Bitwy? 236995 532

O temacie

Autor

Zaczęty 7.07.2008 roku

Wyświetleń 236995

Odpowiedzi 532

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Tylko nie to, wbija Krolik i pozamiatane
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

V3Q

V3Q

Złote Wrota
Kiedy mogę, to pomogę.
posty1256
Propsy410
  • Złote Wrota
  • Kiedy mogę, to pomogę.
Nie zapominajmy, że tworzylibyśmy na potrzeby gameartu, model trzeba jeszcze oteksturować :wink:
 

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
Może bitwa na TeeMowską rupieciarnię? Trochę przedmiotów by się do niej namnożyło.
 

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
samochód może być.

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To załóż ktoś temat, bo znając siebie, ja o wszystkim zapomnę.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
woyoooo tylko będziesz musiał robić nowy model bo taki jest regulamin bitew jak coś

Szkoda że samochód, ja z kolei z chęcią zrobiłbym jakąś fortyfikację średniowieczną.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta

WoYo
DreamVader

Bitwy?
#486 2011-11-12, 20:32(Ostatnia zmiana: 2011-11-12, 20:32)
No wiem. I tak mam zamiar robić nowy bo ten mi sie nie podoba :wink:

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
A co sądzisz o pomyśle z średniowieczną fortyfikacją?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Krolik

Krolik

Użytkownicy
posty373
Propsy167
  • Użytkownicy
Róbcie samochód :>
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2651
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Ja zapodaje pomysł gdzie szanse ma więcej osób niż tylko jedna tj. ty
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

gothic1210
  • Gość
Popieram Rybopiotra. Wszystko tylko nie samochód.  :D   Nie mam nic do roboty to też bym chciał wziąć udział.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Dracon

Bitwy?
#491 2011-11-13, 12:36(Ostatnia zmiana: 2011-11-13, 12:38)
Gryzoń robi hi poly + materiały, a bitwy są na low poly + tekstury. Nie rozumiem o co wam chodzi.
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

gothic1210
  • Gość
Jeżeli już jakiś pojazd to jak będzie można zrobić wózek widłowy to wchodzę.  :ok:  
A temat na pracę ode mnie to: wymyślny mechanizm, czyli jakaś tam maszynka, albo super nowoczesna, albo jakiegoś średniowiecznego wynalazcy, drewniana, metalowa, do dowolnych rzeczy. Mnie się taki pomysł podoba.
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wymyślać tematy można bez końca. Robimy bitwę?
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

WoYo

WoYo

DreamVader
artysta
posty398
Propsy236
ProfesjaGrafik 3D
  • DreamVader
  • artysta
Może najpierw ankietę zrobić i wybierzemy temat bitwy ^^

Tomek

Tomek

Użytkownicy
Kapitan Rob
posty2181
Propsy2189
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Kapitan Rob
nie. a samochód jest bardzo dobrym pomysłem. graficy powinni nauczyć się tworzenia pod schemat. głównym celem bitwy była przecież nauka.
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ankieta jest dobrym pomysłem powinno być coś w stylu:

Jaki twoim zdaniem powinien być temat następnej bitwy?
- Rupieciarnia
- Samochód
- Inne (pisz w komentarzach)

Oczywiście to tylko moje zdanie.

Moja propozycja:
Machina oblężnicza (no wiecie hulajpole, katapulty, tarany, wieże czy balisty)
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Cedric

Cedric

Użytkownicy
posty782
Propsy1084
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Cedric

Bitwy?
#497 2011-11-13, 16:13(Ostatnia zmiana: 2011-11-13, 16:23)
Zróbmy model Beziego godny  rocznika 2011

Popieram samochód. Dla początkujących trudny do wykonania, a i z góry można się dowiedzieć która grupa userów będzie zwycięska, ale liczy się zabawa przy tworzeniu , a nie głupi obrazek pucharka pod  profilem
 

Dracon

Dracon

Użytkownicy
posty1068
Propsy904
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@sawik: Po chuj? A machiny oblężnicze już były.
Przecież można zrobić najpierw jedną, potem drugą bitwę, a wybieracie te tematy jakby się tM kończyło...
 
,,Dobry, to człowiek, który nie ukrywa siedzącego w nim zwierzęcia. A taki co usiłuje udawać dobrego, jest wręcz niebezpieczny. Najgroźniejsi są ci, którzy sami głęboko wierzą, że są dobrzy. Odrażający, ohydny przestępca może zamordować jednego człowieka, dziesięciu, stu, ale nigdy nie zabija milionów. Miliony mordują ci, którzy mają się za samą dobroć.''

Wiktor Suworow, Akwarium

gothic1210
  • Gość
Dobra, ale będę negocjował o wózek widłowy.  :lol2:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry