A jest gdzieś w jakimś pliku przypisane że np. FP_SITCAMPFIRE do TA_Sit_Campfire
Post połączony: 2015-11-25, 15:51
chciałem dodać rutynę stania przy tym do run i stworzyłem plik ZS_RUNE_MAKER.d // *************************
// NSC benutzt Alchemietisch
// *************************
FUNC VOID ZS_RUNE_MAKER ()
{
Perception_Set_Normal();
B_ResetAll (self);
AI_SetWalkmode (self,NPC_WALK);
if (Hlp_StrCmp (Npc_GetNearestWP(self), self.wp) == FALSE)
{
AI_GotoWP (self, self.wp);
};
if (Npc_HasItems (self,ITMI_RUNEBLANK) == 0)
{
CreateInvItem (self,ITMI_RUNEBLANK);
};
};
FUNC int ZS_RUNE_MAKER_Loop ()
{
// ------ SK: Sollte schon für das neue Mobsi funzen ------
// ------ Alchemie-Tisch benutzen ------
if (!C_BodyStateContains(self, BS_MOBINTERACT_INTERRUPT))
&& (Wld_IsMobAvailable(self,"RUNEMAKER"))
{
AI_UseMob (self, "RUNEMAKER", 1);
};
return LOOP_CONTINUE;
};
FUNC VOID ZS_RUNE_MAKER_End ()
{
AI_UseMob (self, "RUNEMAKER", -1);
};
I do pliku Ta.d dopisałem linijkę func void TA_RUNE_MAKER (var int start_h, var int start_m, var int stop_h, var int stop_m, VAR string waypoint) {TA_Min (self, start_h,start_m, stop_h, stop_m, ZS_RUNE_MAKER, waypoint);};
Ale jak dałem postaci tą rutynę to gra się uruchomiła ale postać tylko stała przy tym do run i nic nie robiła.
Post połączony: 2015-11-26, 13:36
Pomoże ktoś?