[G3] CP1.75 + QP + CM + Kon. + G3EEUP + PGL + LTM + Union ModPack PL 800597 1453

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 5.01.2016 roku

Wyświetleń 800597

Odpowiedzi 1453

Hadrys105

Hadrys105

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam problem otóż gra mi się crashuje jak podniose jakiś artefakt nie wszystkie np naszyjnik Kamaka = crash i teraz helm Ejnara tez crash jest na to jakaś rada czy coś zle zanstalowałem jestem pewnien że instalowałem tak jak jest w poradniku
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jakieś mody składowe czy patche wyszły w nowej wersji, czy można ściągać wszystko co jest w 1 stronie?

I czy da się to jakoś połączyć z tym LCTM?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

koooonek

koooonek

Użytkownicy
posty28
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ta paczka powinna działać na Update Packu 1.04.11 ?
 

Zireal1112

Zireal1112

Użytkownicy
posty8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam pytanie. Dlaczego po zainstalowaniu wszystkiego jak w poradniku, nie mogę zmieniać ustawień w menu głównym? Co zmienię opcje graficzne albo chce wyłączyć alternatywny balans to po włączeniu ponownie gothica, ustawienia resetują się. Próbowałem przez plik UserOptions ale też nic to nie daje, tak jakby nie widział tego pliku. Reinstalowałem wszystko od początku 2 razy na czysto po czyszczeniu rejestrów itd ale to samo się dzieje. Po włączeniu nowej gry z tymi ustawieniami co są, gra chodzi i jest okej, ale nie mogę z kolei zapisać gry "Zapis nie jest teraz możliwy". Dodatkowo mogę powiedzieć, że czysty gothic w ogóle się nie uruchamia, dopiero z patchem v1.75 uruchamia się i właśnie wtedy już nie można zmieniać ustawień. Kiedyś instalowałem to wszystko na innym komputerze i nie było takich problemów. Może najnowsze wersje tych patchów coś psują ?
 

Topór_Larsa

Topór_Larsa

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam,

Kilka dni temu zainstalowałem Gothic 3 na steam wraz z dodatkami :

1. Community Patch 1.75.14
2. Patch Quest Pack
3. Quest Pack 4 Update 2
4. Gothic 3 EE 1.75.14 Update Pack 1.04.11
5. Content Mod 3.1

Po dotarciu do Silden chciałem wykonać misję z Nordmarczykiem Larsem, mianowicie podnieść jego topór z chatki Zapoteka.
Niestety ale nie mogłem podnieść, kilkukrotnie przeinstalowałem czystego gothica wersja steam, jak i również dodatki.
Widziałem dwa pytania użytkowników na tym forum co do tego problemu, ale nie widziałem odpowiedzi.

Na forum bractwo gothica też był podobny wątek i użytkownik odpisał :
"Znany bug, mi się jakoś udało go obejść kodem i z tymi fixami

https://forum.worldofplayers.de/forum/th...st21905093"

Przeczytałem z niemieckiej strony wątek, pobrałem zawartość, wkleiłem do folderu gothic 3, ale problem nie minął.

Jakby ktoś mógłby napisać w czym tkwi problem.
 

firefly

firefly

Użytkownicy
posty6
Propsy3
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Witam,

Kilka dni temu zainstalowałem Gothic 3 na steam wraz z dodatkami :

1. Community Patch 1.75.14
2. Patch Quest Pack
3. Quest Pack 4 Update 2
4. Gothic 3 EE 1.75.14 Update Pack 1.04.11
5. Content Mod 3.1

Po dotarciu do Silden chciałem wykonać misję z Nordmarczykiem Larsem, mianowicie podnieść jego topór z chatki Zapoteka.
Niestety ale nie mogłem podnieść, kilkukrotnie przeinstalowałem czystego gothica wersja steam, jak i również dodatki.
Widziałem dwa pytania użytkowników na tym forum co do tego problemu, ale nie widziałem odpowiedzi.

Na forum bractwo gothica też był podobny wątek i użytkownik odpisał :
"Znany bug, mi się jakoś udało go obejść kodem i z tymi fixami

https://forum.worldofplayers.de/forum/th...st21905093"

Przeczytałem z niemieckiej strony wątek, pobrałem zawartość, wkleiłem do folderu gothic 3, ale problem nie minął.

Jakby ktoś mógłby napisać w czym tkwi problem.

A próbowałeś Telekinezą lub zaznaczyć np. z wysokości lub będąc możliwe jak najbardziej oddalonym? Mnie pomagało, o ile pamięć mnie nie myli.
 

Topór_Larsa

Topór_Larsa

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nic to nie da, ponieważ jak chcesz podnieść tą broń, to masz animację podnoszenia, ale nic się nie dzieje z nią.
Więc to nie ma znaczenia czy szybkie podnoszenie, czy telekineza, czy zwykłe podnoszenie.
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Ten problem był wielokrotnie poruszany. Jest łatka specjalnie dedykowana rozwiązaniu tego problemu i link do niej był już w tym temacie przywoływany. Niestety nie wiem, na której stronie, ale na pewno w tym temacie właśnie.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Topór_Larsa

Topór_Larsa

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ten problem był wielokrotnie poruszany. Jest łatka specjalnie dedykowana rozwiązaniu tego problemu i link do niej był już w tym temacie przywoływany. Niestety nie wiem, na której stronie, ale na pewno w tym temacie właśnie.



http://upload.worldofplayers.de/files9/Templates.rar

Ze strony  https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1261230-RELEASE-Content-Mod-2-6-2-2/page10?p=21905093#post21905093

O ten link Tobie chodzi?
A czytałeś wgl do końca co napisałem w poście? Wyraźnie jest napisane, że mam ten link, ale nie wiem gdzie go wkleić itd
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Sorry, nie doczytałem xD
Ale wkleiłeś do Data?
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Topór_Larsa

Topór_Larsa

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sorry, nie doczytałem xD
Ale wkleiłeś do Data?


Dziękuję za poświęcenie czasu, właśnie czekałem na taką odpowiedź. "Masz wkleić wypakowany folder Templates do data"
Nigdzie nie mogłem znaleźć na forum do którego folderu z grą wkleić, na niemieckiej stronie jakiś użytkownik napisał, że do folderu gothic 3, ale dalej nie działało.

W 2016 jak pierwszy raz instalowałem Quest pack i content mod to też miałem taki problem, ale wtedy wystarczyło przeinstalować wszystko, włącznie z grą. Niestety ale dziś chyba z 4 razy przeinstalowałem wszystko od nowa.

Pozdrawiam

 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Oj, to nie doczytałeś. W linku, który sam podałeś, jak byk stoi "Entpacke das in deinem Gothic3\Data Ordner".
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Ali G

Ali G

Użytkownicy
Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
posty682
Propsy727
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie odmawia się, kiedy pieniądz woła.
Zainstalowałem sobie z nudów g3 wraz ze wszystkimi modami i patchami, ale teraz wiele nowych dialogów, nazw przedmiotów czy postaci to - albo P. O co chodzi?

Frochu

Frochu

Użytkownicy
posty1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wie ktoś może jak mogę zdobyć pancerz Thorusa tudzież zna kod na ten przedmiot?
 

Fanatykox

Fanatykox

Użytkownicy
posty54
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zainstalowane wszystko tylko, że większość postaci nei ma audio tak ma być czy coś mi się zepsuło ?
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Mam mały problem z ekwipunkiem na tych modach. Nie moge w ekwipunku nic kliknąć aby użyć, bo od razu mi bierze w ,,łapke" przedmiot jakby do przeniesienia. Z bronią to jeszcze ok bo sobie zaznacze pod klawisze numeryczne i użyje, ale nie mogę ubrać żadnej części pancerza i latam bez jak idiota. Co z tym fantem zrobić?
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

koooonek

koooonek

Użytkownicy
posty28
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pancerze zakładasz najeżdżając kursorem myszy i naciskając Enter. Działa, sprawdziłem teraz ;).
 

Valeran

Valeran

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Hej
Ostatnimi czasy postanowiłem wrócić do G3 razem z QP oraz CM. Wszystko działało do tej pory dobrze dopóki nie dotarłem do Nordmaru. Zawsze koło Klanu Młota dostaje crash'a. Bawiłem się ustawieniami graficznymi, plikiem g3.ini, reinstalowałem grę jak i modyfikacje ale dalej do samo. Nie mam zepsutego save ponieważ nawet jak rozpocznę nową grę i się teleportuje na kodach do Klanu Młota to crash występuje.
Poniżej umieszczam zapisy log crash'a , może ktoś więcej coś z nich wyczyta niż ja :D
Lastlog_GE3:
Spoiler
*****************************************************************
*****************************************************************
Gothic3 Engine LogFile...
Username:Admin / Computername:DESKTOP-P67BVUR
Date: Sunday, June 16, 2019
*****************************************************************
*****************************************************************
-----------------------------------------------------------------
Error main message:
-----------------------------------------------------------------
Gothic3.exe
caused a EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION
in module <UNKNOWN> at 0023:1000EA06


-----------------------------------------------------------------
Registers and callstack:
-----------------------------------------------------------------
Callstack:
------------------------------
0023:1000EA06 (0x80000001 0x010764D0 0x00000000 0x00000000) <UNKNOWN>
0023:DAD50710 (0x00948914 0x00948908 0x0094891A 0x0081AF90) <UNKNOWN>
0023:00948902 (0x00948914 0x00948908 0x0094891A 0x0081AF90) <UNKNOWN>
0023:00948902 (0x009BE070 0xE06C25FF 0x25FF009B 0x009BE068) <UNKNOWN>
0023:25FF009B (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) <UNKNOWN>

Registers:
------------------------------
EAX=225367AF  EBX=D419F710  ECX=D64E4570  EDX=00000000  ESI=D419F6A0
EDI=D419F710  EBP=00000000  ESP=E0782607  EIP=00000000  FLG=00210202
CS=0023   DS=002B  SS=002B  ES=002B   FS=0053  GS=002B

-----------------------------------------------------------------
History log:
-----------------------------------------------------------------
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Data/_compiledMaterial' -> 'Data/_compiledMaterial', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount incremental pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/_compiledMesh.p00 for folder:#G3:/Data/_compiledMesh, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount MOD pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/_compiledMesh.mod for folder:#G3:/Data/_compiledMesh, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount MOD incremental pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/_compiledMesh.m00 for folder:#G3:/Data/_compiledMesh, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount MOD incremental pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/_compiledMesh.m01 for folder:#G3:/Data/_compiledMesh, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount MOD incremental pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/_compiledMesh.m02 for folder:#G3:/Data/_compiledMesh, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount MOD incremental pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/_compiledMesh.m03 for folder:#G3:/Data/_compiledMesh, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount MOD incremental pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/_compiledMesh.m04 for folder:#G3:/Data/_compiledMesh, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Data/_compiledMesh' -> 'Data/_compiledMesh', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Data/_compiledPhysic' -> 'Data/_compiledPhysic', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Scripts' -> 'Scripts', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Backup' -> 'Backup', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Snapshots' -> 'Snapshots', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Data/LogicalEditor' -> 'Data/LogicalEditor', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Data/Video' -> 'Data/Video', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount incremental pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/Music.p00 for folder:#G3:/Data/Music, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Data/Music' -> 'Data/Music', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'SaveGame' -> 'SaveGame', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount MOD pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/Speech_polish.mod for folder:#G3:/Data/Speech_polish, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Data/Speech_polish' -> 'Data/Speech_polish', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCApplication::Create - can´t open local configfile ge3local.ini, using master config values
, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
>>>>>>>>>>>>>>>>>> Hardware information <<<<<<<<<<<<<<<<<<<, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
OS version information:       6.2.9200 Service Pack 0, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
Number of processors:         6, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
Physical memory total:        17129021440, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
Physical memory available:    11068760064, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
Virtual memory total:         4294836224, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
Virtual memory available:     3916181504, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
PageFile memory total:        121986621440, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
PageFile memory available:    114171097088, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
Memory load:                  35 percent, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
SSE available:                1, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
SSE2 available:               1, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
NX Flag available:            1, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
RDTSC Flag available:         1, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
Display settings:             1920x1080@60, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
Gothic3.exe
caused a EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION
in module <UNKNOWN> at 0023:1000EA06
 
Callstack:
------------------------------
0023:1000EA06 (0x80000001 0x010764D0 0x00000000 0x00000000) <UNKNOWN>
0023:DAD50710 (0x00948914 0x00948908 0x0094891A 0x0081AF90) <UNKNOWN>
0023:00948902 (0x00948914 0x00948908 0x0094891A 0x0081AF90) <UNKNOWN>
0023:00948902 (0x009BE070 0xE06C25FF 0x25FF009B 0x009BE068) <UNKNOWN>
0023:25FF009B (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) <UNKNOWN>
 
Registers:
------------------------------
EAX=225367AF  EBX=D419F710  ECX=D64E4570  EDX=00000000  ESI=D419F6A0
EDI=D419F710  EBP=00000000  ESP=E0782607  EIP=00000000  FLG=00210202
CS=0023   DS=002B  SS=002B  ES=002B   FS=0053  GS=002B

-----------------------------------------------------------------
Memory dump and statistics:
-----------------------------------------------------------------
Memory statistics
----------------------------
Physical memory total:        16335 MB
Physical memory available:    9402 MB
Virtual  memory total:        4095 MB
Virtual  memory available:    2564 MB
PageFile memory total:        116335 MB
PageFile memory available:    107757 MB
Memory load:                  42 percent
 
SMALL / heaps:   194 blocks: 4766667/5639413 memory: 411133868/ 53038552/465018880 (used/free/windows)
MID   / heaps:    47 blocks:    9578/   9953 memory: 192919552/  4212736/197132288 (used/free/windows)
LARGE / heaps:     1 blocks:      51/     54 memory:  25358336/ 33738752/  8900608 (used/peek/largest free)
BUFFER / heaps:     1 blocks:       0/      3 memory:      0/ 84399/ 98304/ 98304 kB (used/peek/largest free/windows)
 
low fragment heap: true / allocs failed: 0/0 / last maxmimum block size: 0 / peak blocks allocated: 54 not empty! / block sizes: 266240<4747264

*****************************************************************

Log created at: 11:45:34 AM

Edit: Okej znalazłem dziwną zależność. Grę wywala kiedy posiadam w plikach Topór Larsa, ten plik co trzeba było wgrać aby podnieść jego broń. Natomiast jeżeli go wywalę to Nordmar działa normalnie, mogę chodzić po Klanie Młota ale następuje po jakiś kilka minutach crash.
Poniższe logi z tego crash'a.
Lastlog_GE3:
Spoiler
*****************************************************************
*****************************************************************
Gothic3 Engine LogFile...
Username:Admin / Computername:DESKTOP-P67BVUR
Date: Sunday, June 16, 2019
*****************************************************************
*****************************************************************
-----------------------------------------------------------------
Error main message:
-----------------------------------------------------------------
Gothic3.exe
caused a EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION
in module <UNKNOWN> at 0023:1000EA00


-----------------------------------------------------------------
Registers and callstack:
-----------------------------------------------------------------
Callstack:
------------------------------
0023:1000EA00 (0x80000001 0x010C64D0 0xEDA57C10 0xE991BA9C) <UNKNOWN>
0023:E5ECC890 (0x00998914 0x00998908 0x0099891A 0x0086AF90) <UNKNOWN>
0023:00998902 (0x00998914 0x00998908 0x0099891A 0x0086AF90) <UNKNOWN>
0023:00998902 (0x00A0E070 0xE06C25FF 0x25FF00A0 0x00A0E068) <UNKNOWN>
0023:25FF00A0 (0x00155900 0x00155900 0x00155D00 0x000A5900) <UNKNOWN>
0023:000A5D00 (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) <UNKNOWN>

Registers:
------------------------------
EAX=E991BA9C  EBX=EF18A180  ECX=00000000  EDX=E991BA9C  ESI=EF17A6D0
EDI=EF18A180  EBP=000A5900  ESP=000A5908  EIP=00000000  FLG=00210202
CS=0023   DS=002B  SS=002B  ES=002B   FS=0053  GS=002B

-----------------------------------------------------------------
History log:
-----------------------------------------------------------------
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount incremental pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/_compiledMesh.p00 for folder:#G3:/Data/_compiledMesh, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount MOD pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/_compiledMesh.mod for folder:#G3:/Data/_compiledMesh, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount MOD incremental pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/_compiledMesh.m00 for folder:#G3:/Data/_compiledMesh, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount MOD incremental pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/_compiledMesh.m01 for folder:#G3:/Data/_compiledMesh, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount MOD incremental pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/_compiledMesh.m02 for folder:#G3:/Data/_compiledMesh, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount MOD incremental pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/_compiledMesh.m03 for folder:#G3:/Data/_compiledMesh, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount MOD incremental pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/_compiledMesh.m04 for folder:#G3:/Data/_compiledMesh, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Data/_compiledMesh' -> 'Data/_compiledMesh', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Data/_compiledPhysic' -> 'Data/_compiledPhysic', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Scripts' -> 'Scripts', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Backup' -> 'Backup', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Snapshots' -> 'Snapshots', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Data/LogicalEditor' -> 'Data/LogicalEditor', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Data/Video' -> 'Data/Video', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount incremental pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/Music.p00 for folder:#G3:/Data/Music, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Data/Music' -> 'Data/Music', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'SaveGame' -> 'SaveGame', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir - Mount MOD pack file: D:\Gry\Gothic 3/Data/Speech_polish.mod for folder:#G3:/Data/Speech_polish, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCVirtualFileSystem::MountDir -> Succesfully mounted 'Data/Speech_polish' -> 'Data/Speech_polish', Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
eCApplication::Create - can´t open local configfile ge3local.ini, using master config values
, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
>>>>>>>>>>>>>>>>>> Hardware information <<<<<<<<<<<<<<<<<<<, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
OS version information:       6.2.9200 Service Pack 0, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
Number of processors:         6, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
Physical memory total:        17129021440, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
Physical memory available:    11225018368, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
Virtual memory total:         4294836224, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
Virtual memory available:     3916185600, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
PageFile memory total:        121986621440, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
PageFile memory available:    114206683136, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
Memory load:                  34 percent, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
SSE available:                1, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
SSE2 available:               1, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
NX Flag available:            1, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
RDTSC Flag available:         1, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
Display settings:             1920x1080@60, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<, Z:#532 -> '.\kernel\ge_message.cpp'
Gothic3.exe
caused a EXCEPTION_ACCESS_VIOLATION
in module <UNKNOWN> at 0023:1000EA00
 
Callstack:
------------------------------
0023:1000EA00 (0x80000001 0x010C64D0 0xEDA57C10 0xE991BA9C) <UNKNOWN>
0023:E5ECC890 (0x00998914 0x00998908 0x0099891A 0x0086AF90) <UNKNOWN>
0023:00998902 (0x00998914 0x00998908 0x0099891A 0x0086AF90) <UNKNOWN>
0023:00998902 (0x00A0E070 0xE06C25FF 0x25FF00A0 0x00A0E068) <UNKNOWN>
0023:25FF00A0 (0x00155900 0x00155900 0x00155D00 0x000A5900) <UNKNOWN>
0023:000A5D00 (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) <UNKNOWN>
 
Registers:
------------------------------
EAX=E991BA9C  EBX=EF18A180  ECX=00000000  EDX=E991BA9C  ESI=EF17A6D0
EDI=EF18A180  EBP=000A5900  ESP=000A5908  EIP=00000000  FLG=00210202
CS=0023   DS=002B  SS=002B  ES=002B   FS=0053  GS=002B

-----------------------------------------------------------------
Memory dump and statistics:
-----------------------------------------------------------------
Memory statistics
----------------------------
Physical memory total:        16335 MB
Physical memory available:    8672 MB
Virtual  memory total:        4095 MB
Virtual  memory available:    1654 MB
PageFile memory total:        116335 MB
PageFile memory available:    106500 MB
Memory load:                  46 percent
 
SMALL / heaps:   247 blocks: 5424223/6090363 memory: 470482060/ 72545952/544014336 (used/free/windows)
MID   / heaps:    73 blocks:   14960/  15643 memory: 302772224/  3411968/306184192 (used/free/windows)
LARGE / heaps:     1 blocks:      69/     70 memory:  32808960/ 33075200/  4579328 (used/peek/largest free)
BUFFER / heaps:     1 blocks:       0/      3 memory:      0/ 84399/ 98304/ 98304 kB (used/peek/largest free/windows)
 
low fragment heap: true / allocs failed: 0/0 / last maxmimum block size: 0 / peak blocks allocated: 70 not empty! / block sizes: 266240<4747264

*****************************************************************

Log created at: 04:30:29 PM
 

Susdam

Susdam

Użytkownicy
posty96
Propsy10
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Siema, zainstalowałem questpacka, content moda + konsekwencje itd
Do tego chciałem sobie wgrać rebalance moda (który jest kompatybilny z qp i cm+konsekwencje)
No i tu zaczyna się problem, bo po wgraniu moda przez MDS całkowicie mi znikają dialogi i opisy przedmiotów dodane w QP, zamiast dialogów mam "-" albo "P"
Pomyślałem, że jest to wina rebalance moda, ale jeśli zainstaluje cokolwiek innego np "C_Magic_No_God_To_Be_Chosen" czy inny "repair" to ten błąd i tak występuje.
Nawet przy samym UpdatePack_SupportMod jest błąd.
Z moich obserwacji wynika, że jest to wina samego startera "MDS".
Ktoś miał taki problem? Jest jakieś rozwiązanie?

EDIT: dobra znalazłem takiego fixa: https://drive.google.com/file/d/1VbplSeoNWWSLcAuVOfx1IaEFNBtDfSla/view i naprawił on dialogi, opisy przedmiotów i wszystkie dokumenty (sprawdzone po wpisaniu komendy na wszystkie przedmioty).

Jest tylko problem z texturami do 5 hełmów (są częściowe) ale nie wiem czy te hełmy są w ogóle do znalezienia w grze - jak już pisałem użyłem komendy na wszystkie przedmioty.

Post połączony: 2019-06-17, 14:41
Jeszcze jedno, gothic 3 nie wspiera wielowątkowości?
Ewidentnie wykorzystuje tylko 1 rdzeń procesora.
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry