Maja dość jasne nazwy. A spacer ma opis do każdej opcji, o ile dobrze pamiętam
Z tego co ci potrzebne to:
vobName - nazwa (dla Gothica nie dla ciebie)
visual - wizualna reprezentacja, *.3ds, *.mm, *.mds,...
Showvisual -

Ma być vydoczny ?
VisualCamAlgin - dostosowanie do kamery. Podobnie jak pfx, voby mogą być zawsze obrócone do kamery, da sie ustawić na ktorej osi ma sie dostosowywać do kamery .
VisualAniMode - wydaje mi sie ze to powoduje "powiewanie drzew" ,rodzaj animowania visuala
VisualAniModeStrength - jak mocno jest animowany (drzewa sie więcej pochylają )
cdStatic - collide static - kolizja z objektami statycznymi (model świata)
cdDynamic - collide dynamic - kolizja z objektami dynamicznymi ( npc ?)
staticVob - nie wiem, chyba podobnie jak kolizje ? Cos związanie z moverami ?
dynShadow - cien dla objektu, taki jak pod npc w podstawce, nic ciekawego
rezste nie wiem
@Splash @Caesum