G2NK Enklawa RU 10280 83

O temacie

Autor Tituf

Zaczęty 16.05.2015 roku

Wyświetleń 10280

Odpowiedzi 83

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1341
Propsy675
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Myślę, że ludzie może, nadużywają zaklęć i przywołań z zaświatów nieumarłych, szkieletów i innych istot i to powoduje pewnie jakieś zawirowania w tamtym świecie... tak sobie myślę.
 
Zapraszam!

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty227
Propsy61
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
I właśnie dlatego opis nie jest sensowny - autor opisał się, ale najważniejszych rzeczy nie uwzględnił, i teraz trzeba domyślać się samemu.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3618
Propsy984
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Miasto pod wyspa khorinis, zbyt przekombinowane dla mnie :/
 

Splash

Splash

Użytkownicy
And i said...
posty3511
Propsy2489
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • And i said...
Tu nie chodzi o dosłowne miasto. Przypominam, że orkowie wznieśli głęboko pod ziemią ogromną świątynię dla Śniącego.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4699
Propsy3043
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Tu nie chodzi o dosłowne miasto. Przypominam, że orkowie wznieśli głęboko pod ziemią ogromną świątynię dla Śniącego.
Jest gorzej, chodzi o państwo. Co innego gdyby była to eksklawa, wtedy faktycznie można mówić o mieście, osadzie, a nawet pojedynczym budynku.
Podziemne państwo jako całkowicie pozbawione światła słonecznego bez odpowiedniej polityki importu żywności rychło upadnie.

Chociaż teraz się cofnąłem o stronę i zauważyłem że chodzi o państwo nieumarłych.
Fabuła jest po protu kiepska, ma wiele niedociągnięć i w ogóle.
1. Przyzywają nieumarłych - znaczy się że "obywatele" znikają? Magia nekromancji nie w ten sposób działa.
2. Uniwersum Gothic nie przewiduje rozumnych szkieletów, wyjątkiem jest smok ożywieniec, ale on właściwie był avatarem Beliara.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty227
Propsy61
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
2. Uniwersum Gothic nie przewiduje rozumnych szkieletów, wyjątkiem jest smok ożywieniec, ale on właściwie był avatarem Beliara.

W opisie jest napisane, że szkielety stały się rozumne po śmierci smoka-ożywieńca, więc autor prawdopodobnie wychodził z założenia, że to właśnie ten smok kontrolował szkielety, a po jego śmierci odzyskały własną wolę.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4699
Propsy3043
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
W opisie jest napisane, że szkielety stały się rozumne po śmierci smoka-ożywieńca, więc autor prawdopodobnie wychodził z założenia, że to właśnie ten smok kontrolował szkielety, a po jego śmierci odzyskały własną wolę.
No właśnie, tylko że one tej woli mieć nie powinny.
W uniwersum Gothic żeby przywołać ducha posiadającego wolę i wspomnienia wymagane są odpowiednie przygotowania.
Przywołana istota jest w pełni podległa woli przywołującego, częstą pomyłką jest mylenie wskrzeszenia z reanimacją. Wskrzeszenie jest aktem ponownego ożywienia człowieka, zwracamy mu utracone życie. Reanimacja polega na przywróceniu ciału zdolności kinetycznych, nie mylić z zdolnościami psychokinetycznymi co też jest popularne.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Walący w worek!
posty5515
Propsy2161
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Walący w worek!
Zrobili moda który sie nie zgadza sie z uniwersum czy zasrane lore. Straszne, o jezu.

Czekam na tego moda, zaciekawil mnie. Szczegolnie fajnie wygladaja nowe mozliwosci i animacje, niby niewiele ale cieszy oko. Modele i tekstury tez jak najbardziej ok, a fabułą jest conajmniej intrygująca.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4699
Propsy3043
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Zrobili moda który sie nie zgadza sie z uniwersum czy zasrane lore. Straszne, o jezu.
Nie ma w tym nic złego, jednak wtedy wolałbym żeby nie nawiązywał do wydarzeń z oryginału w taki sposób. Obecnie można odnieść wrażenie że jest to jego interpretacja wydarzeń na wyspie po popłynięciu Beziemiennego w siną dal.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3618
Propsy984
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
2. Uniwersum Gothic nie przewiduje rozumnych szkieletów, wyjątkiem jest smok ożywieniec, ale on właściwie był avatarem Beliara.

W opisie jest napisane, że szkielety stały się rozumne po śmierci smoka-ożywieńca, więc autor prawdopodobnie wychodził z założenia, że to właśnie ten smok kontrolował szkielety, a po jego śmierci odzyska:y własną wolę.
Wiekszych bredni nie slyszalem  :pokerface:
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1341
Propsy675
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Tituf

G2NK Enklawa RU
#30 2015-05-18, 11:45(Ostatnia zmiana: 2015-05-18, 11:50)
Jest gorzej, chodzi o państwo. [...]
Nie, użyłem określenia państwa, żeby trochę zobrazować czym  jest enklawa, tłumacząc zresztą wyjaśnienia autora skąd ten tytuł. Ja myślę, że pełnej fabuły i opisu tak do końca nie poznamy. Ciągle trwają prace a oficjalnie dostajemy tylko strzępki konkretów. Póki co, filmiki powyżej pokazują, że będzie mrocznie.
screen





 
Zapraszam!

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty227
Propsy61
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
2. Uniwersum Gothic nie przewiduje rozumnych szkieletów, wyjątkiem jest smok ożywieniec, ale on właściwie był avatarem Beliara.

W opisie jest napisane, że szkielety stały się rozumne po śmierci smoka-ożywieńca, więc autor prawdopodobnie wychodził z założenia, że to właśnie ten smok kontrolował szkielety, a po jego śmierci odzyska:y własną wolę.
Wiekszych bredni nie slyszalem  :pokerface:

Jak widzisz to nie moje wymysły, tylko opis, ja mam takie same zdanie jak ty:

Smok kontrolujący wszystkich zmarłych po swojej śmierci przestał mieć wpływ na umarłych i uwolnił ich rozum.
 

Fabiosek

Fabiosek

Z życia złodzieja II
xxx
posty2514
Propsy1392
ProfesjaProducent
  • Z życia złodzieja II
  • xxx
2. Uniwersum Gothic nie przewiduje rozumnych szkieletów, wyjątkiem jest smok ożywieniec, ale on właściwie był avatarem Beliara.

W opisie jest napisane, że szkielety stały się rozumne po śmierci smoka-ożywieńca, więc autor prawdopodobnie wychodził z założenia, że to właśnie ten smok kontrolował szkielety, a po jego śmierci odzyska:y własną wolę.
Wiekszych bredni nie slyszalem  :pokerface:

Jak widzisz to nie moje wymysły, tylko opis, ja mam takie same zdanie jak ty:

Smok kontrolujący wszystkich zmarłych po swojej śmierci przestał mieć wpływ na umarłych i uwolnił ich rozum.

Robisz z byle gówna problemy.

Splash

Splash

Użytkownicy
And i said...
posty3511
Propsy2489
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • And i said...
Cytuj
* Nowe możliwości gotowania i kucia broni
To te umrzyki coś jedzą?
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Cytuj
* Nowe możliwości gotowania i kucia broni
To te umrzyki coś jedzą?

Hahaha, no faktycznie nie daj Boże jeszcze umrą z głodu :D

You made my day  :trollface:
 

siewka181

siewka181

Użytkownicy
PomiotBeliara
posty405
Propsy68
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • PomiotBeliara
ciekawie się prezentuje w koncu coś nowego a nie ciągle granie człekiem :P
Jakaś odmiana a co to za róznica czy mod jest lore czy nie to jest mod i to co w  nim jest to tylko i wyłącznie sprawa twórców.
Jako gracz  grasz albo nie i tyle.
 
JAK NAZYWA SIĘ CHOROBA NA KTÓRĄ CIERPIĄ WYZNAWCY ADANOSA ?
WADA NOSA :d
Motyw do Google Chrome by ja: https://www.mychrometheme.com/t/94h6ywsfrpdltksaofn965n3e
http://z0r.de/L/z0r-de_4014.swf

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1341
Propsy675
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To te umrzyki coś jedzą?
:D może i nie... może muszą gotować dla śmiertelnika jakiegoś, który w podzięce odda questowy rozdrabniacz?  :lol:
 
Zapraszam!

Simen

Simen

Moderator
Dark Sun
posty5108
Propsy2045
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Dark Sun
http://www.youtube.com/watch?v=iLDsiTvVXwA
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

http://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
http://www.youtube.com/watch?v=iLDsiTvVXwA


Czekam z niecierpliwością :)
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1341
Propsy675
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Twórcy  wpadli na pomysł, aby główny bohater (szkielet...) miał możliwość używania interaktywnego pancerza! Trwają konsultacje z graczami i prace nad szczegółami, ale mam nadzieję, że taka nowinka w grze z pewnością doda jej atrakcyjności.
 
Zapraszam!


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry