Mam nadzieję że teraz zrozumiesz to w miarę swoich możliwości:
if (slf.guild == GIL_KDF)// Jeśli NPC gildia to KDF czyli mag ognia
|| (slf.aivar[AIV_MagicUser] == MAGIC_ALWAYS) // Jeśli na w swoim skrypcie wpisany aivar używania magii na 1
{//TO:
if (Npc_HasItems (slf, ItRu_Concussionbolt) == 0)//jeśli niema runy
{
CreateInvItems (slf, ItRu_Concussionbolt, 1);//Torzy ją
};
if (Npc_HasItems (slf, ItRu_InstantFireBall) == 0)//Jak wyżej
{
CreateInvItems (slf, ItRu_InstantFireBall, 1);
};
if (Npc_HasItems (slf, ItRu_Deathball) == 0)//Jak wyżej
{
CreateInvItems (slf, ItRu_Deathball, 1);
};
if (Npc_HasItems (slf, ItRu_FullHeal) == 0)//Jak wyżej
{
CreateInvItems (slf, ItRu_FullHeal, 1);
};
if (self.attribute[ATR_HITPOINTS] < 100) //Jeśli ma mniej życia niż 100
{
B_ReadySpell (slf, SPL_FullHeal, SPL_Cost_FullHeal);//to się leczy
return TRUE;//Taka prawda
}
else if (C_NpcHasAttackReasonToKill (self))//jeśli atakuje z chęcią zabicia hero
{//to
if (self.flags == NPC_FLAG_IMMORTAL)//jesli flaga npc to immortal
{
B_ReadySpell (slf, SPL_Deathball, SPL_Cost_Deathball);// uzywa deatballa
}
else//jesli nie ma tej flagi
{
B_ReadySpell (slf, SPL_InstantFireball, SPL_Cost_InstantFireBall);// używa fireballa
};
return TRUE;//taka prawda
}
else// a jak nie chce cię zabić
{
B_ReadySpell (slf, SPL_Concussionbolt, SPL_Cost_Concussionbolt); //używa concusion bolta
return TRUE;// potwierdzone info
};
};