[G1] Czyste Skrypty 2167 2

O temacie

Autor Namiot

Zaczęty 22.01.2016 roku

Wyświetleń 2167

Odpowiedzi 2

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cześć, pisałem parę dni temu o ponowne wrzucenie czystych skryptów do G1, ale bez odzewu.Próbowałem też samemu usunąć dialogi, ale co chwila jakiś błąd, czas leci,nerwy, więc prościej będzie poprosić kogoś o pomoc.

Może ktoś wskazać z których folderów trzeba powywalać pliki by nie było żadnych rozmów/dialogów z NPC?
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Usuwasz po prostu wszystko.
Zwróć jednak uwagę że parser wymaga by jakieś pliki się tam znajdowały, dlatego w czystych plikach były robione puste pliki z odpowiednimi przedrostkami, np. w folderze z dialogami przedrostek to DIA_ w gothic.src parser ma wskazane kiedy ma parsować pliki DIA_* (gwiazdka oznacza że końcówka się zmienia, tak samo jest w .src), jeżeli nie znajdzie żadnego pliku - zwraca błąd.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Namiot

Namiot

Użytkownicy
posty399
Propsy48
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dzięki, pierwsze koty za płoty jak się mówi :) Co prawda było jeszcze trochę Ku..rde itp, ale ruszyło do przodu i udało mi się wywalić dialogi (zostały tylko te z B infos). Pozostanie mi tylko pousuwać dokładnie te wszystkie drobnostki w przyszłości.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry