Returning - problem z nowymi teksturami 3186 10

O temacie

Autor Krętacz

Zaczęty 2.06.2015 roku

Wyświetleń 3186

Odpowiedzi 10

Krętacz

Krętacz

Użytkownicy
posty34
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Ostatnio sporo bawiłem się teksturami, i wpadłem na pomysł, żeby przenieść tekstury ze Złotych Wrót do texturepacka Returninga. Cały proces przenoszenia tekstur przeszedł bez problemów, lecz gdy uruchomiłem grę z nowymi teksturkami doświadczyłem bardzo nieprzyjemnego efektu. Wszystkie nowe tekstury tj. "Kropkują się"  :pokerface:

Screen 1:


Screen 2:


Szukałem rozwiązania już niemal wszędzie, lecz nic nie ma na temat mojego problemu. Będę wdzięczny za wszelką pomoc.

Pozdrawiam
 

gothic1210
  • Gość
Jak przenosiłeś? Nie dodałeś mipmap w Gomanie. 
 

Krętacz

Krętacz

Użytkownicy
posty34
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Textury ZW wyciągałem Gomanem, plik texturepack_PL.vdf rozpakowałem VDFSem, gdzie niegdzie zmieniłem nazwy, złączyłem całość i ponownie zapakowałem.

Eeeech.... teraz jak to czytam zastanawiam się, czy aby na pewno wszystko zrobiłem dobrze :/
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
@Outlander - rozumiem że trzeba zaznaczyć "Maps generieren"?
Spoiler
Co to wgl zmienia?
 

Krętacz

Krętacz

Użytkownicy
posty34
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Outlander - rozumiem że trzeba zaznaczyć "Maps generieren"?
Spoiler
Co to wgl zmienia?
Chyba nic... właśnie sprawdziłem z texturą żwiru z 1 screena; nic to nie dało
Jakąbym mipmapę nie ustawił, efekt jest ciągle ten sam :(

Post połączony: 2015-06-02, 20:26
Odświeżam
 

gothic1210
  • Gość
@Outlander - rozumiem że trzeba zaznaczyć "Maps generieren"?
Spoiler
Co to wgl zmienia?
Musisz ustawić na maksymalną. Nie chce mi się ci tłumaczyć jak to działa. Zresztą każdy ma Google.


 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
@Outlander - wątpliwości rozwiane
 

Krętacz

Krętacz

Użytkownicy
posty34
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zdwcydowanie. Pytanie tylko gdzie i jak w GoManie ustawić mipmapy??
 

gothic1210
  • Gość
W tym miejscu:
@Outlander - rozumiem że trzeba zaznaczyć "Maps generieren"?

Co to wgl zmienia?
 

Krętacz

Krętacz

Użytkownicy
posty34
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Więc powinienem ponownie wyciągnąć textury lecz tym razem z zaznaczoną opcją wszystkie mipmapy, i od nowa utworzyć paczkę?? To będzie baaaardzo długi weekend, lecz lepszego sposobu na to chyba nie ma. Dzięki
 

gothic1210
  • Gość
Spróbuj najpierw przenieść tylko kilka (np. podłoże, bo na nim najlepiej widać) i być pewnym, że twoja praca nie pójdzie na marne. Ewentualnie można wypakować tekstury z ZW za pomocą GothicVDFS, spakować w osobną paczkę i dopisać do Returna.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry