To kontynuacja tematu [G½] Gothic DirectX 11 #1:
http://themodders.org/index.php?topic=22920.980 .
Nowy został założony aby nie edytować ponad rocznego posta w celu aktualizacji linków.
Witam wszystkich zapalonych graczy Gothica oraz tych, którzy po prostu chcą sobie w niego zagrać. Powstało już wiele modów i nadal trochę ich powstaje, ale jak dotąd żadna nie oferuje tego, co ta. Kiedy zbrzydła ci już oprawa graficzna Gothica, a modyfikacje graficzne, jak Vurt's graphics overhaul, czy L'Hiver Edition ci nie wystarczają, z pomocą przychodzi ten oto mod. Kiedyś pracowano nad przepisaniem części silnika, by korzystał z DirectX 9, ale projekt porzucono. Parę lat później na niemieckim forum od tak sobie pojawił się człowiek, znany pod nickiem Degenerated. On postanowił pójść dalej i zamiast DirectX 9, postanowił zrobić tak, by Gothic korzystał z DirectX 11. Jak to wyglądało z początku, możecie znaleźć w pierwszych tematach moda na niemieckim forum. Obecna wersja zawiera trochę błędów i trzeba je akceptować, ale jest znacznie lepiej niż wcześniej.
Co oferuje modyfikacja:
- Dynamiczne cienie
- Zwiększona odległość rysowania
- HBAO+
- Odbicia na wodzie
- Normalmapping
- Dynamiczne światło
- Wegetacja
- Teselacja
- HDR
- Automatyczna aktualizacja modyfikacji
- Panel pozwalający zarządzać funkcjami modyfikacji (Klawisz F11 oraz Ctrl + F11)
- Bardziej realistyczny deszcz
Aktualny temat:
https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1536863-D3D11-Renderer-f%C3%BCr-Gothic-I-und-Gothic-II-22Aktualna wersja (X17.1):
InstalatorInstalacja ręcznaNormalmapy:
Oryginalne teksturyVurt's graphic overhaulL'Hiver EditionJak ktoś chce pograć z tym w pierwszego Gothica, musi dodatkowo pobrać ten plik i go podmienić:
DOWNLOADRęczna instalacja:
- Pobierasz najnowszą wersję modyfikacji, normalmapy do Gothicowych tekstur
- Jeśli posiadasz Vurt's lub L'Hiver Edition, pobierasz także normalmapy do używanego texturepacka
- Wklejasz wszystko do folderu system, który znajduje się w głównym folderze Gothica
- Normalmapy umieść w folderze system\GD3D11\textures\replacements
Jeśli pobrałeś normalmapy do texturepacka, najpierw umieść gothicowe tekstury, dopiero potem normalmapy do texturpacka.
Poradnik ręcznej instalacji:
https://www.youtube.com/watch?v=zutOLP-U8o8
UWAGA:
Teselacja jest przyczyną crashy.
SMAA jest przyczyną zdeformowań.
Do poprawnego funkcjonowania potrzebny jest system pack.
Do działania tej modyfikacji potrzebna jest gamingowa karta graficzna oraz system obsługujący (Windows 7 lub nowszy) DirectX 11, co jest chyba oczywiste. Dlatego posiadacze kart biurowych niech nawet nie próbują tego uruchomić, bo mogą się zawieść.
Jeśli komuś pojawi się błąd związany z plikiem MSCCP110.dll, należy pobrać i zainstalować to w wersji 32-bitowej (x86) niezależnie od systemu: https://www.microsoft.com/en-US/download/details.aspx?id=30679
System pack: http://themodders.org/index.php?topic=20751.0
I jeszcze jedno. Nie piszcie do mnie na PW z każdą pierdołą związaną z tym modem. Od tego jest temat. A jak ktoś napisze, że ma problemy z modem, a się okaże, że nie posiada karty lub systemu obsługującego DirectX 11, będę postulował o warna i usunięcia posta za głupotę i lenistwo.
Screeny:
Screeny w wykonaniu Jurigaga ze starszej wersji:
https://imageshack.us/a/VDHz/1