Jak sprawić, by kupiec atakował po kradzieży przedmiotu. 3734 12

O temacie

Autor JihadJoe

Zaczęty 20.12.2015 roku

Wyświetleń 3734

Odpowiedzi 12

JihadJoe

JihadJoe

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, pytanie takie jak w temacie.
Jest na forum poradnik do przypisywania waypointow do gildii, jednak jest on niejasny. Mowa tam o portalach, jednak nie wydaje mi sie ze chodzi o te same portale, które tworzy się w programie 3d. Z góry dziękuję za pomoc.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Za chuja nie wiem, o co Ci chodzi. W opisie jedno, w nazwie drugie. WTF?
Żeby kupiec atakował po kradzieży musi mieć nastawienie dla hero neutralne.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

JihadJoe

JihadJoe

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
http://themodders.org/index.php?topic=22287.0

Chodzi mi o ten tutorial, a konkretnie ostatnie zdania.

Chciałbym, żeby po kradzieży czegoś z lady npc zaczął nas atakować.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Nie rozumiem Cię. Chcesz zrobić, żeby npc atakował po kradzieży, ale chcesz zrobić, żeby npc leciał do domu jak tam wejdziesz. Co w końcu chcesz zrobić?
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

JihadJoe

JihadJoe

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No chcę, żeby mnie atakował jak mu ukradnę dajmy na to broń z lady. Nie ma żadnego poradnika na forum który to opisuje, więc myślałem, że aby to osiągnąc trzeba przypisać odpowiednią gildię dla pomieszczenia. Skoro to zły trop, to mógłbyś opisać jak to zrobić? Npc jest neutralny, lecz jakoś ignoruje kradzież na jego oczach.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Jeśli twój npc ma aivar AIV_IGNORE_Theft to go wywal. Musi działać...
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

JihadJoe

JihadJoe

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
instance VLK_305_Kupiec (Npc_Default)
{
   // ------ NSC ------
   name = "Kupiec";
   guild = GIL_VLK;
   id = 305;
   voice = 10;
   npctype = NPCTYPE_MAIN;
   // ------ AIVARs ------
   aivar[AIV_IgnoresArmor] = TRUE;
   // ------ Attributes ------
   B_SetAttributesToChapter(self, 1);
   // ------ NSC relevant talents ------
   B_GiveNpcTalents (self);
   // ------ Fight tactic ------
   fight_tactic = FAI_HUMAN_NORMAL;
   // ------ Equipted weapons ------
   EquipItem (self, ItMw_1h_Vlk_Sword);
   // ------ Inventory ------
   B_CreateAmbientInv (self);
   // ------ Visuals ------
   B_SetNpcVisual (self, MALE, "Hum_Head_Thief", Face_N_cwel, BodyTex_N, ITAR_Leather_L);
   Mdl_SetModelFatness (self, 0);
   Mdl_ApplyOverlayMds (self, "Humans_Relaxed.mds");
   // ------ Fight skills ------
   B_SetFightSkills (self, 0);
   // ------ Announce DR ------
   daily_routine = Rtn_START_30006;
};
FUNC VOID Rtn_START_30006()
{
   TA_Stand_ArmsCrossed(08,00,16,00,"KUPIEC_GORKA");
   TA_Stand_ArmsCrossed(16,00,00,00,"KUPIEC_GORKA");
   TA_Stand_ArmsCrossed(00,00,08,00,"DOM_OGNISKO_2");
};
To jest kod NPCa, a przedmiot który chce ukraść to Łuk Wierzbowy. Może trzeba coś przedmiotowi ustawić?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Zobacz na skrypty Dark Sagi. Jest tam zadanie w ktorym trzeba ukraść tarcze dla upadlego paladyna ze stoiska orka. Gdy ją wezmiemy on nas atakuje.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Nie byłoby najprościej zrobić nowy łuk i zrobić funkcję że jeśli hero ma go w eq to tamten npc zmienia nastawienie na wrogie?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

JihadJoe

JihadJoe

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobry pomysł, ale w wypadku kradzieży przedmiotu jak npc śpi, nadal by mnie atakował. Chyba, że da radę napisać funkcję, że gdy npc widział tę kradzież zaczyna atakować.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Jest wiele możliwości,  chociażby jeśli hero pobije NPC to zmienić mu w EQ łuk na ten zwykły, i już sprawą rozwiązana, w końcu i tak musi dojść do bujki
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Nie byłoby najprościej zrobić nowy łuk i zrobić funkcję że jeśli hero ma go w eq to tamten npc zmienia nastawienie na wrogie?

Gothic ma z podstawy reakcje na skradziony przedmiot. Itemu da sie nastawić zmienna owner i tez owner guild. NPC( wlasciciel ) potem jak zobaczy gracza z danym przedmiotem, sam atakuje i zabiera sobie swój przedmiot
 


JihadJoe

JihadJoe

Użytkownicy
posty11
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdzie można takie coś znaleźć? W spacerze widziałem coś takiego, tyle że do skrzyni.
Okej, stworzyłem nowy przedmiot i dodałem mu właściciela, teraz tylko chciałbym wiedzieć czemu nie mogę go dodać w spacerze
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry