Hehe mały odkop:)
Wtedy to jebłem, dzisiaj z nudów wróciłem do tego pomysłu, gotowiec od Bogusia nie działa, osiągnąłem wiele aczkolwiek zastanawiam sie czy jest to wgl możliwe zrobić aby postać nie spadała gdy jest w powietrzu tylko jakoś zapisała swoją pozycję "Y" bo aktualnie unosi się na chwilę tak jakby skoczyła wysoko i spada spowrotem :( póki co używam tylko tak:
hiro._zCVob_trafoObjToWorld[7] = hiro._zCVob_trafoObjToWorld[7]+50000;
o dziwo gdy zrobię zmienną var int getPosY;
i w funkcj getPosY = hiro._zCVob_trafoObjToWorld[7]; a potem jak chcę to wywołać getPosY = getPosY+50000; to niema tego efektu co z tym z powyżej xd
Edit:
Okazuje się że jeśli mam na key_hold i dam w funkcji coś takiego:
hiro._zCVob_trafoObjToWorld[7] = 1166763004;
to gdy trzyma klawisz to hero utrzymuje się w powietrzu
aha a to w sumie tylko dlatego że co klatkę wali hero na tą pozycję więc mimo wszystko effekt jest niezadowalający :(