem nie spotkałem się podczas gry na rozpakowanych plikach poprzez GS tylko po wrzuceniu gotowej paczki do czystej kopii gothica, i uruchomieniu jako zwykła gra
oraz na serwerze na który ta paczka się mieli.
Log z acces:
======================================= UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ======================================================
======================================= CRASH INFOS: =====================================================================
Gothic II - 2.6 (fix), Parser Version: 50
User: Toworish, CPUType: 586, Mem: 0 MB total, 0 MB free
Camera: Pos(2204.89355/-1115.55212/-4895.61035), At(0.929909647/-0.34027642/-0.139570788)
Startup Options:
=============================================== CALLSTACK : ==============================================================
0023:005CF07A (0x0135F538 0x0135F544 0x00000000 0x0135F95C) Gothic2.exe, zCMeshSoftSkin::RenderSoftSkin()+474 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zProgMeshProto.cpp, line 3197+16 byte(s)
0023:0057A740 (0x0135F95C 0x00000001 0x0135F95C 0x00000000) Gothic2.exe, zCModel::Render()+608 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zModel.cpp, line 2300+36 byte(s)
0023:00601A51 (0x00000000 0x07E7C0F4 0x0000003F 0x00000001) Gothic2.exe, zCVob::Render()+1153 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zVob.cpp, line 1681+10 byte(s)
0023:0077D5DB (0x15129168 0x00245560 0x137381E0 0x0000002D) Gothic2.exe, oCVob::Render()+555 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oVob.cpp, line 713
0023:0052DBAF (0x00000001 0x13738034 0x17FE0940 0x00000000) Gothic2.exe, zCBspTree::RenderVobList()+2831 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zBsp.cpp, line 2342
0023:00530A24 (0x12750AC8 0x0083C10C 0x127528E0 0x00000000) Gothic2.exe, zCBspTree::Render()+2468 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zBsp.cpp, line 3551
0023:00621835 (0x00000001 0x127528E0 0x00000000 0x0135FCA8) Gothic2.exe, zCWorld::Render()+309 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zWorld.cpp, line 794
0023:006C87EB (0x00400000 0x01C933B3 0x0135FECC 0x7EFDE000) Gothic2.exe, oCGame::Render()+331 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oGame.cpp, line 2658
0023:00425E6E (0x0082F0EC 0x00000000 0x000602EE 0x127528E0) Gothic2.exe, CGameManager::Run()+1598 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_bert\oGameManager.cpp, line 767+47 byte(s)
0023:0078188B (0x0000002C 0x00049B2D 0x00000002 0x00000000) Gothic2.exe, MainProg()+75 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\Phoenix.cpp, line 111
0023:00503270 (0x00400000 0x00000000 0x01C933B3 0x0000000A) Gothic2.exe, HandledWinMain()+928 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_carsten\zWin32.cpp, line 1169
0023:00502DFD (0x0135FED0 0x00000000 0x01C933B3 0x0000000A) Gothic2.exe, WinMain()+141 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_carsten\zWin32.cpp, line 1054+17 byte(s)
0023:007D43F8 (0x00000004 0x0000FFFF 0x000000B8 0x00000000) Gothic2.exe, WinMainCRTStartup()+224 byte(s)
Potrafi ktoś z tego coś wyczytać?