Lista zmian 1.4.2 -> 1.4.5 3887 0

O temacie

Autor

Zaczęty 4.02.2016 roku

Wyświetleń 3887

Odpowiedzi 0

gothic1210
  • Gość

gothic1210
Gość

Lista zmian 1.4.2 -> 1.4.5
2016-02-04, 21:09(Ostatnia zmiana: 2016-02-04, 22:30)
Lista zmian pomiędzy obiema wersjami modyfikacji. Nie są to wszystkie zmiany. Lista może być z czasem uzupełniana.
Patch #3
- usunięto możliwość przetapiania i zdobywania w ten sposób "lewego" doświadczenia
- zwiększono PŻ ogara
- zwiększono PŻ cieniostwora, Ciniostwór czasem odrzuca nas podczas ataku jak troll
- zwiększono PŻ pełzacza-wojownika
- zmniejszono poziom Gamala do 15
- poprawiony bug z dawaniem rudy Gravo za informację o Tripie
- poprawiony bug z nowicjuszem, który nas zaczepia nawet gdy nie mamy przyjętego zadania "Ukradziony kostur"
- nauka u Firna została pogrupowana do jednej opcji dialogowej
- dodany dialog o sytuacji na czwartym rozdziale z Cavalornem
- poprawiony bug z niemożnością oskarżenia Drake'a o zabranie rudy Josha
- Lewus i Szantażysta nie zaczepiają nas, gdy idziemy z Kosą
- Mordrag został wzmocniony
- usunięte latające drzewo nad OB
- skrzynia ukryta nad Cordem została poprawnie obrócona
- usunięto drugi miecz Jima
- poprawiony opis nagrody za dostarczenie listu (Torrez)
- poprawiona rutyna Osko
- poprawiona głowa Prina
- Claw idzie za nami, gdy poprosimy go o pomoc, opcja proszenia o pomoc nie jest już jednorazowa
- jeśli oddamy klucz Kagaonowi nie pojawia się on już w oknie handlu
- poprawiona literówka u Thomposona
- Cord nie zaczepia nas już z informacją o Szkodnikach, jeśli ukończyliśmy to zadanie wcześniej
- przerobione dialogi Willa (lepsze jakościowo), poprawione wpisy w dzienniku
- jeśli nie zabijemy Bonie i Clayde'a podczas jatki z Thomposonem to wrócą oni do Starego Obozu
- w późniejszych rozdziałach nie powinny się już pojawiać żadne niewygadane wcześniej dialogi z Draxem o przyjęciu do Bandytów
- poprawione zadanie Trzej lordowie - zalicza się gdy zabijemy trzech lordów
- przerobione przyłączanie się do Bandytów - wszystkie questy przyjęcia zleca Drax, to on je egzekwuje i prowadzi nas już do obozu jako Bandytę (jeśli się zgodzimy zostać i nie zostaniemy kretem)
- zadania na przyłączenie SO nie blokują się jeśli zaczniemy robić zlecenia od Draxa
- zadanie Problemy Mordraga zastąpione zadaniem Problemy Skazy (Mordrag nie jest już z tym związany, ponieważ występowały konflikty)
- nowe dialogi o morderstwie Złego z Tipplerem, Kyle i Jesse - wyjaśniają jak doszło do zabójstwa, opowiadają jak to się stało że byli świadkami
- trochę ostrzejsze dialogi z Bartholo, gdy pytamy go o kradzież, której dokonał Świstak
- przerobione przyłączenie do SO, żeby wejść do kopalni (a tym samym wykonać test zaufania) musimy zostać Kopaczem (wykonać nowego questa od Lorenzo)
- awans z Kopacza na Cienia przebiega płynnie po rozmowie z Gomezem (do rozmowy może dojść tylko jeśli wykonaliśmy test zaufania co jest równe z byciem już Kopaczem)
- Cavalorn oferuje nam questa w zamian za poparcie (dawny test szpiegowski z Er 1.4.2 i starszych)
- kilka bezimiennych postaci ze Starego Obozu dostało nowe imiona i dialogi
- kilka postaci z Er (np. Gamal) dostało nowe imiona nie kojarzące się z G3
- przerobiony system nauki na taki jak w G2 (ceny atrybutów rosną)
- dodano nowe zadanie u kopacza przed obozem
- zmodyfikowano zadanie "Oszukany handlarz"
- zmieniono imię Patros > Starkad
- dodano notatki przy wisielcach, oraz kilka urozmaiceń w świecie
- dokonano korekty menu statystyk (nieco poszerzone, minimalne usprawnienia w ułożeniu treści)
- nie uda się pchnąć fabuły na przód u Xardasa jeśli nie wykonamy questów z Opuszczoną Kopalnią
- przerobiono zadanie Handel Emanuela
- dodano możliwość awansu na maga wody w drugim rozdziale
- dodano postać kowala Nordmarczyka - neutralnego mistrza kowalstwa
- dodano możliwość przekucia URIZIELA na miecz jednoręczny
- podczas obrony placu wymian kluczowe dla questa postacie stają się nieśmiertelne
- Bullit ma teraz więcej siły i PŻ
- Huanowi z każdym rozdziałem dochodzi inwentarz do handlu
- postać Uturiela i Drena zostały połączone w jedną bardziej charyzmatyczną
- wycięty quest z poszukiwaniem kryształów został przywrócony, rozbudowany i połączony z wyciętym questem o Nowicjuszach renegatach (rozdział 4)
- niektórzy nowicjusze z bractwa którzy mieli włosy są teraz łysi
- dodano możliwość zamówienia broni u wszystkich kowali w kolonii
- myśliwi-najemnicy otrzymali unikalną zbroję
- morakh nazywa się teraz "Bestia" i otrzymał nowy wygląd
- zmieniono kolory oświetlenia i mgły wieczorem i w ciągu dnia
- naprawiono bug z podstawki z atakującym Lee
- zmodyfikowano wygląd obozu przed kopalnią
- zmodyfikowano wygląd obozu bandytów
- dodano wiele ukrytych skrzyń i miejsc
- poprawiono wygląd kolonii
- poprawiono wiele dialogów
- dodano nowe dialogi
- przerobiono zostawanie guru
- poprawki w skrypcie alchemii
- dodano nowy system wyświetlania powiadomień na ekranie
- dodano nowe zadanie w obozie bandytów "zniszczony grób"
- dodano nowe animacje podczas gildyjnego przywitania
- dodano nowe animacje dla niedziałającego kołowrotu
- dodano nowe przedmioty zadań
- dodano nowe kilka nowych postaci
- przygotowano więcej alternatywnych odpowiedzi gry na działania gracza
- drastycznie zmniejszone bonusy większości amuletów
- drastycznie zmniejszone bonusy większości pierścieni
- dodano nowe wielostronicowe księgi, które można czytać w dzienniku zadań
- dodano ołtarz przywoływania duchów w wieży Xardasa
- dodano kryształy z bonusami
- dodano gildyjne kostury magów, możliwość ich ulepszania i konsekracji
- kilka nowych zadań
- poprawione zostały bugi z poprzednich wersji, których łącznie było ponad sto i nie zostaną wypisane
- i wiele innych drobnych zmian
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry