Kropki 2414 5

O temacie

Autor Sennar

Zaczęty 14.07.2015 roku

Wyświetleń 2414

Odpowiedzi 5

Sennar

Sennar

Użytkownicy
posty41
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
We wszystkich grach na oczach postaci pojawiają się białe kropki, są one denerwujące bo się cały czas przemieszczają, powieksząja i bardzo widoczne zwlaszcza w dialogach. Takie kropki co wiecej pojawialy mi sie na drzewach, ale po zabawie z ustawieniami filtrowania i wygladzania krawedzi kropki z drzew znikly i zrobily sie mniej widoczne na oczach, ale nadal na nich sa. Oto screen

Karta graficzna to gtx 750 ti.

 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
nie masz po prostu ustawionej okropnie niskiej rozdzielczości? 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Sennar

Sennar

Użytkownicy
posty41
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie, 1920x1080
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6473
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
A skalowanie rozdzielczości? Wbrew pozorom to są dwie różne rzeczy.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Sennar

Sennar

Użytkownicy
posty41
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Skalowanie rozdzielczości - gdzie to zmienić ?. Zarówno w grze jak i podczas użytkowania mam rozdzielczość 1920x1080 i nie wiem za bardzo o co chodzi. Co do screena jest to w tak slabej jakosci bo zdrobilem zdj w grze, nastepnie przyblizylem lupa i zrobilem print screena.
 

Sennar

Sennar

Użytkownicy
posty41
Propsy9
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Odświeżam temat, to jest chyba problem ze złym ukazywania światła. W wiedzmini3 na pancerzu na ramionach czy tez na medalionie, przemieszcza sie to gdy poruszam postacia, czyli to oznacza blad z odbiciem sie swiatla. Filtrowanie anizotropowe nie pomoglo, natomiast gdy wylacze wygladzanie krawedzi w ustawieniach nvidi problem prawie ze znika, znacznie mniej widoczny i wkoncu da sie grac. Wiecie jak to naprawic ?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry