==VCMI Mod Design Team ==
Jestem szczęśliwy mogąc ogłosić powstanie nowej grupy modderskiej Mod Design Team. Jako że vcmi zbliża się coraz bardziej do grywalnej wersji a oczekiwany edytor map został zapowiedziany na kolejną wersję(VCMI 0.99) zdecydowaliśmy połączyć siły i stworzyć nową grupę która skupi się na dodawaniu do gry zawartości z najwyższej półki.
W skład grupy wchodzą twórcy Niebiańskiej kuźni(
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=1423&pid=114203&page=138#114203), oazy (
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2424&pid=114933&page=109#114933) i bastionu(
http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2846), więc jeśli ktoś nie dowierza zaryzykował bym stwierdzenie, że mamy zdolności by stworzyć dodatek o wysokiej jakości.
Naszym głównym celem będzie dodanie do gry dodatkowej zawartości w postaci submodów. To oznacza że różne pomysły będą dodane jako pojedyncze mody które będzie można włączyć bądź wyłączyć według własnego uznania. Uważamy, że takie podejście jest w zgodzie z filozofią VCMI, a nasza grupa gwarantuje to dobre wykonanie.
Zapewne ciekawi was w jaki sposób dodatkowa zawartość będzie powiązana z miastami, którymi zajmuje się grupa. Część z nich okaże się niezbędna do zainstalowania miasta podczas gdy nie każdy submod będzie wymagany do ich poprawnego działania. Oczywiście jest tu też miejsce na zawartość powiązaną typowo z miastem, która nie pojawi się nigdzie indziej. Dla przykładu ostatni neutral Forge: Alien nie będzie znajdował się w głównej paczce a będzie ściśle powiązany z miastem. Rzecz ma się podobnie dla artefaktów tematycznych Oasis, czy skarabeusza z bastionu.
Zaznaczam że umieszczone poniżej materiały nie są ukończone i nie muszą pojawić się w takiej formie w oficjalnym wydaniu.
A tu główne projekty nad którymi pracujemy:
1) Alternatywne jednostki
Pomysł ten został po raz pierwszy wprowadzony w Heroes IV, a następnie skończył jako jeden z nie ukońzonych projektów Hota. W skrócie jest do dodanie alternatywnej jednostki w line-upie każdego miasta. Co daje możliwość wyboru w zależności od specyfikacji mapy bądź strategii. Nowe jednostki będą w formie podstawowej, jak i ulepszonej, będą posiadały własny budynek na ekranie miasta jak i na mapie przygody
A tu parę jednostek stworzonych przez Witchkinga, Tritha, Sowera, Nephretesa
I) HD
II) In game
Na razie nie będę ujawniał jaka jednostka gdzie należy, możecie dojść do tego sami.
III) Siedliska na ekranie miasta
IV) Siedliska na mapie przygody
PS. Wszystko będzie wydawane po angielsku
V) W miejscu rozbudowy
2) Neutralne jednostki
Nic tak nie urozmaica gry jak nowe neutralne stworzenia.
3) Nowe artefakty
Oprócz zwykłych nowych artefaktów z nowymi zdolnościami, albo nowych artefaktów łączonych, pojawi się kompletnie nowy typ artefaktów, tzw 'Różdżki' które pozwalają rzucać czary kompletnie za darmo.
4) Alternatywne specjalne budynki
Jest to jeden z najbardziej odległych projektów, polega na wprowadzeniu nowych budynków specjalnych dla zróżnicowania strategii dla miast.
5) Nowe defy bohaterów
Na razie jest to dostępne tylko dla Kuźni i przyszłego miasta Oasis, ale planujemy dodać je także dla wszystkich frakcji podstawowych a także dla bastionu.
Przyszłość Heroes 3 to VCMI
Tyle słowem wstępu. Jak widać trochę jest zrobione a jeszcze więcej do zrobienia, dlatego piszę tutaj gdyż wiem że są tu świetni graficy i programiści którzy mogli by w jakiś sposób pomóc nam w pracy. Poszukujemy głownie:
Grafików 3d (wszelkie wymagane sceny do renderowania możemy dostarczyć)
Grafików 2d (wkomponowywanie nowych siedlisk w ekrany miast itp.)
Programistów (ukończenie VCMI aby w pełni działało jak heroes 3)
Dźwiękowców (dźwięki jednostek, obiektów na mapie itp.)
Concept Artystów.
PS. nie pracuję już nad wyspą