Mam wersję 2.2.1 wszystko ładnie zainicjowane jak w tutorialu Edka. (
http://themodders.org/index.php?topic=16580.0)
Skrypt dialogu: (taki testowy)
//===============================================LukJespera===========================
INSTANCE DIA_Jespera_Hello1 (C_INFO)
{
npc = VLK_12034_Jespera;
nr = 1;
condition = DIA_Jespera_Hello1_Condition;
information = DIA_Jespera_Hello1_Info;
important = TRUE;
permanent = FALSE;
};
FUNC INT DIA_Jespera_Hello1_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_Jespera_Hello1_Info()
{
var C_NPC Str_01; Str_01 = Hlp_GetNpc (VLK_12034_Jespera);
var C_NPC Str_02; Str_02 = Hlp_GetNpc (VLK_12033_Andi);
TRIA_Invite(Str_02);
TRIA_Start();
TRIA_Next(Str_01);
AI_Output (self, other, "DIA_Jespera_Hello1_12_00");//Czekam już tydzień na mój łuk!
TRIA_Next (Str_02);
AI_TurnToNpc(other, self);
AI_Output (self, other, "DIA_Jespera_Hello1_13_01");//Mówiłem ci już Jesper. Okradziono mnie!
TRIA_Next(Str_01);
AI_TurnToNpc(other, self);
AI_Output (self, other, "DIA_Jespera_Hello1_12_02");//Słuchaj! Ten łuk jest w mojej rodzinie od trzech pokoleń. Więc albo go oddzyskasz albo poniesiesz bardzo surowe konsekwencje!
TRIA_Next(Str_02);
AI_Output (self, other, "DIA_Jespera_Hello1_13_03");//Ale jak!? Przecież wiesz że straż ma mnie w dupie.
TRIA_Next(Str_01);
AI_Output (self, other, "DIA_Jespera_Hello1_12_04");//Nie obchodzi mnie jak. Czekam na mój łuk! Z drogi!
AI_Output (other, self, "DIA_Jespera_Hello1_15_05");//Ciekawe...
Npc_ExchangeRoutine (self, "Start");
TRIA_Finish();
AI_StopProcessInfos (self);
};