[Heroes 3]VCMI Mod Design Team 20108 22

O temacie

Autor EdekSumo

Zaczęty 12.10.2015 roku

Wyświetleń 20108

Odpowiedzi 22

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

EdekSumo
Wyspa Khorinis

[Heroes 3]VCMI Mod Design Team
2015-10-12, 20:34(Ostatnia zmiana: 2015-10-12, 20:57)
==VCMI Mod Design Team ==


Jestem szczęśliwy mogąc ogłosić powstanie nowej grupy modderskiej Mod Design Team. Jako że vcmi zbliża się coraz bardziej do grywalnej wersji a oczekiwany edytor map został zapowiedziany na kolejną wersję(VCMI 0.99) zdecydowaliśmy połączyć siły i stworzyć nową grupę która skupi się na dodawaniu do gry zawartości z najwyższej półki.

W skład grupy wchodzą twórcy Niebiańskiej kuźni(http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=1423&pid=114203&page=138#114203), oazy (http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2424&pid=114933&page=109#114933) i bastionu(http://www.forum.acidcave.net/topic.php?TID=2846), więc jeśli ktoś nie dowierza zaryzykował bym stwierdzenie, że mamy zdolności by stworzyć dodatek o wysokiej jakości.

Naszym głównym celem będzie dodanie do gry dodatkowej zawartości w postaci submodów. To oznacza że różne pomysły  będą dodane jako pojedyncze mody które będzie można włączyć bądź wyłączyć według własnego uznania. Uważamy, że takie podejście jest w zgodzie z filozofią VCMI, a nasza grupa gwarantuje to dobre wykonanie.

Zapewne ciekawi was w jaki sposób dodatkowa zawartość będzie powiązana z miastami, którymi zajmuje się grupa. Część z nich okaże się niezbędna do zainstalowania miasta podczas gdy nie każdy submod będzie wymagany do ich poprawnego działania. Oczywiście jest tu też miejsce na zawartość powiązaną typowo z miastem, która nie pojawi się nigdzie indziej. Dla przykładu ostatni neutral Forge: Alien nie będzie znajdował się w głównej paczce a będzie ściśle powiązany z miastem. Rzecz ma się podobnie dla artefaktów tematycznych Oasis, czy skarabeusza z bastionu.

Zaznaczam że umieszczone poniżej materiały nie są ukończone i nie muszą pojawić się w takiej formie w oficjalnym wydaniu.

A tu główne projekty nad którymi pracujemy:
1) Alternatywne jednostki
Pomysł ten został po raz pierwszy wprowadzony w Heroes IV, a następnie skończył jako jeden z nie ukońzonych projektów Hota. W skrócie jest do dodanie alternatywnej jednostki w line-upie każdego miasta. Co daje możliwość wyboru w zależności od specyfikacji mapy bądź strategii. Nowe jednostki będą w formie podstawowej, jak i ulepszonej, będą posiadały własny budynek na ekranie miasta jak i na mapie przygody


A tu parę jednostek stworzonych przez Witchkinga, Tritha, Sowera, Nephretesa

I) HD




II) In game


 

Na razie nie będę ujawniał jaka jednostka gdzie należy, możecie dojść do tego sami.

III) Siedliska na ekranie miasta




IV) Siedliska na mapie przygody



PS. Wszystko będzie wydawane po angielsku

V) W miejscu rozbudowy





2) Neutralne jednostki
Nic tak nie urozmaica gry jak nowe neutralne stworzenia.



3) Nowe artefakty
Oprócz zwykłych nowych artefaktów z nowymi zdolnościami, albo nowych artefaktów łączonych, pojawi się kompletnie nowy typ artefaktów, tzw 'Różdżki' które pozwalają rzucać czary kompletnie za darmo.



4) Alternatywne specjalne budynki
Jest to jeden z najbardziej odległych projektów, polega na wprowadzeniu nowych budynków specjalnych dla zróżnicowania strategii dla miast.

5) Nowe defy bohaterów
Na razie jest to dostępne tylko dla Kuźni i przyszłego miasta Oasis, ale planujemy dodać je także dla wszystkich frakcji podstawowych a także dla bastionu.





Przyszłość Heroes 3 to VCMI

Tyle słowem wstępu. Jak widać trochę jest zrobione a jeszcze więcej do zrobienia, dlatego piszę tutaj gdyż wiem że są tu świetni graficy i programiści którzy mogli by w jakiś sposób pomóc nam w pracy. Poszukujemy głownie:
Grafików 3d (wszelkie wymagane sceny do renderowania możemy dostarczyć)
Grafików 2d (wkomponowywanie nowych siedlisk w ekrany miast itp.)
Programistów (ukończenie VCMI aby w pełni działało jak heroes 3)
Dźwiękowców (dźwięki jednostek, obiektów na mapie itp.)
Concept Artystów.

PS. nie pracuję już nad wyspą  :F
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Edek ty zyjesz :D A co z wyspa? :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Edek zmasakrował. Zajebiste te nowe jednostki :D  :ok:


@UP
Dysk się spalił  :trollface:
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Ja to tam pikuś przy reszcie xD 
@Werewolf na dnie dysku xD
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@EdekSumo

Czy myśleliście nad tym aby wasz dodatek był połączony z H3 WoG, albo dodatkiem Horn of Abys?
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Ogólnie pracujemy na VCMI (http://forum.vcmi.eu/portal.php), czyli odtworzenie silnika heroes 3, już mu bardzo mało brakuje. Co za tym idzie VCMI pozwala (jeszcze nie do końca) na granie wraz z WoGiem czy Hotą, ogólnie chcemy ukrócić monopol hoty na dobre dodatki xD dla przykładu na tyn screenie widać że moje miasta współgra z Cove
 

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
A, czyli to do tego moda był ten link w twoim opisie :D Nie ma jednego screena, najciekawszego moim zdaniem, który był w linku :F
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
 

Serwatus

Serwatus

Labirynt
posty13
Propsy4
ProfesjaScenarzysta
  • Labirynt
Wow, fajnie wiedzieć, że ktoś tam się jeszcze stara rozwijać Herosa 3. Dobre mody mają to do siebie, że jak się już odkurza stary tytuł, to częściej wspomina się go lepiej niż grając za pierwszym razem :D
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis

https://www.facebook.com/moddesignteam
Zapraszamy na nasz fanpage na facebook'u.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Edziu, czy te mody będą w języku Polskim? 
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Tak jak napisałem w pierwszym poście, całość bedzie wydawana po angielsku, gdyz zagraniczna społeczność graczy w h3 jest bardzo duża, a my chcemy trafić do jak największej ilosci graczy. Zapewne powstanie jakas latka polonizujaca :) ale oficjalnie wszystko będzie wydane po angielsku :)
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Da rade zwiekszyc ilosc ruchu bohatera? To jest najwieksza bolaczka herosow.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2477
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Tak jak napisałem w pierwszym poście, całość bedzie wydawana po angielsku, gdyz zagraniczna społeczność graczy w h3 jest bardzo duża, a my chcemy trafić do jak największej ilosci graczy. Zapewne powstanie jakas latka polonizujaca  ale oficjalnie wszystko będzie wydane po angielsku
Szkoda tylko, że Polski team, Polacy a przeciw swemu językowi :P Podobnie jak twórcy Raven Cry. No szkoda.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
Da rade zwiekszyc ilosc ruchu bohatera? To jest najwieksza bolaczka herosow.
Możesz się nauczyć logistyki. Bardzo przydatne gdy gra się na mapie ze zróżnicowanym terenem.

Cytuj
Tak jak napisałem w pierwszym poście, całość bedzie wydawana po angielsku, gdyz zagraniczna społeczność graczy w h3 jest bardzo duża, a my chcemy trafić do jak największej ilosci graczy. Zapewne powstanie jakas latka polonizujaca ale oficjalnie wszystko będzie wydane po angielsku
Szkoda tylko, że Polski team, Polacy a przeciw swemu językowi :P Podobnie jak twórcy Raven Cry. No szkoda.
Dołącz do nich i tłumacz teksty na polski. :D

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Cytuj
Tak jak napisałem w pierwszym poście, całość bedzie wydawana po angielsku, gdyz zagraniczna społeczność graczy w h3 jest bardzo duża, a my chcemy trafić do jak największej ilosci graczy. Zapewne powstanie jakas latka polonizujaca ale oficjalnie wszystko będzie wydane po angielsku
Szkoda tylko, że Polski team, Polacy a przeciw swemu językowi :P Podobnie jak twórcy Raven Cry. No szkoda.
*polski

Edek, czym się zajmujesz w zespole?
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Ja zajmuję się głównie moim zamkiem, tj Bastionem, pomagam przy "wkomponowywaniu" siedlisk w ekrany miast. I od niedawna działam także od strony programowania :)
 

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Mozna wiedziec jak wyglada scena do renderowania pod te Herosy? :)
 

EdekSumo

EdekSumo

Wyspa Khorinis
posty1739
Propsy924
ProfesjaLvl designer
  • Wyspa Khorinis
Wszytko robimy w blenderze, co za tym idzie odpowiednie ułożenie kamery i oświetlenie. Oczywiście wszystko trzeba nieco dopasować do danego modelu aby perspektywa pasowała. Dla sprawnego grafika to nie jest żadna filozofia xD
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry