Dzień Screena 2015 28851 84

O temacie

Autor Sawik

Zaczęty 8.05.2015 roku

Wyświetleń 28851

Odpowiedzi 84

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Sorki, w takim razie musiało chodzić o Noktisa który sam jeden stworzył swojego zwycięskiego moda do Diablo.
To on miał dostać w ramach wyjątku pucharek, ale potem jakoś tak wyszło że dostał też KzW. A jak już dostał KzW to chyba dostali też voberzy.

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
I własnie o tym pisałem. Niby każdy wszystko wie, ale nikt nie wie jak cokolwiek w tym "systemie" działa. Dlatego właśnie jestem za rozpoczęciem takich działań.
 

Sentarion

Sentarion

Złote Wrota
Szef zespołu
posty817
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Złote Wrota
  • Szef zespołu
Dzięki za przyznanie nagrody i przygotowanie DS, fajny event, chociaż nad samą organizacją należałoby jeszcze popracować, bo jak wiadomo było wiele wpadek.

Moim zdaniem wystarczy, że nagroda dla teamu trafia symbolicznie dla szefa (w tym przypadku do mnie), sądzę że to wystarczy.

Pomysł wprowadzenie zakazu DX11 uważam za bardzo słaby, to tak jakby wszystkim kierowcom F1 kazać jeździć maluchami, bo ekipy z Kirgistanu nie stać na bolid :P Sorry, ale branża gier wymaga najnowocześniejszych technik i hamowanie rozwoju to wielki krok w tył, tym bardziej że mamy do czynienia z jakże leciwą grą... A jeśli ktoś ma za słanego kompa sam mogę porobić screeny ; )

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
tak bronicie tego dx11 jakby tutaj same turbo wypasione gry powstawały xD
szczerze gothic wygląda bardziej kozacko bez dx11
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Sentarion

Sentarion

Złote Wrota
Szef zespołu
posty817
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Złote Wrota
  • Szef zespołu
Cóż każdy ma swój gust ; )

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
źle mnie zrozumiałeś, to fantastycznie że checie dx11, ale poza ewentualnymi modami do gothica z dx11 nie widzę niczego więcej. 
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Sentarion

Sentarion

Złote Wrota
Szef zespołu
posty817
Propsy1155
NagrodyV
Profesjabrak
  • Złote Wrota
  • Szef zespołu
Może za jakiś czas pojawi się i samodzielna produkcja z DX11, nigdy nic nie wiadomo.

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
źle mnie zrozumiałeś, to fantastycznie że checie dx11, ale poza ewentualnymi modami do gothica z dx11 nie widzę niczego więcej.

Ale kaczce też chodzi o zakazywanie DX11 w Gothicu. Bo o to, że chce zakazać gier/modów do innych gier na DX11 go nie posądzam.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
Ale kaczce też chodzi o zakazywanie DX11 w Gothicu.

kaczka co ty odpierdalasz xD tak święta obchodzisz?
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6342
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
,,Zakazuje pić wódki, bo ja mam za słabą głowe" ~Kaczka 2015
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
,,Zakazuje pić wódki, bo ja mam za słabą głowe" ~Kaczka 2015
Nie trafiłeś akurat to raz. Dwa, ja nie muszę walić w worek  :lol2:
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2671
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Zmieniasz temat co tylko potwierdza jak kiepski jest twój pomysł :F
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Chuja. Po prostu na chujową zaczapkę odpowiedziałem bardziej chujową ripostą. Starzeje sie. Ide jeść pierogi.
 

radex115544

radex115544

The Modders
posty420
Propsy154
ProfesjaTester
  • The Modders
Kaczuś zabrania dx11 bo jego sprzęt na to nie pozwala to już hipokryzja xD Przecież znalazłyby się osoby które z chęcią porobiłyby screeny za ciebie choćby Sentarion tak jak wspomniał kilka postów wyżej :D Myślałem że na dniu screena liczy się wygląd screena a więc jakim prawem zabraniać korzystania z dx11? To się trochę mija z celem xD Przy okazji życzę wszystkim wesołych świąt :)
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Myślałem że na dniu screena liczy się wygląd screena a więc jakim prawem zabraniać korzystania z dx11?
No właśnie ja też  :lol2:
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Chodzi o to że względem uczestników którym ten mod nie działa to jest niesprawiedliwe. Jak jest konkurs na najlepszy strój, to chyba powinno się brać tylko pod uwagę stroje własnej roboty, a nie jakiś koleś co kupuje strój za 5 k czy 10 k w jakimś sklepie, nie?
 

Paradoxal

Paradoxal

Użytkownicy
posty617
Propsy978
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kaczuś zabrania dx11 bo jego sprzęt na to nie pozwala to już hipokryzja xD Przecież znalazłyby się osoby które z chęcią porobiłyby screeny za ciebie choćby Sentarion tak jak wspomniał kilka postów wyżej :D Myślałem że na dniu screena liczy się wygląd screena a więc jakim prawem zabraniać korzystania z dx11? To się trochę mija z celem xD Przy okazji życzę wszystkim wesołych świąt :)

Co nie zmienia faktu że DX11 w tak starej grze ssie lache  :lol2:
 

kaczka

kaczka

Moderator działu
Definitely not kaczka!
posty2281
Propsy2392
NagrodyV
ProfesjaLvl designer
  • Moderator działu
  • Definitely not kaczka!
Ale poprawia wygląd podczas rozgrywki XD
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3466
Propsy2150
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
  • online
Ale poprawia wygląd podczas rozgrywki XD

To chyba kwestia gustu. Dla mnie to nadal świeci się jak psu jajca i psuję klimat gry.

inż. Avallach

inż. Avallach

Administrator
posty7662
Propsy5238
NagrodyV
ProfesjaProgramista
  • Administrator
Sama zmiana na DX11 nie wiąże się automatycznie z innym wyglądem gry. To o czym piszesz Fabiosek to kwestia użytych tekstur i ustawień shadera. 
Absurdalne wydaje mi się twierdzenie że z pomocą DX11 *nie da się* sprawić żeby Gothic wyglądał lepiej niż na DX7. To kwestia assetów, wiele z nich po prostu mocno potrzebuje choćby i maszynowego podrasowania.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry