Ale offtopic walicie...
Przetlumaczylem najwazniejsze zmiany:
Przy kazdym uruchomieniu gry, kombinacja do otwarcia zamku w kufrze bedzie sie zmieniac. Takze nie bedzie juz spisów kufrow z odpowiednimi ruchami wytrychem, bo bedzie to losowe hehe
Nie bedzie mozna okradac najwazniejszych NPC, po to zeby przypadkiem ich nie zrazic do siebie co by zablokowalo fabula (Xardas itp)
Nie bedzie mozna zabijac takiego Ryboglova blokujac go w wodzie, poniewaz automatycznie bedzie mu sie regenerowac zycie.
No i rada na koniec od tworcy: (ale juz nie przekladam z translatora, to juz zrozumiecie)
I w końcu mój wam rada - nie biegajcie po grze! Gra wzięta pod uwagę na wnikliwe przechodzenie. Gdyż połowa nowej zawartości po prostu możecie przepuścić nawet nie rozumiejąc tego, jeśli nie będziecie czytać dialogi albo dziennik. Jak wykazały ostatnie testy, to rzeczywiste tak. Tak co, wszyscy w waszych rękach i głowie.