Doświadczenie za misję 2908 7

O temacie

Autor Aidan

Zaczęty 1.03.2016 roku

Wyświetleń 2908

Odpowiedzi 7

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Aidan

Doświadczenie za misję
2016-03-01, 18:21(Ostatnia zmiana: 2016-03-01, 18:30)
Zrobilem nowa postac dialog i zadanie w dialogu, toppic tez dodalem, a gdzie wpisac exp ktory chce aby zadanie dawało?
 

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Tam gdzie chcesz, najczęściej jest to ostatni dialog kończący zadanie.

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
chyba mnie nie zrozumiales dobrze, chodzi o to ze ja nie wiem gdzie i co wpisac aby zadanie dawalo expa :P
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
To samo, co w innych zadaniach. Chyba znasz angielski?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Ale co w innych zadaniach? jak? ja sie tylko chce dowiedziec co zrobic aby moje zadanie dawalo doswiadczenie nic wiecej.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Mówią Ci, żebyś zajrzał do innych dialogów. B_GivePlayerXP jeśli jest to G2.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Finciakowski

Finciakowski

Użytkownicy
posty80
Propsy3
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

{
    AI_Output (other, self ,"DIA_POSTAC_HELLO1_15_01"); //JAKIS DIALOG
    AI_Output (self, other ,"DIA_POSTAC_HELLO1_03_02"); //COS TAM COS TAM
    AI_Output (self, other ,"DIA_POSTAC_HELLO1_03_03"); //I TERA EXP
    B_GivePlayerXP (ILES NP.300);
czyli
    B_GivePlayerXP (300);
};
 
Mod będze wyglądał gdzieś tak ^^

Aidan

Aidan

Użytkownicy
posty50
Propsy1
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
dziekuje :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry