Gothic 1 miecze runiczne błąd 6826 21

O temacie

Autor Bloody Skull

Zaczęty 29.12.2015 roku

Wyświetleń 6826

Odpowiedzi 21

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Witam
Po stworzeniu miecza runicznego wyskakuje mi błąd :/




Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Brakuje nawiasu w linijce 6 .-.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Tylko że jest O_o

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jesteś pewien? Bez skryptu z fusów wróżyć nikt nie będzie raczej.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
B_CombatReactToDamage.d

 func void B_CombatReactToDamage ()
 {
 miecz();
     PrintDebugNpc        (PD_ZS_FRAME, "B_CombatReactToDamage" );   
     PrintGlobals         (PD_ZS_CHECK);
     if (Npc_IsPlayer(other) &&((self.npctype==NPCTYPE_FRIEND)||(Npc_GetPermAttitude(self,other)==ATT_FRIENDLY)))
     {
         return;
     };
     if (Npc_IsInFightMode(other,FMODE_FAR) || Npc_IsInFightMode(other,FMODE_MAGIC))
     {
         self.aivar[AIV_LASTHITBYRANGEDWEAPON] = TRUE;
     }
     else
     {
         self.aivar[AIV_LASTHITBYRANGEDWEAPON] = FALSE;
     };
     if ( Npc_IsPlayer( other ) )
     {
         Npc_SetTempAttitude    (self,    ATT_HOSTILE);
         if ( (Npc_GetAttitude( self, other ) == ATT_HOSTILE) || (Npc_GetAttitude( self, other ) == ATT_ANGRY) )
         {
             Npc_SetTarget    (self,    other);
         };
     };
     if (self.aivar[AIV_SPECIALCOMBATDAMAGEREACTION])
     {
         B_SpecialCombatDamageReaction();
     };
 };
ZS_ReactToDamage.d


                     func void ZS_ReactToDamage ()
 {   
     miecz();
     PrintDebugNpc        (PD_ZS_FRAME,    "ZS_ReactToDamage" );   
     PrintGlobals        (PD_ZS_CHECK);
     C_ZSInit();   
     Npc_PercEnable        (self,    PERC_ASSESSMAGIC    ,    B_AssessMagic            );
     Npc_PercEnable        (self,    PERC_ASSESSMURDER    ,    B_CombatAssessMurder    );
     Npc_PercEnable        (self,    PERC_ASSESSDEFEAT    ,    B_CombatAssessDefeat    );
     B_WhirlAround         (self, other);
     if (self.aivar[AIV_SPECIALCOMBATDAMAGEREACTION])
     {
         B_SpecialCombatDamageReaction();
     };
     if (Npc_IsInFightMode(other,FMODE_FAR) || Npc_IsInFightMode(other,FMODE_MAGIC))
     {
         self.aivar[AIV_LASTHITBYRANGEDWEAPON] = TRUE;
     }
     else
     {
         self.aivar[AIV_LASTHITBYRANGEDWEAPON] = FALSE;
     };
     if (!C_NpcIsMonster(other))   
     {
         if (Npc_IsPlayer(other))
         {
             self.aivar[AIV_BEENATTACKED] = 1;
             if ((Npc_GetTempAttitude(self,other)==ATT_FRIENDLY) || (self.npctype==NPCTYPE_FRIEND))
             {
                 PrintDebugNpc            (PD_ZS_CHECK,    "...NSC FRIENDLY zum Angreifer");
                 C_LookAtNpc             (self,    other);
                 B_Say                     (self,    other,    "WHATAREYOUDOING");
                 Npc_SetTempAttitude        (self,    ATT_ANGRY);
                 AI_ContinueRoutine        (self);
                 return;
             }
             else
             {
                 PrintDebugNpc            (PD_ZS_CHECK, "...NSC nicht FRIENDLY zum Angreifer!");
                 if (Npc_GetPermAttitude(self,other) != ATT_HOSTILE)
                 {
                     Npc_SetPermAttitude    (self,    ATT_ANGRY);
                 };
                 Npc_SetTempAttitude        (self,    ATT_HOSTILE);
             };
         };
         AI_StartState                 (self,    ZS_AssessEnemy,    0, "" );
     }
     else   
     {   
         AI_StartState                 (self,    ZS_AssessMonster,    0, "" );
     };
 };



B_Orc_AssessDamage.d



         func void B_Orc_AssessDamage()
 {
     miecz();
     PrintDebugNpc( PD_ORC_FRAME, "B_Orc_AssessDamage" );
     AI_TurnToNpc( self, other );
     //wenn Gegner weit weg, hinspringen!
     if ( Npc_GetDistToNpc( self, other ) > 500 )
     {
         PrintDebugNpc( PD_ORC_FRAME, "B_Orc_AssessDamage: Gegner weit weg -> hinspringen" );
         AI_PlayAni( self, "T_STAND_2_JUMP" );       
     };
     B_FullStop            (self);
     Npc_SendPassivePerc    (self,    PERC_ASSESSWARN,    self,     other);
     Npc_SetTempAttitude    (self,    ATT_HOSTILE );
     Npc_SetTarget        (self,    other);
     AI_StartState        (self,    ZS_Orc_Attack, 0, "" );
 };  


Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jak brakuje nawiasu w linijce 6 to polecam przejrzeć linijki 0, 1, 2, 3, 4, 5 i 6. 8)
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Ale ja nie widzę błędu

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Wyślij skrypt miecza runicznego i dodaj to cholerstwo do code.:facepalm:
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
FUNC VOID miecz()
   {
    var c_item weapon; weapon = Npc_GetReadiedWeapon (other);
    if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_109)

};

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_109))
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Dziwne, poprawię i dam znać

Post połączony: 2015-12-29, 14:16
Teraz brakuje "{"

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
To go dodaj :|
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
To go dodaj :|
A w której linijce?
Tylko tak pytam...

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Przecież tobie wyskakuje błąd w której linijce brakuje, nie mi. Skąd mam wiedzieć?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
FUNC VOID miecz()
   {
    var c_item weapon; weapon = Npc_GetReadiedWeapon (other);
    if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_109)

};
Jak dodałeś warunek to musisz zrobić dla niego funkcje czy jakoś tak np.
if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_109)) {
//Definiujesz jak chcesz
};// i zamykasz chyba że chcesz else to robisz }else{i tu co ma się stać jeśli nie spełnia warunków}
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Przecież tobie wyskakuje błąd w której linijce brakuje, nie mi. Skąd mam wiedzieć?
\
:D Zapomniałem żeby napisać gdzie....
Line 6 "{"

Post połączony: 2015-12-29, 14:27
Teraz nie rozpoznaje linijki 7 :/

Splash

Splash

Moderator
posty4213
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_109)){
lub tak
if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_109))
{
Jak kto woli.
Cytuj
Teraz nie rozpoznaje linijki 7 :/
No cóż, jeśli ta funkcja miecz to całość, to jeszcze masa błędów przed tobą, a sama funkcja jest bezużyteczna, bo jest "pusta".
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
W B_CombatReactToDamage.d
7 linijką jest
if (Npc_IsPlayer(other) &&((self.npctype==NPCTYPE_FRIEND)||(Npc_GetPermAttitude(self,other)==ATT_FRIENDLY)))

Post połączony: 2015-12-29, 14:32
if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_109)){
lub tak
if(Hlp_IsItem(weapon,ItMw_1H_Sword_109))
{
Jak kto woli.
Cytuj
Teraz nie rozpoznaje linijki 7 :/
No cóż, jeśli ta funkcja miecz to całość, to jeszcze masa błędów przed tobą, a sama funkcja jest bezużyteczna, bo jest "pusta".
Używam programu "Miecze Magiczne"

Post połączony: 2015-12-29, 14:40
A czy ktoś mógłby mi podać recepturkę na tak miecz runiczny?

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Używanie programów do tworzenia skryptów to pokazywanie jak bardzo głupim się jest. Po co Ci skrypt, którego w ogóle nie rozumiesz?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Używanie programów do tworzenia skryptów to pokazywanie jak bardzo głupim się jest. Po co Ci skrypt, którego w ogóle nie rozumiesz?

Bo chciałbym mieć miecz runiczny....
Szukałem jakiś poradników ale były tylko do G2


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry