Problem ze stworzeniem teleportu w speacer ! 5237 12

O temacie

Autor Endriu20605

Zaczęty 30.06.2015 roku

Wyświetleń 5237

Odpowiedzi 12

Endriu20605

Endriu20605

Użytkownicy
DarkDubbing Team
posty9
Propsy3
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • DarkDubbing Team
Witam, chciałbym dodać nie widzialny teleport taki który przeniesie mnie w dowolne miejsce na tym samym świecie. Chce zrobić to w Gothic 2 nk i teleport ma polegać na tym że postać ma być tylko na targu. I nie będzie mógł nigdzie indziej. Bo jak wejdzie w te niewidzialne pole to go przeniesie na środek targu. To ma być tylko początek moda, a później trafi do kolonii karnej, dlatego mi zależy by postać nie chodziła nigdzie indziej tylko wykonała jedno zadanko. Liczę na naj  :D
 

Gamer

Gamer

Użytkownicy
posty245
Propsy20
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja na twoim miejscu to nie bawiłbym się w teleportowanie gracza tylko po prostu ustawiłbym niewidzialną ścianę albo widzialną z napisem (Dalsza część następnym razem) , pozatym mała uwaga ode mnie, zrób coś więcej niż jeden Quest :)
 
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu!

Endriu20605

Endriu20605

Użytkownicy
DarkDubbing Team
posty9
Propsy3
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • DarkDubbing Team
Ale to tylko kradzież ma być i za to zostanie zesłany do górniczej doliny. Ok a jak mam zrobić niewidzialną ścianę?
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Zrób teleport na podstawie tych w Jarkendarze.
 

Endriu20605

Endriu20605

Użytkownicy
DarkDubbing Team
posty9
Propsy3
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • DarkDubbing Team
No nie może tak być...Kurde. To ma być tak że on ma być tylko na targu nic więcej. Nie chce by się przedostał gdzie indziej. Chodzi o to żeby zrobić jakąś niewidzialną ale jak???
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
O ile pamiętam, to w Spacerze wystarczy dodać jakiegoś voba, który posłuży jako ściana i ustawić showvisual na false.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Gornos

Gornos

Quest Pack Team
posty90
Propsy87
ProfesjaLvl designer
  • Quest Pack Team
Twoja metoda Splash nie działałaby, ponieważ voby, które mają ustawione Showvisual na false, tracą właściwości przenikania, czyli jakby była ustawiona kolizja, to jest ignorowana przez showvisual. To stosuje się przy obiektach typu przycisk, dźwignia itd. Jak chcesz by vob był  niewidzialny i kolidował, to ustawiasz vobFarClipZScale na -1. A wracając do tematu, to w spacerze jest taki obiekt do wstawienia zCTriggerTeleport i teleportuje cię, do jakiegoś obiektu (i tu możesz sobie wstawić voba z showvisual i dać mu nazwę) w świecie (to chyba nie działa na waypointy i freepointy, ale nie pamiętam), ustawia się obszar, w którym po wejściu na niego postać jest teleportowana i to właściwie wszystko.
 

Endriu20605

Endriu20605

Użytkownicy
DarkDubbing Team
posty9
Propsy3
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • DarkDubbing Team
Jestem początkującym więc może jaśniej ?
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Dołączam się do pytania. Jak z tymi TriggerTeleportami?
Zrobiłem coś takiego: (obszar Triggerów powiększyłem przez Edit the Bbox)
Spoiler
NAZWA
Trigger
SFX - chociaż to chyba efekt, więc nic nie zmienia
Połączenie Triggerów

1.
Spoiler
2.
Spoiler

Dlaczego żaden teleport nie działa?
Do jakiego voba mam podłączyć TriggerTeleport i w którym miejscu napisać połączenie?

PS. Przepraszam za nazwy, ale zawsze gdy robię coś testowo robię to w takich nazwach, żeby orientować się potem co usunąć.
 

Gornos

Gornos

Quest Pack Team
posty90
Propsy87
ProfesjaLvl designer
  • Quest Pack Team
Ponieważ ty połączyłeś te teleporty ze sobą. Gdyby działały, to przeniósłbyś się do jednego teleportu, a potem zaraz do drugiego i tak w nieskończoność. Zamiast łączyć TriggerTeleporty ze sobą, połącz je ze zwykłym vobem, typu kamień, czy co tam innego, z tym że nadaj temu vobowi niewidzialność, no i o nazwie nie zapomnij. Co do sfx to chyba odpowiada za dźwięk, ale jak kiedyś próbowałem tam wstawić dźwięk teleportowania to mi nie działał, więc nie wiem czy to do końca hula.
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
No nie no, tak jak myślałem, to że teleport by się zapętlał nie miało znaczenia na to czy NPC zostanie teleportowany czy nie. Spróbowałem połączyć TriggerTeleport ze zwykłym Vobem uprzednio nazwanym. Łącząca linia niebieska się pojawiła. Nie rozumiem wgl tych TriggerTeleportów. Widzi ktoś rozwiązanie problemu ich niedziałania?

Screeny połączenia Triggera z Vobem:
Spoiler

 

Gornos

Gornos

Quest Pack Team
posty90
Propsy87
ProfesjaLvl designer
  • Quest Pack Team
Tak, widzę błąd. Nie zaznaczyłeś cdDyn na True. Myślę, że to rozwiąże twój problem.
 

TheKetrab

TheKetrab

Użytkownicy
posty334
Propsy217
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Teraz już działa - dziękuję. Props leci :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry