Tłumaczenie voba 4219 9

O temacie

Autor Pelon

Zaczęty 30.12.2015 roku

Wyświetleń 4219

Odpowiedzi 9

Pelon

Pelon

Użytkownicy
Jego Magnificencja
posty47
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Jego Magnificencja
Siema tak jak w temacie potrzebuje dokladnego tlumaczenia kazdej czastki po kolei z drzewka vobow , wiem ze to jest podstawa , ale potlumaczcie mi jak debilowi co sluzy do czego i jakie wiaza sie z tym mozliwosci, wszystkie opcje co znacie :) dodam wam obrazek dla ogaru .
http://pl.tinypic.com/view.php?pic=29n75s4&s=9#.VoPqLVK1rZ4

Prosze jeszcze raz o dokladne tlumaczenie. :)
 
Chce być ninja ;D

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
 Maja dość jasne nazwy. A spacer ma opis do każdej opcji, o ile dobrze pamiętam
Z tego co ci potrzebne to:
vobName - nazwa (dla Gothica nie dla ciebie)
visual - wizualna reprezentacja, *.3ds, *.mm, *.mds,...
Showvisual :pokerface: Ma być vydoczny ?
VisualCamAlgin - dostosowanie do kamery. Podobnie jak pfx, voby mogą być zawsze obrócone do kamery, da sie ustawić na ktorej osi ma sie dostosowywać do kamery .
VisualAniMode - wydaje mi sie ze to powoduje "powiewanie drzew" ,rodzaj animowania visuala
VisualAniModeStrength - jak mocno jest animowany (drzewa sie więcej pochylają )
cdStatic - collide static - kolizja z objektami statycznymi (model świata)
cdDynamic - collide dynamic - kolizja z objektami dynamicznymi ( npc ?)
staticVob - nie wiem, chyba podobnie jak kolizje ? Cos związanie z moverami ?
dynShadow - cien dla objektu, taki jak pod npc w podstawce, nic ciekawego
rezste nie wiem
@Splash
@Caesum
 


Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
staticVob odpowiada za wyświetlanie się cieni wokół obiektu. Jeśli np. wstawisz jakiś obiekt w środku domku i następnie rekompilujesz światła, wtedy dzięki w/w opcji wokół obiektu pojawią się cienie.

Nazwa taka a nie inna zapewne dlatego, bo cienie są wypalane w meshu świata, w związku z tym opcja użyteczna jest tylko dla statycznych obiektów. Statyczne voby nie ruszają się, a zatem nie ma problemu, że jak vob zmieni pozycję to cień pozostanie w tym samym miejscu.

Z kategorii "Internals" nie ma nic ineresującego:
- presetName: używane tylko wtedy, gdy zrobisz paczkę obiektów, zapiszesz ją jako .zen, a potem wstawisz gdzieś w świecie. Dzięki temu łatwiej aktualizować takie obiekty.
- Reszta to parametry umiejscowienia i rotacji obiektu.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Ciekawe, a wiec jest użyty do przy generowaniu lighmap ? :)
 


Caesum

Caesum

Użytkownicy
posty1729
Propsy2216
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dokładnie tak.
 

Pelon

Pelon

Użytkownicy
Jego Magnificencja
posty47
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Jego Magnificencja
Dzieki za wyjaśnienie, chodziło mi najbardziej o internalis , ale jak mowisz ze to nie potrzebne to spoko :)
A jeżeli jeszcze wrzuce screena do potłumaczenia to dało by tade to potłumaczyć ??
 
Chce być ninja ;D

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Starczy, że poślesz screena, powiesz o co biega, stawisz piwo lub nie i pomoc przybędzie 8)
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Pelon

Pelon

Użytkownicy
Jego Magnificencja
posty47
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Jego Magnificencja
Dobra mam 2 kolejne screeny odnoście sie tak : screen 1
- .......
-.....
etc.
Zalezy mi najbardziej na wyjasnieniu wszystkich funkcji i jak sa zamienne to tez potlumaczenie wszystkiego co mi da jakie mozliwosci i czy np przy npc w grze bedzie zachowywal sie tak jak ten co przyzwany przez konsole
np :PIR_1300_ADDON_GREG_NW
z drugiego screena najbardziej mi zalezy na wszystkim także :P
( po co to i co sie z tym dzieje)  np: przy owner guild  czy jak jestem paladynem to nei moge uzywac rzeczy najemników ? :O
i dalej to tigger target, on statue func  i rewind.
W sumie to wiele :P

Screen 1: http://pl.tinypic.com/view.php?pic=15z40fp&s=9#.VoRNK1K1rZ4

Screen 2: http://pl.tinypic.com/view.php?pic=99jthv&s=9#.VoRNYVK1rZ4

Także jezeli ogarniasz dobrze spacera to prosze napisz pw , chcialbym sie skontaktowac z tobą :)  mam pare pytań .
 
Chce być ninja ;D

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Panie to już nie żarty. Polowe tego nie trudno sobie domyśleć / spojrzeć na objekty w zenach Gothica.
1.Wog trzeba poczytać.
2.
Moja wiedza jest ograniczona @Caesum

Npc chyba nie działają.
Movable,Takeable chyba nie działa?
visualDestroyed - to ma chyba połączenie z hitpoints,movable,takeable . Kiedy pewnie PB zmierzało zrobić jak w TES poruszanie objektami, ich zniszczenie.

Owner(npc),OwnerGuild(gildia) - jeżeli sie nie należy do gildii albo nie jesteś owner, jest wywołana funkcja odpowiednia za reakcje npc w poblizu.

usewithitem - nie da sie użyć objektu bez itemka
conditionFunc - używanie moba jest przerwane (nie dojdzie do stanu S1 w animacjach), w przypadku kiedy funkcja zwraca false
onStateFunc - wywola funkcje ze skryptów na podstawie stanu używania moba
rewind - nie jestem pewny, chyba ma związek z animacjami
 


Pelon

Pelon

Użytkownicy
Jego Magnificencja
posty47
Propsy5
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Jego Magnificencja
Dzieki poczytam tego wog
 
Chce być ninja ;D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry