Latanie, co z czym zjeść 2542 8

O temacie

Autor Toworish

Zaczęty 2.05.2016 roku

Wyświetleń 2542

Odpowiedzi 8

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Siema, zaciekawiła mnie możliwość zrobienia latania w gothic, tak jak w moich chińskich bajkach :D

spojrzałem jakby to bylo ze szkieletem magiem, patrzę i mówię spoko animacje opierają się o humans:)

Tylko jest pewien problem, mianowicie tam nawet jak podniosę wysokość animacji to szkielet odrazu leci na swoją wysokość, a ona opiera się na wysokości podłoża, czyli polece kawałek gdzie podłoże jest niżej i zdechnę xd

Chciałem zapytać was o zdanie, co zrobilibyście na moim miejscu. Trzebaby było zrobić coklatkową animację zwnoszenia się i później jako opadanie puszczać ją od tyłu? do tego na każdej wysokości dorobić zachowywanie się pc jakie ruchy bezczynności i jakie ruchy poruszania się w lewo/prawo/ na przód/ do tyłu?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ja bym się pobawił pozycją NPCa z Ikarusa. Dokładnie to:
oCNpa._zCVob_trafoObjToWorld[zCVob_trafoObjToWorld_Y] = mkf(wysokość);
Ustawiać to co klatkę. Nie wiem jaki będzie efekt końcowy, ale powinien być w miarę fajny.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Lipa, Nie wiem czemu ale za każdym razem tepie mnie w jedno i to samo miejsce niezaleznie jak ustawie odległość, pacz skrypt zrobiłem tutaj X/Z bo z Y wywalało mnie pod mapę xd

func void ZmianaPos()
{
//hiroX = Hiro._zCVob_trafoObjToWorld[3];
//hiroY = Hiro._zCVob_trafoObjToWorld[7];
//hiroZ = Hiro._zCVob_trafoObjToWorld[11];

  var int ZmianaPos;
        if(MEM_KeyState(KEY_Z)==KEY_PRESSED)
{
                if(ZmianaPos) {
var oCNpc Hiro;
hiro = hlp_GetNpc(pc_hero);
Hiro._zCVob_trafoObjToWorld[3] = mkf(20);
//Hiro._zCVob_trafoObjToWorld[7] =  hiroY+500;
Hiro._zCVob_trafoObjToWorld[11] = mkf(20);
                } else {


                };
                ZmianaPos = !ZmianaPos;
        };

};
func void sharinganInit()
{
 if (!FF_Active (ZmianaPos))
{
//FF_Apply (SHARINGAN);
FF_ApplyOnceExt (ZmianaPos, 1000, -1);
};
};
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Bo ustawiasz swojemu hero pozycję Y na 20. Nawet podałem Ci na tacy, co masz użyć...

var int flying; flying = hiro._zCVob_trafoObjToWorld[zCVob_trafoObjToWorld_Y];
hiro._zCVob_trafoObjToWorld[zCVob_trafoObjToWorld_Y] = mulf(flying, mkf(50));

Będzie Cię przemieszczało o 50% do góry.

Oczywiście musisz poprawnie manipulować tym skryptem. Jeśli wrzucisz to tak jak ja dałem, to npc będzie co chwilę o 50% wyżej się znajdował. Musisz sam pokombinować, jak tym manipulować.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
A da się to jakoś nie procentowo zrobić? bo jak ustawie hiro._zCVob_trafoObjToWorld[7] = mulf(flying,mkf(2)); to wypierdala mnie w chuj w gore xd

Rozumiem że da się zrobić i muszę tylko dojść jak żeby hero nie spadał odrazu w ziemie tylko pozostał na swojej wysokości?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
to dodawaj jakiś numer, np. addf(hiro._zCVob_trafoObjToWorld[7], mkf (50));//doda +50 do wysokości.

Oczywiście musisz manipulować tym skryptem odpowiednio.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Ok dzieki, do zamknięcia, jak nie poradze to mówi się trudno.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Tutaj masz przykładowy skrypt. Funkcję musisz wywoływać co klatkę.

Zalecam najpierw się pomęczyć samemu.

Spoiler
   var int heroPos;   var int increasedPos;   var int lastHeroPos;
   var int increasedHeight; //tutaj ustawiasz ile chcesz wyżej latać (centymetry najprawdopodobniej), można w innym skrypcie, można const int'em
   var int NpcIsFling;//bool - musisz to ustawić na true jak chcesz, żeby postać zaczęła latać
   
   lastHeroPos = hiro._zCVob_trafoObjToWorld[zCVob_trafoObjToWorld_Y];
   
   if (gf(lastHeroPos, heroPos)
   || lf(heroPos, lastHeroPos))//Jeśli aktualna pozycja jest większa lub mniejsza od pozycji zapisanej przed lataniem
   {
      heroPos = lastHeroPos;//zmień pozycję edytowaną - nie wiem jak to nazwać
      increasedPos = addf(heroPos, mkf(increasedHeight));//Dodajesz do zapisanej pozycji cm
   };
   
   if (!NpcIsFling)//Tutaj, jeśli twoja postać nie lata, w sumie, może i to jest niepotrzebne
   {
      heroPos = hiro._zCVob_trafoObjToWorld[zCVob_trafoObjToWorld_Y];//Zapisujesz swoją pozycję
      increasedPos = addf(heroPos, mkf(increasedHeight));//Dodajesz do zapisanej pozycji cm
   }
   else //jeśli lata
   {
      hiro._zCVob_trafoObjToWorld[zCVob_trafoObjToWorld_Y] = increasedPos;//Zmieniasz położenie swojej postaci
   };
   
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Latanie, co z czym zjeść
#8 2016-09-11, 17:29(Ostatnia zmiana: 2016-09-11, 19:11)
Hehe mały odkop:)

Wtedy to jebłem, dzisiaj z nudów wróciłem do tego pomysłu, gotowiec od Bogusia nie działa, osiągnąłem wiele aczkolwiek zastanawiam sie czy jest to wgl możliwe zrobić aby postać nie spadała gdy jest w powietrzu tylko jakoś zapisała swoją pozycję "Y" bo aktualnie unosi się na chwilę tak jakby skoczyła wysoko i spada spowrotem :( póki co używam tylko tak: hiro._zCVob_trafoObjToWorld[7] = hiro._zCVob_trafoObjToWorld[7]+50000;
o dziwo gdy zrobię zmienną var int getPosY;
i w funkcj getPosY = hiro._zCVob_trafoObjToWorld[7]; a potem jak chcę to wywołać getPosY = getPosY+50000; to niema tego efektu co z tym z powyżej xd


Edit:
Okazuje się że jeśli mam na key_hold i dam w funkcji coś takiego:
hiro._zCVob_trafoObjToWorld[7] = 1166763004;

to gdy trzyma klawisz to hero utrzymuje się w powietrzu :)

aha a to w sumie tylko dlatego że co klatkę wali hero na tą pozycję więc mimo wszystko effekt jest niezadowalający :(
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry