W temacie z solucją znalazłem część skryptu z położeniem Slokersa:
Wld_InsertNpc(scavenger_sprint,"FP_ROAM_SLOKERS_01");
}
else if(ransl == 1)
{
Wld_InsertNpc(scavenger_sprint,"FP_ROAM_MEDIUMFOREST_KAP2_29");
}
else if(ransl == 2)
{
Wld_InsertNpc(scavenger_sprint,"FP_ROAM_NW_FOREST_PATH_80_1_MOVEMENT8_M_04");
}
else if(ransl == 3)
{
Wld_InsertNpc(scavenger_sprint,"FP_ROAM_CITY_TO_FOREST_32");
}
else if(ransl == 4)
{
Wld_InsertNpc(scavenger_sprint,"FP_ROAM_TAVERNE_TROLLAREA_03_03");
}
else if(ransl == 5)
{
Wld_InsertNpc(scavenger_sprint,"FP_ROAM_NW_FARM3_PATH_11_SMALLRIVER_03");
}
else if(ransl == 6)
{
Wld_InsertNpc(scavenger_sprint,"FP_ROAM_NW_BIGFARM_LAKE_03_MOVEMENT13");
}
else
{
Wld_InsertNpc(scavenger_sprint,"FP_ROAM_SLOKERS_01");
};
Wie ktoś jakie to są dokładnie lokacje? Bo takie BIGFARM mi za dużo nie mówi