Dodawnaie Orków Gothic 1 2058 2

O temacie

Autor DamianHunter

Zaczęty 1.11.2015 roku

Wyświetleń 2058

Odpowiedzi 2

DamianHunter

DamianHunter

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam,
moduję gothic 1 i 2 od jakiegoś roku więc jestem w nie których sprawach jeszcze zielony.
ostatnio  spróbowałem dodać Orka Myśliwego z nową teksturą (skrypt poniżej, nazywa się Mst_OrcBerserserker). Pod dodaniu tego skryptu do C:\gothic I\_Work\Data\Scripts\Content\AI\Monster gothic odpala się, a gdy już ma się  włączyć menu gothic I to raz mówi o błędach w skrypcie, a raz o pliku .asc.
NIE ZNALAZŁEM WĄTKU, KTÓRY ROZWIAŁBY MOJE WĄTPLIWOŚCI, WIĘC NIE ODSYŁAĆ MNIE DO INNYCH
PS:texturkę orc body,arms,legs.head dodałem z końcówką V1-C w formacie .tex i .tga
nie ogarniam tego kmpresowania 3ds czy tam asc więc mówcie do mnie jak do żółtodzioba

i proszę wyrozumiałość, bo nadal się uczę

z góry dzięki  :trollface:

Skrypt

/*************************************************************************
**   Orc Berserker Prototype                                 

   **
*************************************************************************/

PROTOTYPE Mst_Default_OrcScout(C_Npc)         
{
   name                     =   "Ork Scout";
   guild                     =   GIL_ORCWARRIOR; 
   aivar[AIV_MM_REAL_ID]         =    GIL_ORCWARRIOR;
   voice                     =   18;
   level                     =   45;
//----------------------------------------------------------   
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   125;
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   225;
   
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   450;
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   450;

   attribute   [ATR_MANA_MAX]       =   0;
   attribute   [ATR_MANA]          =   0;
//----------------------------------------------------------   
   protection   [PROT_BLUNT]      =   160;
   protection   [PROT_EDGE]         =   160;
   protection   [PROT_POINT]      =   160;
   protection   [PROT_FIRE]         =   160;
   protection   [PROT_FLY]         =   160;
   protection   [PROT_MAGIC]      =   100;
//----------------------------------------------------------   
   damagetype                   =   DAM_EDGE;
//   damage      [DAM_INDEX_BLUNT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_EDGE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_POINT]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FIRE]   =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_FLY]      =   0;
//   damage      [DAM_INDEX_MAGIC]   =   0;
//---------------------------------------------------------
//---------------------------------------------------------
   fight_tactic               =   FAI_HUMAN_MASTER;
//---------------------------------------------------------
   senses                  = SENSE_HEAR | SENSE_SEE | SENSE_SMELL;
   senses_range            = 2000;

   aivar[AIV_MM_Behaviour]      = HUNTER;
   
   aivar[AIV_MM_PercRange]      = 1200;
   aivar[AIV_MM_DrohRange]      = 1000;
   aivar[AIV_MM_AttackRange]   = 700;
   aivar[AIV_MM_DrohTime]      = 5;
   aivar[AIV_MM_FollowTime]   = 10;
   aivar[AIV_MM_FollowInWater] = FALSE;
//-------------------------------------------------------------
   start_aistate            = ZS_Guard;
};
//-------------------------------------------------------------
func void Set_OrcElite_Visuals()
{
   Mdl_SetVisual         (self,   "Orc.mds");
   //                        Body-Mesh      Body-Tex   

Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "ORC_BODYSCOUT",DEFAULT,   DEFAULT,   

"Orc_HeadWarrior",   DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
};


/*************************************************************************
**   Orc Besrserker 1 - Fighter                                  

            **
*************************************************************************/
INSTANCE OrcBerserker   (Mst_Default_OrcScout)
{
   //-------- general --------
   name                     =   "Ork Furiat";
   level                     =   45;

   //-------- visual --------
   Set_OrcElite_Visuals();

   //-------- attributes --------
   attribute   [ATR_STRENGTH]      =   125;
   attribute   [ATR_DEXTERITY]      =   225;
   attribute   [ATR_HITPOINTS_MAX]   =   450;
   attribute   [ATR_HITPOINTS]      =   450;

   //-------- protection --------
   protection   [PROT_BLUNT]      =   160;
   protection   [PROT_EDGE]         =   160;
   protection   [PROT_POINT]      =   160;
   protection   [PROT_FIRE]         =   160;

   //-------- inventory --------
   EquipItem (self, ItMw2hOrcaxe03);
};
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Pod EquipItem na samym dole wklej to:
start_aistate            = ZS_MM_AllScheduler;   aivar[AIV_MM_RestStart]    = OnlyRoutine;
Ale ogólnie powinieneś podać jakieś screeny błędów, ogólnie to wątpie że dodanie rutyny rozwiąże twój problem, ale nie zaszkodzi

EDIT: sory nie obczaiłem że chodzi o g1
z tego co widzę skrypty orków w g1 a g2 się różnią, spróbuj się wzorować na skrypcie orka z g1
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

DamianHunter

DamianHunter

Użytkownicy
posty9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przepraszam za zawracanie du.y.

Tempak za mnie i nie zauważyłem prostych błędów

Przepraszam za zabranie czasu i dzięki za próbę udzielenia pomocy

Zamykam
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry