Konsolowe starcie: XONE vs PS4 (edit) vs Wii U 18057 47

Ankieta

Którą konsolę byś sobie kupił/a?

XONE
2 (14.3%)
PS4
10 (71.4%)
Wii U
2 (14.3%)

Głosów w sumie: 14

O temacie

Autor R4zor

Zaczęty 19.05.2015 roku

Wyświetleń 18057

Odpowiedzi 47

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Mieć mają. Widać to po Forzy Motosport, która porównując przykładowo X360/XO to widać ten skok. Może kiedyś wycisną coś z tego jeszcze.
Właśnie o tym mówię. Wszystko zależy od tego z czym porównamy. Oczywiście że jeżeli porównamy konsolę z trzykrotnie droższym komputerem, komputer będzie lepszy.
I nie sądzę że wycisną z tego coś jeszcze. Podejrzewam (czyli to po prostu moja prywatna, niczym nie poparta opinia) że niedługo pokażą się zapowiedzi PS5 i XboxTwo, deweloperzy coraz bardziej mają w dupie konsole. Sony i Microsoft mają dwa wyjścia - jeszcze bardziej obniżyć ceny konsoli (kiepskie wyjście, ale zawsze jakieś)/uderzyć w rynek indie, lub wydać nowe konsole z gtxami i najnowszymi intelami.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Zawsze w wersji slim mogą to dołożyć.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zawsze w wersji slim mogą to dołożyć.
Nie mogą. Głównym założeniem konsoli jest identyczność względem hardware, dzięki temu ponoć można robić hiperultra optymalizację bo uderzamy w jeden konkretny model karty, zamiast w spectrum o podobnych osiągach. Moment w którym zmieniają procek/kartę graficzną jest momentem nowej generacji konsoli.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytuj
Podejrzewam (czyli to po prostu moja prywatna, niczym nie poparta opinia) że niedługo pokażą się zapowiedzi PS5 i XboxTwo
Coś na rzeczy jest, przytoczę fragm. z pewnego czasopisma:
Cytuj
Teraz szef działu finansowego firmy Devinder Kumar zdradził, że podpisano kontrakt na dwa nowe układy (jeden z CPU z rdzeniami ARM, co sugeruje sprzęt mobilny, drugi z x86 królującymw pecetach i next-genach) (...) internetowi "spekulanci" najczęściej stawiają na Nintendo. (...) Wcale bym się nie zdziwił, gdyby tak naprawdę chodziło o...Xboxa Two.

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Lol, jedna z moich z dupy wziętych teorii w końcu doczekała się czegoś pokroju uzasadnienia :D


A tak serio, PS Vita z tego co widzę spełnia wasze wszelkie oczekiwania, pamiętam jak chyba Mea pisał o zajebistym wykorzystaniu tego handhelda w chociażby uncharted coś tam, gdzie musiał trzymać konsolę nad źródłem światła żeby móc odczytać jakąś tam notatkę i ogólnie pozytywnie pisał. Jednak bardzo dużym minusem PS Vity jest mały arsenał gier. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Krótko: 3DS - jedyny zaje**sty handheld :lol2:

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Ja bym się nie zdziwił jakby zaczętą na większą skalę robić gry dostępne tylko na konsole.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Ja bym się nie zdziwił jakby zaczętą na większą skalę robić gry dostępne tylko na konsole.
Przed failem PS4 i Xbox One można było tak myśleć, jeżeli nie wyjdą nowe konsole, czeka nas wręcz przeciwny okres - gry wyłącznie na PC.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Info dotyczy Xboxa One:

Znalazłem coś takiego w sprawdzonych źródłach:

" Microsoft potwierdza, że cena konsoli XOne została trwale obniżona. Kwota 299£/349$ wcześniej była widziana tylko i wyłącznie w specjalnych promocjach. Warto zauważyć, że po uiszczeniu dodatkowych 50£/50$ możemy stać się posiadaczem modelu wyposażonego w dysk o pojemności 1TB. W komplecie otrzymamy lekko zmodyfikowany kontroler. W nowej koncepcji widzimy przyciski odpowiadające za kontrolę głośności dźwięku, ulepszone bumpery oraz gniazdo stereo 3.5mm. "

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Microsoft na tegorocznych E3 rządzi! Nie dość, że zapowiedział wsteczną kompatybilność XONE'a, nowego pada dla PC i owej konsoli [tu macie filmik:https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wJAix3h-1DM], to jeszcze dosłownie zasypał nas EXCLUSIVE-ami. Tu macie ich listę (zapowiedzi z E3):

> Fable Legends (również Win 10): https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2v9rtc2a0rQ

> Plants vs Zombies Garden Warfare 2: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=9_0gZFfqK3w

> Forza Motorsport 6: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=oBbXxfZYTAA

> Gigantic (będzie i na Win 10  :)): https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CP0BRaoqr-A

> Sea of Thieves: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=1z48qvGsA_0

> Rise of the Tomb Raider: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pg0QaLpVg6A

> Halo 5: Guardians:
single: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=QwjwJ9Z_XYs
multi: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=av-N5smXFpw

> Recore: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=D2xgu4QnYA0

> Gears of War 4: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZFYODf0AXK0
(Przy okazji - warto wspomnieć o Gears of War Ultimate Edition (odświeżona jedynka + nowe treści)

> Enki (interesujący indyczek): https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Ti07_LQ3LpA

A teraz co nie co o HoLoLens:
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xgakdcEzVwg

Ekipa z Redmond wali "z grubej rury" do konkurencji.  :D

Edit: Najprawdopodobniej na konsolę XONE wyjdą też klasyki z konsol "Big N" - Rare Collection!
(ZAWARTOŚĆ: ok. 30 pozycji, wśród których znajdą się Battletoadsy! Inne to: Jet Force Gemini, Banjo Kazooie, Perfect Dark, Blast Corps, Kameo)


EDIT:

> Cuphead: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4TjUPXAn2Rg

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Halo chujowe, Plants tak samo, sea nie znam. Jedyne co dobre z tego to ten Tomb Raider.

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cytuj
Halo chujowe, Plants tak samo, sea nie znam. Jedyne co dobre z tego to ten Tomb Raider.
1. Halo - nie wszystkim musi się podobać, nie?
2. PvZ:GW2 - z tym się zgadzam, po prostu nie podoba mi się.
3. Sea of Thieves - nowa gra Rare :)
4. Tomb Raider - dobry konkurent (dobry, to mało powiedziane!) Uncharted 4

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Co do tej wstecznej kompatybilności to na razie z tych 21 nie ma szału, jedyne ciekawe uwagi, które posiadałem to Mass Effect choć nie wiadomo, która to część czy tyczy się całej trylogii...

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Fable jak zobaczyłem to mi się przypomniało. Chyba kupię sobie 2. Myślę jednak, że znowu będą klepać to samo, a fajnie by było jakby Fable się rozwinęło, gra ma potencjał.
Apropos tego co pisałem wcześniej:
Ja bym się nie zdziwił jakby zaczętą na większą skalę robić gry dostępne tylko na konsole.
patrząc na dzisiejszy rynek gier i to, że produkcja gier skupia się wokoło duży przedsiębiorstw, te popularniejsze gry, mogły zacząć wychodzić tylko na konsolę, ale tylko na jedną. Myślę, że jeśli Microsoft zająłby się wydawaniem gier tylko na swoje konsole, mogło by to zablokować PS4.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
SONY jako "kontrę" po uderzeniu gigantów z Redmond zaprezentowało wiele ciekawych tytułów. Są to:

> Horizon Zero Dawn (nowe IP): https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=3mZ5pW0maTY
>Dreams (całkiem kreatywnie ;) ): https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=dMWJHMGZjbo

>Summer Lesson (VR SONY): https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=wIl2-5f8NTo
>Uncharted 4: A thief's end: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zL46dpNEPPA
Teraz najciekawsze:

Shenmue 3 (spokojnie, z tego co wiem ma być również na PC): https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=-gDHPIF3N0A

The Last Guardian (nareszcie!): https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jgAuCJK1fb0

No Man's Sky: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vwAvammpTsQ

Remake Final Fantasy VII: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Kznek1uNVsg

Dodatkowo:
Czasowa ekskluzywność DLC do Black Ops III (Microsoft nie zdążyło xD), a także Project Morpheus z multiplayerową grą (Riggs) : https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=xeSI2aj37MY

Pamiętajmy też o fajnej grze - R&C :):
trailer: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=5QNhyTtzeJ8
gameplay: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=d5KCB99ZLhY

EDIT: > StarOcean (także poza Japonią): https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=fIVqd-delis

> Nire 2: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=CEAzs9Jbs_w


Post połączony: 2015-06-16, 20:00

Nic dodać, nic ująć :D:

> Star Fox Zero: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=pm6kWsg4TKI
> Zelda Triforce Heroes: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2ZkYz8PB6j4

> Metroid Prime Federation Force : https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=Sfn4dZIW7Ms
> Fire Emblem Fates: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=IQKhXS_XDiI

> Trochę sportu ;) - Mario Tennis: Ultra Smash: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=nbkuN0ygtj4
> X Fire Emblem: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=alUjt2kOX3Q

> Mario & Luigi: Paper Jam: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g_1AuglRpwk

Ok, to by było na tyle.  :)

EDIT: (jednak nie na tyle :) ):

> Youkai Watch: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=opal2gPHAD4

> Xenoblade Chronicles X: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=m_h80NRMm9A

> Mario Maker: https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ZwO09vJAPDs

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Watch dogs 2 zapowiedziano - :|
 

R4zor

R4zor

Użytkownicy
posty456
Propsy141
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tu wymieniłem głównie te z konferencji Sony, Microsoftu i Nintendo DIgital Eventu.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wymieniłeś remake Final Fantasy 7 przed "a teraz ciekawsze"? :F
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Watch dogs 2 zapowiedziano -
Serio? :O Dzieki za informacje, zajebiscie!
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Cytuj
Watch dogs 2 zapowiedziano -
Serio? :O Dzieki za informacje, zajebiscie!

Jak zwykle @Werewolf pucuje berło nad byle gównem  :lol2:


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry