Problem z modelami FBX 3196 4

O temacie

Autor BloodHunter926

Zaczęty 13.09.2015 roku

Wyświetleń 3196

Odpowiedzi 4

BloodHunter926

BloodHunter926

Użytkownicy
posty13
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam

Dzisiaj gdy sobie spokojnie robiłem grę, pięknie wymodelowany w blenderze rewolwer chciałem przenieść w formacie FBX do Unity i BUM. W unity model strasznie się zniekształcił, tzn. fragmenty rewolweru nie były tam gdzie trzeba, np. bębenek obrócił się o 90o i wygląda to obrzydliwie, proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu.

Z góry dziękuje.
 

Kelten

Kelten

Gry (themodders@telegram)
posty640
Propsy514
ProfesjaKompozytor
  • Gry (themodders@telegram)
Przy exporcie trzeba coś ustawić ale nie pamiętam co :D
 

oskardon

oskardon

Użytkownicy
posty91
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie da się połączyć ze sobą obiektów przed eksportem?
 
Life is brutal and full of zasadzkas.

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Z ciekawości. Możesz podrzucić tego fbx'a? Coś sprawdzę.
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
zaakceptuj rotacje, skale itd. Wyjdz z trybu edycji i CTRL+A
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry