Bo kim według ciebie ma być self?
Noo skoro hero to hero, other nie działa na przeciwnika, to wrzuciłem self i self działa na tyle że pfx leci do przeciwnika jeśli owy jest w pobliżu, jeśli nie to na hero.
Target = zmienna dla celu. Jeśli to ma być tylko dla hero, użyj ocNpc.focus_vob.
właśnie to niema być tylko hero,
Dodałem tam pod wld_playeffect taką linijkę:
Npc_ChangeAttribute (self,ATR_HITPOINTS, -SPL_Heal_PalFullHeal); ale jak wiadomo zabiera ona hp zaraz po wciśnięciu klawisza, a nie podczas kolizji pfx'a obstawiam że chcąc zrobić to podczas kolizji to trzebaby trochę nakodzić?
Edit: w sumie jak dam other to jeśli chodzi np o deszcz ognia to też atakuje wroga, ale obrażeń nie zadaje.
Edit2: Ale ja czasami emanuje głupotą xd
Wystarczyło zajrzeć do skryptu szponu beliara a tam czarno na białym:
B_MagicHurtNpc (self, self, 50);
I zadaje obrażenia, trochę dziwnie, ale lepiej niż wcześniejszym sposobem, cóż pierwszego problemu i tak nie ogarnę więc pozostaje chyba zamknąć temat, dziękuję za pomoc