Czarne paski kinowe 2859 8

O temacie

Autor _Karol_

Zaczęty 2.07.2015 roku

Wyświetleń 2859

Odpowiedzi 8

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany

K4R0L111

Czarne paski kinowe
2015-07-02, 12:29(Ostatnia zmiana: 2015-07-02, 14:54)
Ma ktoś takiego moda do G2, że podczas dialogu pojawiają się takie paski kinowe jak w Czas Zapłaty do G1?

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tak, dziedzictwo.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Czyli w sumie tylko ja go mam na razie   :lol2:
 

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Chodziło mi oto czy są same Paski Kinowe do pobrania.
Chcę zagrać w G2NK tylko z tymi paskami.

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Nawet mając gotowy skrypt, musiałbyś go ręcznie wprowadzić do gry, co prawdopodobnie przekracza twoje umiejętności w tym zakresie. Gothic nie działa na zasadzie "wstrzykiwania" pojedynczych rzeczy do gry, jak nowsze tytuły.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

kaczka

kaczka

RaveN Studio
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • RaveN Studio
  • Definitely not kaczka!
Gothic nie działa na zasadzie "wstrzykiwania" pojedynczych rzeczy do gry, jak nowsze tytuły.
Orly?
 

oskardon

oskardon

Użytkownicy
posty91
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Chodzi mu o to że nie możesz podmienić części skompilowanych skryptów. Musisz albo podmienić całą paczkę (jak content.dat) albo mieć dostęp do źródeł i we własnym zakresie integrować i rekompilować.
 
Life is brutal and full of zasadzkas.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Jak będę miał czas to Ci skleję krótki mod tak abyś miał paski kinowe w swoim gothicu, na nowym gothicu multiplayerze też będa obecne paski kinowe. O ile dobrze pamiętam to w modzie Czas zapłaty też były paski kinowe.
 

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Dzięki.
Łap propsa :joy:


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry